Přejít na obsah

Lukáš FN

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    11
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Lukáš FN's Achievements

0

Popularita

  1. čau, tak to si měl štěstí, zkusím to taky, dneska jsem se pokusil vyzkoušet vyvolat podtlak na podtlakové regulaci turba pomocí velké injekční stříkačky jestli to bude unikat a vždycky se cca 1/5 obsahu "vytáhlého" vzduchu ze stříkačky vytratilo, jestli to tak má být nebo je to pouze minimum které si N75 doplní průběhem své činnosti nebo jestli byl tento test něčím průkazným nevím. Komentář? Díky.
  2. Zdravím, vyřešil jste závadu? Mám velmi podobný problém, mám ERG off mechanicky plechem, komplet vyměněné hadičky, vyzkoušel jsem jinou funkční N75, takže mě napadla váha vzduchu protože dává menší hodnoty, ale aby měla za vinu takové kolísání tlaku turba? Dá se v domácích podmínkách překontrolovat ta baňka turba jak píše rassat? Auto mi do nouzáku nepadá, ani nemám vypsanou žádnou chybu, motor je 66kw ALH 2003. Můj log pro porovnání díky za připomínky. https://webshare.cz/group/6043bXiZ5F/
  3. Lukáš FN

    Elektrika - levé dveře

    Zdravím, nebudu zakládat nové téma takže u mě se objevil omílaný problém s LP (řidičovymi) dveřmi, které se nechcou zamkou či odemkou při použití dálkového ovládní ani klíčem, ostaní běhají jak mají. Po odpojení konektoru zámku a jeho rozebrání, jsem pomocí nabíječky motorek roztočil, takže by měl být zámek ok, jelikož funguje vše ostatní (zrcátka, osvětlení svítí dioda na dveřích při zamknutí) Proměřil jsem tedy napájecí kabel zámku, konkrétně přímo k motorku dva krajní piny 1,2 (myslím že bíločerný a žlutočerný) a zjistil jsem že do něj jde jen něco kolem 6V místo 12V (piny dávají proud v závislosti na zamykání vs. odemykání) , natáhl jsem tedy šťávu ze zadních dveří a zámek fungoval jak má. Je to příznak mrtvé jednotky ve dveřích? Ještě bych podotknul, že při zamykání nově nebliknou blinky, při odemykání ano a kabely byly prohlídnuty a jsou mírně popraskané v přechodce tlustý hnědy a tlustý červenohnědý. Děkuji za připomínky. Samozřejmě vím, že poprskaný káblík neznačí nic dobrého, ale když funguje vše ostatní..
  4. Dobrý den, trochu infa o autu s poruchou: Octavia Tdi 66kw ALH 2003. Dnes po dvou dnech po posledním doplnění kapaliny do ostřikovačů jsem musel opět doplňovat, ale jelikož jsem stěrače nepoužil tolikrát, aby mi naskočila informativní kontrolka na palubním počítači, začal jsem se obávat, že je problém jinde než ve spotřebě. Po otevření kapoty se mi naskytl pohled na prázdnou nádobu, takže jsem neváhal a začal doplňovat. Po doplnění a utišení vyprazdňujícího se kolegy stojícího vedle mě zvuk dopadající kapaliny na zem nepřestával utlumovat, okamžitě jsem tedy hledal závadu, která se nikde neskrývala. Chybějící hadička na čerpadlu ze strany bližší ke mně (stojím před předním nárazníkem) dostala mou pozornost. Vydal jsem se tedy hledat chybějící hadičku. Po demontáži nádoby s chladící kapalinou a filtru paliva jsem se dostal ke šroubu držící zásobní nádobu na 5,5l kapaliny. Ovšem že šrouby šly lehce dolů, ale nádobka asi nechodila na taneční. Začal twist... Po půl hodině moje ruce a nervy sabotovaly ten kus plastu páčící se v útrobách své špeluňky. Z tohoto důvodu Vás žádám o radu, kde prosím Vás nahmatám tu přívodní hadici pravděpodobně zadního ostřikovače?? V těsném okolí se nevyskytuje a nevím jak si tu ruku víc zlomit abych něco někde nahmatal. Díky za každou radu. LKN
  5. Porucha odešla sama do lovišť, tuším že se opět objeví, ale zatím neřeším.
  6. Čaute, nedávno u mě nastal stejný problém, a to že motor (66kw AHL rok 2003 TDI) ztrácí výkon před 3 tisíc a potom kolem 3.5 tisíc, proto jsem se rozhodl vypůjčit kabel a program VAG. Můj problém je takový, že s programem jsem dělal poprvé a ani pořádně nevím zda jsem měřil co jsem měl, z toho důvodu vás žádám o rady a připomínky. Můj postup pro měření hodnoty váhy vzduchu byl následující: Mám tedy nějaký VAG-COM 409.1-S. Po spuštění programu jsem vybral položku "vybrat jednotku" dále "motor" dále "měřené hodnoty" dále "skupina 10" naměřený graf je v příloze, pravděpodobně musím sehnat lepší verzi pro konstruktivní měření nejen grafu ale i hodnot. První screen je rozjezd z 0 - 140 s řazením od 1-5 př. stupně, druhý je na páty př. stupeň rychlost od 50 do 140 ti cca. Bohužel je to bez hodnot. Díky za připomínky.
  7. Hlasitost klepaní se projevuje v závislosti na přidání plynu a to v příme úměře. Hlasitost však není ohlušující a v podlaze to příliš cítit není. Mírně zesílené rádio to přehluší.
  8. Vidím že se tohle téma nikoho netýká, takže budu pátrat o víkendu. Pro další pacienty napíšu postřehy a postup oprav. Lukáš F.
  9. Ano pouze u odpočatého auta. Tipl bych to na homokinetický kloub, ale nejsem si jist když se to projevuje takovým způsobem.
  10. Dobrý den, v první řadě vím, že již zde taková témata jsou, ale myslím si, že nejsou specifická pro můj problém. Můj problém v posledním týdnu je takový, že při normálním rozjezdu u studeného nezahřátého auta něco klepe u levého předního kola, při ubrání plynu přestane. Klepe to úplně stejně i když couvám nebo otáčím do stran. Po ujetí cca 5 km klepání přestane a neprojeví se do dalšího vychladnutí. Servis mi neporadí, jelikož když tam přijedu tak to samozřejmě neklepe. Je tento problém specifický pro určitou závadu materiálu? Auto v servisu nemohu nechat, dojíždím do práce. Děkuji za jakoukoliv radu. Lukáš F.
×
×
  • Vytvořit...