Přejít na obsah

Koudy92

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Koudy92's Achievements

0

Popularita

  1. Ahoj, mám úplně ten samý problém. Doufám, že někdo přijde s řešením. Momentálně to řeším restartem Columbusu, takže ne zrovna elegantní řešení, ale lepší než nic...🙄
  2. Děkuji, snažím se a nehodlám polevovat. V nejbližších měsících se chystají veliké změny ;)
  3. Je pravda, že také nejsem úplný fanda polepování auta RS štítky, kterými se zaručeně zvedá výkon nejméně o polovinu ;), ale ten přední znak se mi líbil a k celku mi prostě sedí. Popravdě po chipu je RS v přímce stále o něco rychlejší, ale v zatáčkách nemá šanci mi ujet. Dokonce mi v zatáčkách neujel kamarád s e36 328i. Vím, že to není raketa na nějaký veliký závodění, ale popravdě když jsem si dal 1 a 1 dohromady, tak mi vyšlo, že takhle spolehlivý a úsporný auto asi už těžko seženu a tak je teď v plánu druhé auto, které bude trošku živější :) Co se kol týče, původně byla v plánu matná bílá folie, ke které by se kola hodila. Navíc nejsem úplně spokojen s odstínem barvy, kterou bych si představoval tmavší, ale to už je teď vedlejší. Na nejbližší měsíce je naplánován dip celého vozu, ještě nebudu prozrazovat do jaké barvy a kola také změní kabátek B) Doufám, že výsledek bude slavit úspěch Jinak kdyby měl někdo zájem o dipování vozu nebo doplňků, tak nabízím své služby. Cena za dipování např. Octávky je základní cena cca 12.000,-. Pro bližší info mě prosím kontaktujte. Děkuji, auto už má nalítáno skoro 300k. Ale je to jen o péči. U nás je auto v rodině od cca 140k a i před námi se mu dostávalo jen té nejlepší péče, jelikož jí měl náš dobrý známý, který s ní jen dojížděl z Plzně do Prahy do práce a zpět. Vždy pravidelný servis, olej Castrol Edge 5w30 a to nese své ovoce. Na autě jsou dělány rozvody - vždy po 120k, byla měněna spojka kvůli dvouhmotnostňáku, turbo a váha vzduchu původní. Máme v rodině i jedničkovou okinu kterou používá táta, je to 1,9tdi 66kw a ta už má 370k a stále jede jako nová. Opravdu, pokud se o auto člověk stará tak jak má, auto se mu "odmění"
  4. Pokud ti jde spíš o spolehlivost a spotřebu, jdi rozhodně do 1,9tdi, 77kw. Sám jí mám a můžu jen chválit. Nechutně spolehlivá a spotřeba, když máš lehkou nohu, na dálky kolem 4-4,5 litrů. Vesměs mám přesně to co ty tady píšeš a jsem s ní navýsost spokojený. Jel jsem s ní do Francie, 4 lidi, plnej kufr a spotřeba na tempomat 4,2 litrů. A upřímně, neboj se i vyšších nájezdů. Tyhle motory byly tak povedené, že klidně zvládnou i 400-500 tisíc. Známý má dvoulitra a celkem nadává a co tak obecně slýchám kolem sedí na to co tady psal Marthass - 2/10 motorů jsou OK. Ptej se sám sebe jestli ti ten risk za to stojí ;)
  5. Ještě než se dostalo na další úpravy, mě okina dovezla na dovču do Francie a Europaparku v Německu. Po výletu přišel čas na pravidelný servis a jelikož nejsem z těch kteří by servis přejížděli o několik tisíc, nezbylo nic, než se do něj pustit Pak už přišly na řadu věci z řad jízdních vlastností a výkonu. Jelikož nejsem ten typ co by si stáhl kradený software a sám si upravoval palivovou mapu auta, obrátil jsem se na společnost ABC tuning, kteří provedli mapování mého auta a výkon se tak zvedl z původních 77kw na 102kw a krouťák stoupl o nějakých 70 nm na cca 340 nm. Ale ne vše je jen o výkonu. Hodně mi vadilo, že v zatáčkách to prostě není ono a navíc, jak jste si mohli všimnout na předchozích fotkách, byla to docela "koza" a tak se muselo rázně zakročit. Nechtěl jsem auto úplně potopit na zem, ale chtělo to něco sportovnějšího a tak jsem sáhl po podvozku značky Eibach - snížení 30/30. Nejsou to jen pružiny, ale opravdu celý set včetně tlumičů. Díky mým kamarádům, kteří mají s aplikací nových podvozků bohaté zkušenosti, se to nakonec vše povedlo a auto si pěkně sedlo :) Musím uznat, že mít a nemít sportovní podvozek v zatáčkách, je opravdu nebe a dudy. Podvozek se velice osvědčil. Po namontování podvozku jsem se rozhodl trochu vylepšit stav brzdových štítů, těhlic a brzdičů a tak jsme jim dali nový kabátek. Těhlice jsme udělali do barvy kol, štíty a brzdiče šli do matné černé barvy. P.S. Na těch fotkách nejsem já, tak hezkej kluk zase nejsem ;) Je to můj velice dobrý kamarád Luky, který mi pomáhal vesměs s každou úpravou.
  6. Než přišlo úplné jaro, začal jsem se poohlížet po novém obutí pro mého miláčka, jelikož, co si budeme povídat, originál 15" Helios moc parády nenadělají.. Už dlouho se mi moc moc líbily kola z S-line Audi 18" Ronal 1291 a tak když jsem je našel za solidní cenu, moc dlouho jsem neváhal. Když jsem pro ně jel, pořád jsem si říkal, jestli dělám dobře. Mělo to totiž jeden háček, jsou modrá.. Ale jelikož jsem člověk, který se nebrání kontroverzi, řekl jsem si, že je prostě musím mít! Když jsem je přivezl domů, měl jsem z nich radost jak malý děcko u Vánočního stromečku, ale všichni kolem pořád chodily a říkali mi, že to nebude vypadat dobře. Popravdě ti co mi říkali, že to nebude vypadat dobře mě doteď přemlouvají, abych je nepřelakovával na jinou barvu, jelikož tato kombinace má jednu kouzelnou vlastnost - čím dýl jí vídáte, tím více se vám líbí. Nebo tak tomu bylo alespoň u většiny mých známých (teda krom rodičů, ti pro modrá kola moc pochopení nemají :D ). Moje auto si tím však získalo i přezdívku. Nezávisle na sobě mu spousta lidí kolem mě (včetně babičky) začalo říkat "šmoulomobil" a ze mě se tak stal "taťka šmoula" B) Když jsem jí jednou v létě dopřál komplexní mytí (jak z venku, tak i zevnitř) udělal jsem pár normálnějších fotek a tak se můžete "pokochat" jak ta moje krasotinka vypadá i zevnitř a kolem dokola :)
  7. Následovaly však horší chvíle, ikdyž ty jsem nakonec taky použil k posunu vpřed. Na začátku roku 2013 se mi stala nehoda. Pán jedoucí proti mně se vyhýbal mohutné díře na kraji vozovky a vjel do protisměru. Mně nezbylo nic jiného, než strhnout volant a jako na potvoru zrovna v tom místě si někdo jistě velice chytrý řekl, že bude hrozně fajn, když se hned vedle silnice dá pár urostlých patníků, aby tam nikdo nemohl parkovat a tak se stalo, že jsem ten největší z nich trefil. Nejdříve jsem vylezl, kouknul na proražené kolo, prohodil pár nadávek a vydal jsem se měnit kolo. Když jsem však obcházel auto, všiml jsem si, že levé kolo je zcela rovně a pravé viditelně vytočené vlevo. Následně jsem zjistil, že jsem nejen prorazil kolo, ale i ohnul disk, rameno, těhlici, zrušil tlumič a odřel můj krásnej novej nárazník a práh. Naštěstí se k tomu pán postavil čelem, zastavil, sepsali jsme protokol a každý jsme si šli po svých. Teda, popravdě, on odjel ve svém neponičeném autě, já "odešel po svých" a mojí okinu odvezli na odtahovce. Jak jsem již výše psal, i to, že moje auto muselo opět navštívit servis jsem použil k nějakému posunu vpřed. Nechal jsem opravit pár kosmetických vad na laku a navíc jsem si koupil lakovací lišty a nechal si je nastříkat do barvy vozu.
  8. Tak jsem si řekl, že se podělím i o příběh tý mojí lásky. Koupil jsem jí v půlce roku 2012 a nebylo to těžké rozhodování, jelikož jsem jí dostal za velice solidní cenu, kupoval jsem jí od mojí mámy (která přecházela na 4x4, což se později ukázalo jako obrovská chyba) a příběh auta jsem znal prakticky od nového. Jedná se o 1,9 tdi 77kw. Když jsem jí kupoval byla jemně škráblá na předku (viz fota), jelikož maminka se kdesi střetla s další blondýnou, která do ní nacouvala.. To asi nemá moc smysl komentovat. To vše se pro mě nakonec ukázalo jako dobré, neboť se to stalo hlavním impulzem pro přestavbu na vzhled RS. Ač jsem se tomu zprvu divil, RS nárazníky nejsou z nejlevnějších dílů, ale mně se je naštěstí podařilo sehnat za solidní peníze, takže už stačilo jen nalakovat a šup s nimi na auto. Byť jsem na autech dřív NIC nedělal (toto je moje první vlastní auto a rodiče mě na jejich nenechali sáhnout), rozhodl jsem se, že vše na co si troufnu si udělám svépomocí a s pomocí kamarádů, kterým tímto velice děkuji za vše s čím mi pomáhali. Jak jsem již říkal, moje úpravy začaly RS nárazníky, které nám sice daly trochu zabrat, ale výsledek stál za to. B) Další na řadu přišla instalace znaku RS do masky chladiče a zapojování mlhovek, jelikož na to při instalaci nárazníků nedošlo a tak jsem to musel dělat až později. Šlo vlastně o to, že RS mlhovky mají jiné konektory než normální nárazník a tak se musely původní konektory "ušmiknout" a napájet nové. Vše jsem také dělal sám, ale popravdě vzhledem k tomu, že jsem si to dělal pro sebe a ne pro nikoho jiného, jsem si na tom dával velice záležet. Tím samozřejmě nechci říct, že pro ostatní se nesnažím, ale u sebe jsem si dával dvakrát tolik záležet a piplal se s tím ;) Stejně tak jsem si dal práci i s vyměřením znaku, poté jsem mini bruskou vybrousil přesné místo na znak a následně ho tam vlepil a opravdu se musím pochválit, povedlo se B) Ještě na konci roku jsem si k Vánocům udělal radost a pořídil si nové autoradio. Původní origorádio Nexus mě nijak neoslnilo, jelikož krom rádia, navigace a CD neumělo nic moc převratného. Pořídil jsem si 2din autoradio Pioneer AVH 4400 bt. To sice nemá navigaci (navigační modul se dá dokoupit, ale za zbytečně moc peněz), ale zase má perfektní dotykový display, přehrává spoustu formátů jak hudby, tak filmů a to nejen z CD, ale i z DVD, USB, SD karet a také má bluetooth, které musím říct, funguje bezchybně. Navíc velice dobře komunikuje s iPhonem a iPodem, které využívám a tak můžu jen pět ódy na toto rádio.
×
×
  • Vytvořit...