Přejít na obsah

dudulinek

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

dudulinek's Achievements

0

Popularita

  1. No ti je ono. Na DO po dobu držení 4 okna jedou dolů. Jenže střešní se neotevře. Při zavíráni pomoci držení DO 4 okna jedou nahoru a s nimi se zavírá i střešní okno pokud je otevřené. Jenže mě zajímá proč se při otvírání oken DO neotevře i to střešní. Pozn. Jedná se o O2 Facelift.
  2. Současně to funguje: Držím odemykaní na DO otvírají se 4x okna bez střešního po dobu držení. U zamykání se okna naopak zavírají po dobu držení DO a krátce po dovření se zavře i střešní okno, které se při otevíraní oken neotevře. Jde otevřít pouze uvnitř přes volič. Uvítal bych kdyby se střešní okno dalo otevírat DO. Co by mě zajímalo, jak opakovat asi skrytou funkci, kdy jsem auto zamknul držením DO vyjela okna, zavřela se střecha a pak jsem (alespoň si myslím) klepnul do DO na otevření auta a všechna 4 okna se pootevřela asi o 4cm bez toho, že bych po tu dobu DO držel. O den později jsem to nedokázal zopakovat. (Zkráceně: zamknu auto na DO, držím do vytažení oken, pak klepnu na odemknutí o ono samo pootevře 4x okna o 4cm i když už tlačítko na DO nedržím. Neověřoval jsem zda se auto skutečně odemkne)
  3. Škoda Octavia 2 r.v. 2011 nějak jsem dokázal DO při zamykání auta dotažení oken do zavřena. Po té jsem zmačkl na DO odemknout a všechna okna se asi o 5cm otevřela. Další den se mi to nepovedlo. Nevíte o této skryté funkci. A ještě maličkost. Na DO se mi otevřou i zavřou všechna okna. Střešní se ovšem jen zavře. Mám ve výbavě dešťový senzor.
  4. Podobný problém jsem řešil. Stačilo více vyhnout horní aretační pelíšek co drží budíky v kapličce. Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
  5. Výměna baterie jistě zvedne (udrží v zátěži) napětí tím i otáčky startéru. Ale pokud má auto při častých startech cca 200000km viděl bych to na blízkou výměnu startéru. Odesláno z mého SM-N910F pomocí Tapatalk
  6. Měl jsem to také. Výměna baterie, kontrola elektřiny, čištění startéru a výsledkem lehké zlepšení. Nakonec jsem vyměnil startér (PL 3500Kc) a problém zcela zmizel. Asi je to rychlé, trvalé, cenově a časově nenáročné řešení. Pozn. horší teplé starty jsme začal pozorovat po výměně spojky vč. dvouhmoty. Odesláno z mého SM-N910F pomocí Tapatalk
×
×
  • Vytvořit...