Přejít na obsah

Rusta

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    22
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Rusta's Achievements

0

Popularita

  1. Chybu jsem vymazal, ale s autem jsem uz pak njezdil. Myslim si ze, se nekde odpojila hadicka, kdyz jsem manipuloval s motorem nahoru, dolu
  2. Spojku jsem vymenil. Nakonec odesla lamela (sjeta na zelezo z jednre strany) a byl popraskany pritlacak. Po vymene nastalo nekolik problemu... Ten nejhorsi je, ze mi vetsinou nestartuje auto... Starter cvaka a nic...hned jak jsem auto dal do hromady jsem ho nekolik krat nastartoval a v pohode, zkousel jsem jeste zaradit vsechni rychlosti (kdyz predek byl zvednuty) jestli se tocej kola a tak. Potom jsem se sel prevleknout s tim ze projedu auto. Potom uz jsem auto nenastartoval. Starter ppuze cvakal a nic, asi deset krat jsem zkountroloval, promazal, vycistil ukozstreni a nepomohlo to. Ted to proste jednou startuje, potom treba 3 x ne. Baterkou to neni. Druha vec je ze se mi rozsvitila zluta kontrolka check a po nastartovani na displeji se objevi emise do servisu, co to je a cim to je? A za treti mi prislo, ze auto nema tah jako driv, ale asi to bude spojeny s tou emisi, ze? A treti je, ze spojka jde hrozne lehce (lehcejsi nez driv), ale rychlosti jdou v pohode Takze jedna vec opravena a 4 dalsi se objevili, supr!
  3. Tak jsem spojku odvzdusnil. Ted se to chova jinak. Spojka zabira vicemene stejne, ale pokazdy kdyz se rozjizdim na jednicku tak tam neco zavrze (v urcitem zaberu), zalezi na tom jak rychle poustim spojku. Kdyz poustim pomalu tak vrzani je delsi a naopak. Dal auto radi v pohode. Stejne vrzani se projevuje pri podrazeni dolu, pri kazdem rych. stupni. To vrzani ma stejny zvuk, kdyz treba drevenou zidli nebo stul tahnete po dlazbe nebo neco podobneho. Co si o tom myslite?
  4. No asi ji zkusim nejprve odvzdusnit asi... Nic jineho nezbyde
  5. Fakt? To to je konec. Jaky typ motoru to je bohuzeo nevim. Jeste jsem si vsiml, ze spojke se macka nejak moc lehce. Na ruznych forumech jsem precetl ted, ze zaber hned u podlahy muze delat zavzdusnena spojka, ale nevim to jiste....
  6. Prosim o radu. Zaclo nam na aute delat problemy spojka. Projevuje se to tak, ze spojka zabira bud uplne hned na zacatku nebo uprostred a nebo skoro u koncre. Pokazdy jinak. Obcas i neco zavrze, kdyz zabira hned na zacatku. Take se stava, ze jde hur zaradit jednicka (musim zabrat silou). A nezalezi jestli jsem se rozjel a jel treba 5 nebo 100 km. Opravdu to zabira pokazdy jinak, ikdyz treba se rozjedu 10 krat hned za sebou. Predtim spojka zabirala uplne supr. Jedna se o motor 66 kW, 2003 r.v Diky!
  7. Cau, nemuzu vynulovat na displeji SERVIS NYNI, mam maxidot a vynulovani zpusobem podrzet prave tlacitko, otocit klicem, otocit levym tlacitkem do prava NEFUNGUJE.... Nebo to jde jen pres diagnostiku?
  8. Cau nemate nekdo schema prevodovky z motoru 1,9 tdi 96kW (5 rychlosti). Nejedna se o octavku, ale o A6. Ted jak je rano 0 stupnu, tak prevodovka hur radi a konkretne 1 a 2 stupen. Projevuje se to tak, ze musim pouzit vice sily, je to takovy stuhly a po par km je to ok. Schema potrebuji abych vedel, kde je vypousteci sroub a sroub pro nalevani. Kolik se toho oleje tam vejde a jake specifikaci? Diky moc :-)
  9. Ted jsem to zalepil dvojslozkovym lepidlem pro hlinik a hlinikove sletiny. v navodu psali, ze do pul hodiny ma byt manipulacne schopne (neco v tom smyslu), ale jeste po 20 min bylo takove gumove... Lepidlo teda vypadalo docela stare, samotne lepidlo bylo zaschle, tak jsem musel ten konec odriznout vic, ale snad tomu nic nemuze byt... Uvidime vecer :-)
  10. Diky, dneska to zkusim. Snad to bude drzet :-)
  11. Cau, mam takovy problem s brdzou, projevuje se to pri seslapnuti brzdy napriklad po druhe nebo po treti. Pedal stvrdne a auto nebrzdi. Kdyz jsem prohlizel hadicky tak jsem zjistil, ze hadicka co je na vyveve se kyve. Sundal jsem hadicku a zjistil jsem, ze ta trubka jak se na ni nasazuje ta hadicka se kyva sama. Kyve se, ale nejde vyndat nebo povytahnout. Ma to tak byt nebo ne? Nejsem automechanik a nemuzu to nejak odborne posoudit. Pri nastartovanem motoru je slyset ze to tam nekde saje vzduch, ale nemuzu urict presne jestli to je z toho mista nebo z toho prechodu co je v te prehradce mezi motorovym prostorem a prostorem na baterku atd., ale spis si myslim, ze to je od te vyvevy... Otazkou je jestli je to normalni jak se ta trubicka kyve. Momentalne jsem tu hadici upevnil lip, protoze ten stary stahovak moc nestahoval a ta hadice jezdila sem tam. Ale nemam vyzkouseno jestli treba ta brzda je lepsi. Zitra to zkusim.
  12. UZ to mam spravene, auto slo na vsechni 4 valce, ale jak to uchazelo, tak to nemelo horsi vykon. Strik se vytah pomoci hydroulickoho vytahovace. Ja jsem to nedelal, delal to automechanik. Strik tam dali jinej a jede to fajnove.
  13. Hodne jsem slysel, ze octavky jsou schopny jezdit za 4 nebo pod 4 litry (a proto jsem ji koupil), ale asi to jsou spatne vypocty pal. pc.. Kazdopadne kdyz octavku srovnam s ostatnima znackama co jsem mel (peugeot 406 2004, bmw 320d 2000, audi A4 2003), tak co se tyce komfortu octavka je na poslednim miste :D Co mala dirka v asfaltu to rana jako krava. A moc to nesedi na silnici, trochu to skace :D Tak doufam v ostatnich vecech bude lepsi :-)
  14. Ahoj, tak mne take ukazuje palubak, ze jezdim za 4,5 (okresky) az 5,2 (mesto), ale v realite podle mne to zere o litr vic nez to ukazuje. Kola mam 16-ky 205 55 (metallica). Moc tomu neslapu. Auto mam velice kratko, tak to jeste asi nemam v noze. Jsem zvedavy za kolik to bude jezdit dalky. Kdyz moje audina 1,9 96kW jezdila na nadrz vzdy 1000 km, coz vychazelo 5,5 na 100 (rychlost od 130 do 150km/h), tak doufam ze octavka bude jezdit dalky pod 5, ale cert vi :D
  15. Syci to primo ze vstriku v miste kde se spojuje samotny vstrik a ten nastavec. Ted je problem, ze ten vstrik nejde ven... ale snad ho vyndaji.
×
×
  • Vytvořit...