Přejít na obsah

Shampoo

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    13
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

336 zobrazení profilu

Shampoo's Achievements

0

Popularita

  1. Pozoruješ nějaké rozdíly po čipu? Na kolik tě to vyšlo a kde? Poslední dobou přemejšlím, že možná budu mít i na RS, ale jisto jistě to bude 2.0FSI Elegance anebo RS. Jinak, určitě bych tam lil pouze prémiovéj benzín. To, co ztratíš na ceně, získáš na spotřebě a servisu.
  2. Myslím přesně tohle: http://www.autochip.eu/cz/chiptuning/tabulky/skoda/skoda-octavia-2-20-fsi-150hp/ Sice to takhle nic moc, ale sníží to trochu spotřebu a mělo by to mít i pozitivní vliv na stav motoru.
  3. Já to vidím tak, že nejspíše pořídím to 2.0 FSI (elegance) cca za 160k Kč, v budoucnu to očipuju (standard za 5000 Kč), čím se trochu sníží spotřeba a tankovat budu jen prémiový benzín (ty dvě korunky mě nezabijou) a spotřeba bude dost podobná. Máte někdo zkušenosti s chiptunningem?
  4. Myslím, že by vůbec nebyl problém pouze 98+, sám jsem nedávno dost často zkoušel tankovat jen 100 octanovej a ty 3 koruny jsem v klidu připlatil a opravdu byl znát hlavně chod motoru (i na křápu, jaká Fiesta je). Mám jen obavy, zda není 102 koní příliš málo (spotřeba nebude tak brutálně rozdílná), ceny dílů jen o něco horší (hlavně teda spojka je cca 100% rozdíl, rozvody to samé). Můžu ale využít celkem slušné slevy u AutoKelly a APM, takže to není nic hrozného. Hlavně 2.0 seženu i se slušnou výbavou... Takže opravdu nevím - pořizovací cena vozu je cca stejná.
  5. Heleď... zatím jezdím ve Fiestě 44kW (cca 60 koní), po těch 15 letech jich bude tak 45 :D, takže asi tak, jo?! Dálnic moc extra nevyužiju, spíše okrsky. Ale jak říkám, jde mi asi hlavně o tu ekonomičnost/spolehlivost.
  6. Gregy: Díky moc, o tom Naturalu95 jsem si taky četl, že sice doporučují 98 pro ideální chod moturu, ale s 95 není problém. Pro MPI jsem právě z důvodu jednoduchosti, že je to jeden z posledních klasických atmosférických motorů a pro mnoho automechaniků není žádná věda. LPG je velmi zajímavý z ekonomického hlediska, jak je na tom s výkonem, to nevím. Nicméně na netu jich je celkem dost a i v Německu. Hlavně chci parkovat v garáži. Čím je ta vyšší spotřeba na dálnici? Motor se drží ve vysokých otáčkách při 130km/h? Nedělá se i se 6stupňovou převodovkou, jakou máš ty? Já bych chtěl nejraději narazit na nějaký pěkný kousek z Německa 1.6MPI Elegance (nejlépe v kůži, také se dají sehnat) a to i např. najeto 170 tisíc Km za cca 160 tisíc Kč. Např. tohle u mě vyvolalo pochybnosti o MPI - http://www.mobile.de/cz/zna%C4%8Dka/skoda/model/octavia/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:skoda,mdl:octavia,frn:2005-01,prx:6001,ful:petrol,ger:manual_gear,pwn:74,vcg:limousine/pg:vipcar/203711348.html Já jsem ochoten dát cca 170 i s první serviskou, víc dát nemůžu.
  7. No, zatím jezdím maminy Fiestou 1.3 44kW :D, jsem student, ale auto se potřebuje. Pojistka je na maminu, a proto nebudu mít žádné výhody/slevy. Jde mi spíše o to, zda se vyplatí jít do 2.0 FSI a převážně, jak je na tom se spolehlivostí oproti 1.6 MPI.
  8. Zdravím, už nějakou dobu se rozhoduji pořídit nové auto. Do nedávna jsem byl přesvědčen o motorizaci 1.6 MPI (hlavně z důvodu spolehlivosti, slušná dynamika (dle recenzí) a velký výběr, jelikož je velmi běžná jak v ČR, tak v Německu). Zjistil jsem si, že 1.6 FSI bych se měl vyhnout, jelikož dynamika prý nic moc, není tak spolehlivá a má vyšší spotřebu. Sem tam se ale objeví 2.0 FSI a na ni jsem nic extra špatného neslyšel. Dynamika velmi dobrá, 6stuňová převodovka, velmi tichý chod, spotřeba dost podobná při Natural98. Je pravda, že bych platil vyšší pojistku (co jsem koukal, tak asi o průměrně o 1000 Kč/rok), asi i se přímým vstřikováním musím počítat s většími náklady na servis (snad ne o hodně). Co by jste raději doporučili vy? Jde mi asi hlavně o ekonomické nároky a spolehlivost, ale jestli by to byl minimální rozdíl, tak proč ne. Díky moc
  9. Je 100% kompatibilní? O jaké funce se může přijít, pokud se nepoužije škodovácké rádio? Zatím jsem ještě Octavii nepořídil, takže jen sbírám info.
  10. Díky moc za tip, vypadá dost slušně a kdyby bylo zas v akci, tak by bylo supér ;). Co se týče funkcionality a zvukového projevu, tak jsi spokojen?
  11. Ahoj, co nejdříve chci pořídit Octavii II, ale při prolézání různých autobazarů mě straně odrazovalo, když nebylo součástí originální autorádio (asi Stream/Audience). Tak jsem si řekl, tak co, koupím si jiné a lepší ;). Moje požadavky jsou celkem nenáročné - lepší zvuková reprodukce (oproti Škoda MELODY atp.), USB (případně paměťová karta), moderní design (nejlépe s RGB nastavením podsvícení). Máte někdo zkušenosti s rádii značky JVC? http://autoradia.heureka.cz/jvc-kw-sd70bt - obsahuje i slot pro SD kartu http://autoradia.heureka.cz/kenwood-dpx-504u - pěkný design a předpokládám i velmi kvalitní http://www.rapid-autohifi.com/autoradio-skoda-octavia-ii-yeti-jvc-kw-r510-2din-s-instalacni-sadou-9612.html - rovnou i s instalační sadou http://autoradia.heureka.cz/jvc-kw-r910bt http://www.pioneerelectronics.com/PUSA/Car/CD-Receivers/FH-X720BT http://autoradia.heureka.cz/alpine-cde-w235bt - prý výborné pro poslech pop/house atp. Můžete někdo nějaké doporučit, případně na jaké problémy můžu narazit a zda vůbec pasují do palubní desky Octavie II. Díky moc Adam
×
×
  • Vytvořit...