Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

Interiér

Vše o interiéru vozů Škoda Octavia 3. generace

112 topics in this forum

    • 0 replies
    • 221 views
    • 5 replies
    • 274 views
    • 2 replies
    • 198 views
    • 1 reply
    • 256 views
  1. Klimatizace

    • 2 replies
    • 241 views
    • 2 replies
    • 323 views
    • 24 replies
    • 7 464 views
  2. Vyduch vzduchu

    • 6 replies
    • 1 795 views
    • 28 replies
    • 4 234 views
    • 15 replies
    • 2 651 views
    • 5 replies
    • 4 089 views
  3. Zápach z topeni

    • 3 replies
    • 1 527 views
    • 4 replies
    • 1 829 views
    • 31 replies
    • 7 873 views
  4. ofuky topení

    • 0 replies
    • 524 views
  5. osvetlenie noh

    • 8 replies
    • 3 849 views
    • 3 replies
    • 484 views
    • 1 reply
    • 262 views
  6. radio bolero

    • 5 replies
    • 528 views
    • 3 replies
    • 463 views
    • 7 replies
    • 2 262 views
    • 5 replies
    • 307 views
    • 7 replies
    • 710 views
  7. rámeček volantu

    • 4 replies
    • 764 views
    • 1 reply
    • 452 views
    • 0 replies
    • 287 views
    • 3 replies
    • 557 views
    • 0 replies
    • 268 views
  8. Climatronic - nastavení 1 2

    • 39 replies
    • 10 119 views
    • 2 replies
    • 930 views
  9. Led projektor

    • 0 replies
    • 942 views
  10. Drnceni od topeni

    • 3 replies
    • 887 views
    • 0 replies
    • 548 views
    • 11 replies
    • 3 402 views
    • 4 replies
    • 1 652 views
  11. Dorobenie zopar veci

    • 0 replies
    • 1 246 views
  12. Proti sluneční clony

    • 10 replies
    • 3 056 views
  13. USB kablík k zrcátku

    • 2 replies
    • 1 098 views
    • 2 replies
    • 1 192 views
  14. Demontaz displeje Bolero

    • 3 replies
    • 1 251 views
  • Příspěvky

    • Ne, rádce řazení je tam k tomu, abys co nejdřív skončil v servisu a platil škodovce.  Mně třeba (na benzínu) radí řadit 6ku asi tak v 55km/h, což by znamenalo otáčky těsně nad volnoběhem - naprostá pitomost. Vyhýbej se jízdě pod 1500 otáček a plnýmu plynu pod 1800-2000. To samý platí dvojnásob se studeným autem. Obecně když slyšíš, že ten motor duní, tarokuje, vibruje celým autem, a zcela očividně se mu to nelíbí, tak se mu to opravdu nelíbí 😄
    • Doporučovadlo je nastavené na co nejnižší emise CO2. CO2 jsou velmi úzce spojené se spotřebou, tedy možná ušetříš nějakej ten desetník za naftu. Když budeš řadit podle doporučovadla, ledovce budou asi tát pomaleji, ale ty si zkurvíš auto. Jako první půjde pryč dvouhmotový setrvačník, ptorože Tě nutí podtáčet. Těžko říct, jak / kdy nejlépe řadit, obecně platí, že nejefektivnější je využívat pásmo s nejvyšším točivým momentem. Nevím, přesně, u Tebe odhaduji něco jako 2000 - 4000 otáček. Samozřejmě, dá se to šimrat v pohodě na 1200, ale pak při požadavku na zrychlení podřaď, jinak si ten setrvák vodpálíš. Stejně tak je zbytečné dlouhodobě jezdit 4000. Neboj, získáš pro to cit, brzy 😉
    • Sytě vínová nevypadá špatně na emkových modelech jinak souhlasím s klukama
×
×
  • Create New...