Přejít na obsah

Hauzi33

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Hauzi33's Achievements

0

Popularita

  1. prosím vas setkal se stím někdo? motor urvone vířeni by mela byt škrtici klapka ale ta je dobra i pojistka je dobra, dokonce i při testu se zavřela ale při chcipnuti motoru se nezavře..Jestli znáte nekoho okolo Plzně kdo fakt rozumí octavkam budu rád za typ.. 2.0tdi PD (bkd)
  2. Prosim vás mohou cvakat vstřiky? mam 2.0 tdi PD (bkd) a při jízdě mam nepříjemne cvakani od motoru cvakani se zvišuje s otačkama motoru.když má motor zátach cvakaní ustane a když jedu v klidu (udržuju rychlost) nepřijemně to cvaka...z kopce když jedu se zařazenou rychlosti tudíš spotřeba na počítači 0.0 tak to cvakani přestane..kdyby to byli hydrošteli nebo vačka nebo neco co se furt v motoru hejbe cvaka to i když jedu z kopce a brzdim motorem ne? díky za odpověd
  3. Ahoj mám dotaz na žhavičky a jejich výmenu mam 2.0tdi (BKD) postup je mě jasný jen mě neni jasný jestli se ke žhavičkám dostanu aniž bych musel sundavat vahadla vstřikovaču. a když je sundam jestli si to sam doma seřídim z5 díky za odpověd
  4. klidně ti mohla jen vylítnout hadice od turba mě se to stalo a nic mě to nehlasilo ani mě to nepadlo do nouzáku.. kouknul bych na všechny časti hadic od turba do saní
  5. je pravda že když zapnu klimu tak to lehce ustane to škubani na volnobech ale to by přece mělo dělat i za studena ne
  6. Zdravím snad mě poradíte s mími problemy, mam octavii 2 2.0TDi PD (BKD) najeto 200 000km.nejvetsi problém je při teplem motoru mě na volnobech nepříjemně škube motor kope nepravidelně( kopanec 2 sekundy klid,pak znova kopanec a furt dokola) setrvak dvouhmota nová. roli hraje hlavně teplota do 70 stupní klid..80 stupnu lehke škubani..90 stupnu nesnesitelne škubani.. přišel jsem nato že když při tom škubani zapnu vyhřívani zadniho okna škubani se rapidně zmenší.. na diagnostice vse ok vstiriky za studena v normě za tepla v normě až na válec 2 tam mě to ukazuje -2,20.. jinak jezdí bez problému plný plyn bez škubani.. jen při rozjezdu lehke vybrace od 1100 otáček do 1500 otáček. na vstřikach měněny gumičky..vstřiky Bosh.napadlo mě že bude špatný kabelový svazek ke vstřikům..ale potřebuji mít jistotu. další problem je ve cvakáni v motoru( cvakani se objevilo po výměně gumiček na vstřikach. když jedu ostře motor bez problemu,když jedu lehce na spotřebu a motor nema tah strašne cvaka jak cvrček.. jízda z kopce se zařazenou rychlostí a bez plynu motor krásně tichý.. můžou cvakat PD vstřiky? budu rád za každou radu.. Ještě doplním studený start na drc teplý tak 2-3 sec. Spotřeba kombi 5.2/100
  7. Ahoj Chtěl bych se zeptat jestli nemá někdo foto škrtící klapky z octavie 2 2.0tdi (kde se nachází). Jde mě o to že bych si jí chtěl vyčístit ale nevím zda ji sám vyndám..Tuším že je ze zadu motoru podle roury sání..
×
×
  • Vytvořit...