Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

1.9 TDi PD 96kW

49 topics in this forum

    • 7 replies
    • 22 572 views
    • 2 replies
    • 12 648 views
  1. Koupe 1.9TDI 96kw

    • 8 replies
    • 2 617 views
    • 2 replies
    • 176 views
    • 1 reply
    • 672 views
    • 6 replies
    • 826 views
    • 1 reply
    • 350 views
  2. Olej 0W40 Castrol EDGE

    • 4 replies
    • 456 views
  3. Olej na podběhu

    • 9 replies
    • 466 views
    • 1 reply
    • 841 views
    • 1 reply
    • 470 views
    • 6 replies
    • 1 241 views
    • 0 replies
    • 784 views
  4. Vysoká spotřeba

    • 8 replies
    • 4 393 views
    • 4 replies
    • 2 071 views
    • 1 reply
    • 1 489 views
  5. Kolísání otáček

    • 1 reply
    • 1 459 views
    • 2 replies
    • 1 727 views
    • 6 replies
    • 1 976 views
    • 0 replies
    • 2 160 views
    • 2 replies
    • 1 499 views
    • 5 replies
    • 2 123 views
  6. Problém s brzdami

    • 1 reply
    • 2 651 views
  7. Rezonancia/Rezonance motoru

    • 3 replies
    • 3 524 views
  8. Konektor u motoru

    • 3 replies
    • 3 054 views
    • 1 reply
    • 2 205 views
    • 2 replies
    • 3 000 views
    • 6 replies
    • 3 129 views
    • 6 replies
    • 2 779 views
    • 0 replies
    • 2 189 views
    • 4 replies
    • 2 357 views
  9. EGR Ventil

    • 3 replies
    • 2 911 views
    • 3 replies
    • 4 165 views
  10. mazání motru

    • 1 reply
    • 3 297 views
  11. Regulační ventil turba

    • 2 replies
    • 4 298 views
  12. Servo čerpadlo

    • 1 reply
    • 2 636 views
  13. Kouri a fuci....

    • 6 replies
    • 4 934 views
    • 3 replies
    • 3 980 views
  14. olej pro 96kw

    • 3 replies
    • 7 258 views
    • 8 replies
    • 10 256 views
  • Příspěvky

    • Vím o jednom řešení, říká se mu nezávislé topení 😉 Pak nehrozí, že bys měl studený motor, olej se pak ohřeje taky o dost rychleji 
    • Řekl bych, že to bude chtít u toho hybridu, aby řidič přemýšlel. Když pojede řekněme 20km a nedá mu to na celou trasu, tak v zimě raději jet jen na klasiku a plně rekuperovat. Prostě přemejšlet a nenechat ten klasický motor trpět. Představa, že na úplně studeném motoru, při jízdě na elektriku dáš kick down, motor se spustí a rovnou do plnejch otáček, to nezní hezky. Tohle může bejt pro ten spalovací motor rychlá smrt. Ale kolik uživatelů bude takhle přemýšlet? A o tomhle vůbec nikdo nemluví, jako by tento problém neexistoval. A v zimě, aby se olej vyhřál na provozní teplotu, to je klidně i více jak 25km. Na druhou stranu, když bude uživatel přemýšlet a mít tohle na paměti, tak zase naopak může tomu motoru prospět, když si bude manuálně nastavovat režim, aby minimalizoval studenou jízdu.  Ty to máš 40km, to by jsi mohl dát celou trasu jen elektricky a doma a v práci nabíjet do plnejch. Takže pro motor zase naopak pozitivní.
    • Tak tobě to může být jedno, až najdeš km které máš tak to zahodis a vezmeš jiné.
×
×
  • Create New...