Přejít na obsah

metr iks

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    13
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

419 zobrazení profilu

metr iks's Achievements

0

Popularita

  1. Prase neprase. Furt lepčí xenony ve správných čočkách než abys tam měl hid sadu v parabole. Můj názor. Pokud si solidní řidič a trochu vyježděný tak dokážeš rozpoznat kdy ti světla svítí daleko a oslňují. Doporučuji přepinování ve světle, i když to bude malinko komplikovanější, ale až pojedeš na technickou tak přehodíš jen světla. no a pokud tam chceš mít náklon tak bys měl přehodit motorky náklonu, ale problém je ve velikosti uložení na parabole. xenon motorek má větší kuličku. to znamená, že by jsi měl odřzat kuličku z motorku xenonu(stejně už je nebudeš potřebovat) a nalepit, připevnit na motorek halogenu. Možná je i jiná finta.. já znám jen tuto. Díky tomu, že jsem měl vícero světel tak jsem právě toto uložení použil z paraboly halogenu a přilepil pomocí lepidla a takové zelené tyčinky (je vidět na 3fotce od vrchu). Díky tomu můžu měnit kus za kus kdykoliv se mě zachce (technická). Ale jak už to tady zaznělo každý nese riziko sám, i Já! Já jsem si dělal bi-xenon takže jsem tam měl ještě pár drobných úprav. Nebál bych se této úpravy, ale chce to zodpovědné jednání. Hodně zdaru při realizaci
  2. Zdravím, tak tady je pár fotek: Tak jediná vada na kráse je vadný startér(ballast) u výbojky kmitá paprsek. Riziko nákupu na íbeji... Ale jinak se mě to snad povedlo :-D Jestli se někdo podivuje proč jsem tam dával krycí kroužek, tak ten bixenon co jsem si koupil tak byl delší než původní halogenová čočka, a díky tomu by vylézal ven. Proto jsem se rozhodl pro toto řešení, zdálo se mě nejpěknější a nejelegantnější. A samozřejmě, že všechno je děláno s ohledem na funkci manuálního naklápění a hlavně tak aby se to dalo i seřídit.
  3. Zdravím. Tak :-) vše už je doma. Vše jsem pozapojoval abych věděl jak to funguje. kupoval jsem 35w zařízení včetně canbus dekodéru. Vše funguje jak má a tímpádem to můžu poslepovat dohromady :-) zatím se mě jeví, že radio je bez rušení. Žádný error na palubovce ani při napojení motorku bixenonu na dálkové světla. Tak zatím
  4. Asi už jste se dívali, ale u obou světel si myslím že to nesvítí jak halogen, natož tak xenon. a myslím, že kdyby někdo na kameře nastavil clonu atd na tvrdo, tak by teprve vyniklo, že tyto udělátka nesvítí tak jak by měly. myslím že toto video to potvrzuje:
  5. Zdarec, nemyslím si, že seženeš ledku, která ti nahradí xenon... prostě ti to nebude svítit. Ještě počkej 3 roky, pak už snad něco bude :-D navíc díky více zdrojům nebudeš mít nikdy to správné ohnisko jak u žárovky, výbojky.. Můj názor Jinak už mám i objímky, světla už jsou rozebrané, komponenty ještě nedorazili... Nakonec světla stříkat nebudu, nevypadalo by to pěkně...
  6. Díky za nabídku bixenony už bych měl, jen mě schází: kdyby někdo měl tak dejte vědět rád odkoupím. je k tomuto bixenonu: Tak na ostatní komponenty čekám.. vesměs jsou z odkazu který jsem dával na íbej. Zatím se mějte
  7. Zdravím, tak bod jedna už je. Světla ze skauta před FL - > jedno už mám dokonce rozmontované.(mechanicky) (bez trouby) Bi xenon už dolaďuju.. pravděpodobně nějaký z čočkou do 70mm Teď už jen aby dorazily komponenty z čajny :-D Možná sem dám nějaké foto z přestavby... pokud někdo bude chtít. Dotaz.. Jaký použít základ pro nastříkání stříbrného vnitřku světla?! nebo je lepší to zbrousit 200 šmirglem. Mějte se
  8. Samozřejmě, že si uvědomuju, že xenony na kolečku jsou hovadina, ale zase na druhou stranu.. Chovám se ohleduplně a když vidím, že světla svítí dál než by měly tak kolečko otočím... a s ostřikem světel to řeším tak že když zastavuju u práce, obchodu atd, tak hadříkem sklo přejedu. do podobné přestavby jsem se pustil zde:http://www.renaultscenic.kvalitne.cz/bixenon.htm a na technickou samozřejmě měním světla.... Původně jsem to sem nechtěl ani dávat, potože se tu zvrhne diskuze na téma, že by mě měly zavřít, sebrat řidičák a podobně... Na technickou jsem s tímto bazmekem jel, a do doby než si sedl do auta a zjistil, že mám kolečko tak si myslel, že je to originální svělo. Při kontrole seřízení bylo vše 100% v pořádku!! To jen tak na vysvětlení.. Myslím si, že takto udělaná přestavba je lepší než íglájs... Až bude chvilku času tak světla sestavím a třeba dám vědět jak to dopadlo, ale půjdu do sestavy jak jsem psal. Aspoň budu chytřejší jak to bude fungovat.... Mějte se
  9. Já bych ale nedával xenon do paraboly!!Dal bych to do čočky xenonu... jde mě spíš o obejítí elektroniky auta. Ale díky za názor.
  10. Zdravím. Mám dotaz: 1) Koupím xenony a vyměním je za klasický halogen => bude blikat =>nutná uprava přes diagnostiku=> a každá STK nutno opakovat úpravu ŘJ.. jE TO TAK?! nebo mě budou klasické halogenové světla při zpětném osazení fungovat normálně?! 2) Koupím oholené xenony bez jednotek .. pak HID KIT s redukcí na D1S a CAN Bus převodníkem... udělám vystrojení ve světlech, abych neměl žádnou kabeláž venku, a hlavně abych nemusel furt dělat úpravy ŘJ.... Takto bych prostě přehodil celé světla a bylo by to naprosto snadné a rychlé... Máte někdo zkušenost s CAN Bus převodníkem k HID sadám?! CANBUS dkodér http://www.ebay.com/itm/Canbus-Warning-Error-Decoder-Canceller-TIM-For-Xenon-HID-H1-H3-H3C-H4-H7-H8-H9-/151145503583?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2330f95b5f HID KIT redukce k patici D1S D2S http://www.ebay.com/itm/New-D2-Xenon-Hid-Bulb-Kit-Socket-Wire-Cable-Adapter-Connecter-Harness-Good-EP98-/121174273973?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1c368cafb5 Hid balast: http://www.ebay.com/itm/35W-Slim-Xenon-HID-Kit-Replacement-Ballasts-H4-1-H4-2-H7R-H13-2-9004-3-H13-4-/281211814239?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item417987c15f&vxp=mtr např H7 kabel:(koncovky bych odstřil a napojil na koncovku světla: http://www.ebay.com/itm/2X-H7-9006-Wire-Harness-for-HID-ballast-to-stock-socket-HID-for-Conversion-Kit-/121201662724?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item1c382e9b04&vxp=mtr can bus 130 redukce 105 balast 380 kabel 230 Celkem 845Kč + světa cca 4000-5000.. Zkoušel někdo takovéto zvěrstvo?! :-D Díky za jakékoli info
  11. Ok pánové děkuju za info. Už hledám turbo. Snad ještě chvilku vydrží, než to někde nečekaně klekne. Jinak řidičů bylo víc, přecejenom firemní auto ... ale zřejmě nikdo neřešil to houkání. Díky za upřesnění závady
  12. tak z odkazu mám toto: Model name: 1Z Skoda Octavia 2 (Tour 2) Equipment level and body type: G Elegance, Combi Engine: E 2.0 PD-TDI 16V (8V*) turbo, (DPF*) diesel 103 (100*) kW (140 PS, 136*) @ 4000 rev., 320 Nm @ 1750..2500 rev., DOHC (SOHC*), EU4 Engine codes possible: AZV, BKD, BMM Model Year: 7 2007 Airbag configuration: 2 2 front, 2 side (in seats) Producing factory: 2 Mladá Boleslav (Czech Republic) Country of manufacturer: TM Europe, Czech Republic Name of manufacturer: B Skoda Auto a. s. Validity code: 9 9 Body serial number: 057191 057191 To cvakání tam nemám, ale včera se mě podařilo dopátrat, že uplně první řidič :-D si to nechal načipovat, skoro hned jak to sjelo z pásu :-D Takže na tomto turbu je najeto 250.000,- s čipem na cca 130kw (žeprý) na brzdu nepujdu. Vřera jsem přesněji sledoval otáčky a toto hvízdání je největší u 1100-1500 otáček pak se tento hluk snižuje... Tak díky za info. Budu hledat nějaké turbo a pročtu si toto fórum o turbech. Chlapi a mám filtr pevných částic nebo ne?! Mějte se
  13. Zdravím Vás, Pročet jsem si téma o problémech s tímto motorem a samozřejmě, že jsem asi našel odpověď. Turbo. Mám podobný problém jak dal někdo na youtube...http://www.youtube.com/watch?v=-h8v8CnFQAw Už od 1000 otáček hvízdá takto turbo, ale auto jede normálně. Hvízdá až do 3500 pak už to nejde slyšet přes hluk motoru. Bohužel nevím jak dlouho takto hlučné to turbo je.. auto jsem dostal teď..... Chtěl bych znát názor: Je toto už moc?! a mám se raději podívat po novém turbu? info jsem čerpal i na i zde v sekci s 2.0tdi s PDF, ale ten bych neměl mít motor BKD... (proto jsem to dal sem) Tak mě prosím hned neukamenujte. Najeto 270.000km Turbo podle firemních záznamů měněné nebylo. Rozvody před 30.000, olej 20.000.
×
×
  • Vytvořit...