Zdravím pánové mám takový menší dotaz pokud tomu někdo bude rozumět.
Mněl jsem problém po vyčištění turba. Stalo se to že jsem měl otočený prstýnek u naklápění lopatek na turbu.
Po otočení kroužku je tam takový propad turba od asi 3500 ot, to by mne taky zajímalo čím to je. Tyhle jsou z dneška: od tý bílý svislice je vidět jak to tlačí méně, ty modrý jsou požadovaný a aktuální tlak. Nějaká rada ? (jinak auto jede jak má ale stejně by mě to zajímalo) Jinak turbo tlačí od 2000 do 4000tis ot. Děkuji všem za informace.
Jinak se jedna o Octavia 1,9TDi 66kw ALH
Toto mi bylo poslano z jineho fora
já osobně bych s tímto logem spokojený nebyl regulace má jasné problémy s odvětráním turba její zásah okolo 92 procent bez ubrání plynu je jasný důkaz,za normálních okolností je schopná tlak ukočírovat max.70 procent,doba dosažení předepsaného tlak je na hranici únosnosti,jen můj názor