Přejít na obsah

cube21

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

cube21's Achievements

0

Popularita

  1. JJ díky:))chadičky jsou všechny okay.ješte zkusim blow,a n249.prosim tě jenom se chci zeptat když při sešlápnutí plynu tak mi blow fouká ven.jako by nedržel tlak..měl by ufouknout až při ubrání plynu ne??jenom jestli sem ho pochopil dobře:))))díky za radu
  2. Kluci a jake hadice při chybě 17705. Ste měnili? Diky za info. Cube
  3. Dobra dekuji, to je orig. Bosch blow ventil? Doufám že to bude ono, jinak uz nevim. Vymnenil sem vsechny okrouzky od turba az intercooleru.jinak rsko jezdi dobře akorat tohle. Ještě jednou dekuji cube :-)
  4. Ahoj chlapi,mam problém s tlakem turba u octavia 1 rs 1.8t 132kw.při startu vše ok.zajízdy když přidám do větších otáček tlak v pořádku a když přeřadím nebo zpomalím zpadne to do nouz.režimu.při vyp.a zap.zapalování zase vše ok.a pořád do kola:( Vag mi píše rozdílné hodnoty plnícího tlaku mezi turbem a škrt.klapkou.nevim jestli je to správný tlak ale když je vše ok na budíku 0,6bar a když to padne ta cca.0,2bar.dříve když sem tam neměl budík tak sem si myslel že je to hold teplem.ale není.prosím o radu děkuji Kuba
  5. Ahoj chlapi,mam problém s tlakem turba u octavia 1 rs 1.8t 132kw.při startu vše ok.zajízdy když přidám do větších otáček tlak v pořádku a když přeřadím nebo zpomalím zpadne to do nouz.režimu.při vyp.a zap.zapalování zase vše ok.Vag mi píše rozdílné hodnoty plnícího tlaku mezi turbem a škrt.klapkou.nevim jestli je to správný tlak ale když je vše ok na budíku 0,6bar a když to padne ta cca.0,2bar.dříve když sem tam neměl budík tak sem si myslel že je to hold teplem.ale není.prosím o radu děkuji Kuba
  6. Kámo to bude ložisko.jestli to dlouho někde stálo.Tak si auto zvedni a zatoč si s kolama.a uvidiš jestli ti nebude nejaké kolo drhnout,hučet a hlavně zkus vule kola.aby ti to potom někde neulítlo.
×
×
  • Vytvořit...