Přejít na obsah

Fr33m4n

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    11
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Fr33m4n's Achievements

0

Popularita

  1. Ahojte mam podobny problem. Huci mi to od rozjazdu, volantom neklepe (aspon nie tak aby som to postrehol) ked idem rovno alebo do lava huci pri zatoceni do prava to stichne. Ak som spravne pochopil prispevky nadomnou bude zle to lozisko. Inak je bezpecne na tom jazdit pokial mi pridu nove a vimenim???
  2. Ahojte, potreboval by som poradit. Mam dost velky problem zo startovanim. Uz som menil sviecky trochu pomohlo ale stale to nieje ono. Takze asi takto: Pred vymenov sviecok: Motor naskocil tak na 5-6 pokus a nasledne pri cca 300 otackach zahuhlal a skapal. Znelo to ako by sa nastartoval len na 1-2 valce. Potom bolo treba este 1-2 pokusi a uz to chitilo a drzalo otacky cca 600-700 skratka tak ako mi pred problemom isiel motor na volnobeh. Startovanie tepleho motora robilo tiez problemy casto som len tocil naprazdno ako ked nemate benzin v nadrzi. Po pockani cca 5-15min potom motor naskocil na supu. Po vymene sviecok: Kupil som originalne sviecky a vymenil za stare BOSH sviecky (nevizerali nejako extra opotrebene). Po vymene sa startovanie zlepsilo a to velmi vyrazne k lepsiemu. Teraz teple starty idu stale na prvu supu aj ked nie ako pred tym. Povodne to naskocilo uplne hned. Teraz trva nastartovanie o zanedbatelny cas dlhsie. (povedzme pre spresnenie pred tym 0,5sec a teraz 1sec). Co ma trapi su stale tie studene starty chiti to sice na prvy krat ale treba podrzat zapalovanie par sekund (cca 3-4sec). Nabehne ale zasa iba do nizkych otacok zahuhle a zdochne. Na druhy krat uz nastartuje ale tiez treba startovat cca tie 3-4 sec. Snad som to nenapisal ako Tatar :D. Vedeli by ste mi poradit co skontrolovat pripadne vymenit?
  3. Aha jasne, tak nahodim na pocitac a uvidime co to povie.
  4. Ahojte mam taký "problém" s ventilátorom chladenia chladiča. :D Takže po vypnutí auta mi stále beží ventilátor a musím znovu dať kľúč do zapaľovania a potočiť a počkať kým kontrolky na palubovke zhasnú a vypípa sa. Skúšal som či sa nevypne po nejakej dobe sám a trvá mu to cez 15min. čo sa mi vôbec nepáči. Je úplne jedno či len naštartujem alebo idem autom 1km alebo 100km. Tiež mi svieti tá žltá kontrolka čo vyzerá ako vodovodný kohútik ale to zrejme nebude nijako súvisieť. Naposledy keď mi svietila bola tuším zlá lamda sonda či čo to. Viete mi poradiť čo s tým?
  5. Po montazi novej poistkovej skrinky a kabelaze od altiku uz to dobija ako ma. Diki za rady.
  6. Octavia I Combi 1,6 75kw

  7. No dnes som sa v tom zasa vrtal a rad by som zistil kde by som mohol kupit nove nasledujuce diely: poistkovu skrinku na baterku (predpokladam ze je uz aj s poistkami ak nie tak aj poistky), no a najlepsie kabel od alternatora do tej poistkovej skrine pripadne len ten "srobovaci konektor" co ide do poistkovej skrinky (ako som hore pisal ze to bolo ohorene a zaoxidovane) ale radsej by som cely kabel. Dnes som odstranil problem odberu v klude z 0,5A na 15mA cize to mi uz baterku nevybije. Len mam problem s udrzanim napetia na baterke ked zapnem uuuplne vsetko co sa da tak mi klesne na 13V - 13,2V co by nemalo ak mam len svetla tak sa to drzi na 14,2V. Tych 14,2V si to drzi nech je zapnute jednotlivo hoci co ale ak to zatazim viacej vecmi mi to napetie klesne. Podla toho co som zatial zistil je najistejsie vymenit celu tu poistkovu skrinku a kabel od alternatora do tej poist. skrinky. Len som nenasiel ziaden shop kde by som zohnal vsetky tieto veci. Viete mi nieco odporucit?? Dakujem za vsetko aj za rady hore.
  8. Ked pustim svetla, dilkove, hmlovky a vsetko mimo ohrevu a fukania sa drzi U na 14,3V. Cistil som kabel ktory je pripojeny na svorkovnicu resp. na 110A poistku (ten pliesik) uz na baterke.
  9. Jasne cize daval malo lebo nebol vybudeny. Bez baterky som altik neskusal len s baterkou. (Teda ked neratam to ze som ho meral ked som startoval iba na baterku a tym padom ho nevybudilo) Dnes som meral este aj pri zatazi (svetla, radio, kurenie...) Zistil som ze mi klesa napätie pri zapnutom vyhreve zadneho skla a predneho ofukovania na hodnotu 13V. Pri ostatnych systemoch je pokles na 14V a vrati sa na 14,2V. 14,4V dava ked je vsetko vypnute ako su svetla a radio... Predpokladam ze nemam uplne vyhrane kedze to tak klesa pri tom ohreve a ofukovani. Moze tam byt skrat alebo nieco podobne? Ako jazdit budem nadalej dva dane systemi pouzivat co najmenej a uvidim ci sa baterka vybije ak hej uz nosim rezervnu v kufri, kedze staru stacilo nabit a je ako nova. Uvidim tento tyzden ako obstojim a ked zle tak dalsi vikend sup do monteriek a ide sa elektrikarcit.
  10. Takze vcera som mal cas sa s tym pohrat. Urobil som nasledovne: 1. Nastartoval som a zmeral napätie na baterke ukazovalo 13,5V 2. Zhodil som kryt baterie a skontroloval poistky. Tie boli OK ale srobovaci konektor od alternatora bol znacne obhoreny (cely cierny) a mal zatecenu izolaciu do tej stlacacej svorky. 3. Odpojil som tu svorku a nechal len holy vodic ktory som nasledne ocistil od ozaoxidovania a spalenin. 4. Nastartoval som s odpojenym kablom od alternatora a zmeral napätie na odpojenom kably (meral som odpojeny kabel -->> minus pol na baterke cize na kostru). Nameral som 2,3V jedosmerne napätie. 5. Ocisteny kabel som "amatersky" pripojil k poistke na svoje miesto (nakolko som nemal k dispozicii origoš srobovaci konektor a stary bol nepouzitelny) 6. Znovu som nastartoval a meral napätie na baterke a nameral som 14,4V 7. Zmeral som len samotnu baterku a mala hodnotu 12,8V Minimalne som si predlzil dojazd ale ta hodnota z alternatoru je mala tych 2,3V. Niekde som sa docital ze alternator treba nejakym sposobom "prebudit" moze by ta mala hodnota sposobena tym ze som nic take nerobil? Cize teoreticky je problem odstraneny kedze sa zvysilo napätie pri nastartovani z 13,5V na 14,4V? Je tu moznost ze alternator je OK a su usmazene diody pripadne je nieco s regulatorom? Tiez by som rad vedel kde sa nachadzju tie diody usmernovaca su priamo na alternatore alebo niekde za nim?
  11. Ok, diki za radu odmeram ci alternator dobija. Tusim 14,4V by mal davat. Poistka to bola z poistkovej skrine pri vodicovy na pozicii 37 (v strede uplne dole na velkych poistkach). Teraz som pozeral v scheme poistkovej skrinky ze by sa malo jednat o poistku nejakeho S-kontaktu a ma tam byt 10A poistka ja som tam mal 20A. Popozeram este lepsie schemy ci sa nejedna o iny model ale pre istotu tam dam slabsiu tu 10A poistku.
  12. Ahojte, potreboval by som poradit. Pred cca pol rokom bol meneny alternator. Vsetko fungovalo OK. Vcera som isiel cca 20km a zrazu sa mi rozsvietila kontrolka ABS a neskor airback. (ešte pred tým prestalo hrať rádio) Chvílu som pokračoval v jazde az začala blikať palubovka. Zastavil som zhasol motor. Po chvili som sa snažil naštartovať. Auto sa chovalo ako pri slabej baterke. Teda snazilo sa nastartovat ale motor sa ani nepretočil a všetko zhaslo. Prvé čo ma napadlo skontrolovať poistky tak som ich všetky prešiel našiel som jednu ktorá bola deformovaná a preto skratovaná. Roztiekol sa na nej plast ale poistka sa neprepálila. Tak som ju vytiahol skúsil naštartovať. Ako tak motor nabehol ale držal sa v neštandartných otáčkach cca 1500. Po zošliapnutí plynového pedála sa mi otáčky znížili na cca 800-900 kde to ukazovalo stabilne ale motor podľa zvuku kolísal od cca 700-1000 otačok (je to odhad, skratka kolisal na nizsých otáčkách ako na voľnobeh). Motor som vypol po zhruba pol hodine zapnutého stropného svetla (koli otvoreným dverám) som ho chcel vypnúť ručne no kryt svetla bol dosť horúci. (toto možno nijako nesúvisí lebo bolo to včera poobede a bolo dosť teplo) Po hodine som zohnal poistku vymenil som ju a skúsil naštartovať. Už ale neúspešne (vybitá baterka). Dal som tam novú a všetko išlo ako hodinky. Auto docestovalo naspäť domov cca tych 20km bez žiadnych problémov. Večer sa s ním išlo ešte 2km bez problémov. Ale pri spiatočnej ceste sa rozsvietila kontrolka baterky ale po cca 0,5-1km zhasla. Dnes sa len preparkovavalo a všetko. OK. Chcem len vedieť čo to mohlo spôsobiť a či stačilo vymeniť tú poistku a dať tam novú baterku. To že sa to tvárilo že to nedobíja bola len náhoda alebo to značí nejaký vážnejší problém. Ide o O1 Combi 1,6 benzín Vďaka za rady.
×
×
  • Vytvořit...