Přejít na obsah

Bóbika

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Bóbika's Achievements

0

Popularita

  1. Bóbika

    Vzpěra kapoty

    Tak mám taky namontováno. Práce na 10 minut. Koupil jsem je hlavně kvůli nalívání kapaliny do ostřikovačů. To mě neskutečně iritovalo. Vzpěry mám od OB. Jediná piha na kráse byla, že v krabici nebyl žádný návod a komplikace, že když jsem odšrouboval šrouby z držáku kapoty (použil jsem Torx 50, i když originál šroub má víc výstupků v hlavě), tak po šroubu tam je nenalakovaná stopa a díra větší, než šestihran na kloubu. Ale vyřešeno, musel jsem jet koupit podložky, protože tyhle jsem doma jak na potvoru neměl a polohu pístu jsem viděl na jejich stránkách a tady na videu..
  2. Taky jsem s tím měl problém. Auto mám od 10/2014 a teď jsem byl na první garančce po 30tkm. Začlo mě to dělat někdy v únoru. Když jsem se byl objednat, tak jsem jim o tom řekl. Namazali (stříkli) to nějakým sajrajtem a funguje to.
  3. Taky by to mohlo být tím, že v karoserii schované pod zadním nárazníkem jsou takové klapky, které toto mají řešit - přetlak při zavírání kufru nebo dveří a odvod přebytečného/použitého vzduchu, který tam žene větrání/topení. http://www.ford-club.cz/2010/02/odvetravani-pro-posadku-ff1/ Můžou být zaseklé nebo ucpané blátem. Je to sice ford, ale u všech aut je stejný princip.
  4. Záleží, jak dlouho tam máš kabinový filtr. Když je starý nebo zanešený, tak to tohle dělá. Anebo zapnutá vnitřní cirkulace. To dělá, ikdyž je filtr nový.
  5. Já bych z prodloužených intervalů zas tak vyděšený nebyl. Mám teď na OII 1.9 TDI PD najeto 515 tisíc (50% okresky, 45% město, 5% dálnice) za sedm let na prodloužené intervaly bez jakýchkoliv problémů. První prohlídku s výměnou oleje jsem měl ve 31 tisících, protože jsem to na 30 tisíc nestihl. Ale motor to asi zapomněl :-) , ale záleží na provozu. Na krátký trasy bych si za 1. nekoupil naftu, za 2. teď kupuju OIII s 2.0 TDI a stará (OII) půjde na zkrácený. Ne kvůli km, ale času - 1x ročně.
×
×
  • Vytvořit...