Jump to content

Exteriér

Vše o exteriéru vozů Škoda Octavia 3. generace


116 topics in this forum

    • 3 replies
    • 736 views
    • 0 replies
    • 236 views
    • 40 replies
    • 13.1k views
    • 1 reply
    • 687 views
    • 2 replies
    • 635 views
    • 0 replies
    • 617 views
    • 16 replies
    • 11.3k views
    • 1 reply
    • 736 views
  1. BARVA AUTA

    • 6 replies
    • 3.9k views
    • 0 replies
    • 1k views
  2. Barva auta...

    • 5 replies
    • 1.3k views
    • 2 replies
    • 917 views
    • 2 replies
    • 1.7k views
    • 0 replies
    • 918 views
    • 35 replies
    • 9.4k views
  3. Disky kolies - prehľad

    • 24 replies
    • 13.9k views
    • 2 replies
    • 1.4k views
  4. DYNAMICKÉ SVĚTLA

    • 1 reply
    • 1.2k views
  5. Škoda Octavia Rs 3 DSG

    • 0 replies
    • 1.1k views
    • 8 replies
    • 2.9k views
    • 0 replies
    • 1.3k views
  6. Světla

    • 2 replies
    • 1.7k views
  7. Spatne zrkadla

    • 0 replies
    • 1.1k views
  8. Zadní difuzor

    • 1 reply
    • 1.9k views
    • 2 replies
    • 1.3k views
    • 3 replies
    • 2.2k views
    • 0 replies
    • 1.4k views
    • 1 reply
    • 1.6k views
    • 1 reply
    • 2k views
    • 2 replies
    • 2.6k views
    • 7 replies
    • 3.6k views
    • 12 replies
    • 4.7k views
  9. Zadní švětla

    • 5 replies
    • 2.2k views
  10. Facelift/RS verze

    • 2 replies
    • 1.2k views
  11. Tlumení kapoty

    • 10 replies
    • 5.3k views
    • 2 replies
    • 1.3k views
    • 22 replies
    • 24k views
    • 5 replies
    • 1.7k views
  12. výměna světel

    • 2 replies
    • 1.4k views
  13. Mračítka

    • 5 replies
    • 2k views
  • Příspěvky

    • nenahrával jsem až do konce vypalování 😉 hodnota klesala až na nějakých 14.23 pak jsem auto musel chcípnout, schválně si zkusím pohlídat vypalování a jaká hodnota bude po vypalování 😉 mám sledovat ještě nějaké další hodnoty? (které by mohli být více vypovídající)
    • Hmotnost sazí mám po ukončené regeneraci na 4,5 g. U tebe je moc vysoká hodnota někde kolem 22,75 g což je dle mě moc. Filtr není dostatečně vypálen a nebo je chyba jinde. Nedokážu podle těchto hodnot rozeznat, ale dle mě se pohybuješ stále na horní hranici zaplnění a proto stále regeneruje.
    • mám 2.0 135kw CUPA, vypaluji každých cca 70km, jezdím trasy v 90% dálky (100-300km), nesetkal se někdo s podobným problémem? dokonce to vypaluje i za studena, sotva vyjedu z garáže - když to má potřebu začne i se studeným motorem…   - nové vstřiky - nová klapka spalin (za DPF) - nový snímač rozdílu tlaku - nové DPF - nový EGR (hodnoty vynulovány a proběhla základní nastavení i regenerace)   - hadičky zkontrolovány + profouknuty a stále bez výsledku...   na videu je vidět že se cca při 54km po poslední regeneraci spustí další, dokáže někdo něco vyčíst, nebo na jaké hodnoty se mám zaměřit po jaké další součástce mám jít 😞    
×
×
  • Create New...