Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

michal55

OctaviaClub
  • Content Count

    107
  • Joined

  • Last visited

About michal55

  • Rank
    hodnost: AMBITION

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Prodám zadní tlumič na O1 2,0 MPI. Tlumič je Polmostrow 24.55 kupovaný na extravyfuky. Jetý cca 500 km. Od léta 2018 je ve sklepě. Cena 900kč. Mladá Boleslav.
  2. michal55

    pavel 76

    Co relé automatického svícení?
  3. Podívej se na poistky budíků. Já měl tuhle závadu po výměně baterky
  4. Ahoj, U kamaráda O1 TDI rv. 2003 byla stejná závada 0588, jen to hlásilo vysoký odpor, Vyměili jsme kroužek pod volantem a bylo to OK.
  5. Tak to byla nakonec pojistka budíků. Když jsem laboroval, co s tím je, tak jsem napojil baterku bez těch plastů kolem, protože jsem kontroloval hlavní mínusový kabel. Po výměně pojistky budíky naskočily. Nastartoval jsem, vše OK. Jen svítí airbagy. To zkusím vymazat pomocí VCDS. Když jsem ale znova odpojil baterku, abych namontoval všechny plasty, tak po napojení baterky byly znova budíky mrtvé. Vyndal jsem tedy znova pojistku. Proměřil jí- byla v pořádku. Když jsem tu samou pojistku strčil zpátky, budíky naskočily. Zřejmě někde blbý kontakt. Když bude lepší počasí, tak se na to podívám. Každopádně vyměním preventivně všechny ty malé pojistky za nové.
  6. Zdravím. Vyměnil jsem baterku v O1 2,0 AQY. Koupil jsem novou Vartu v CC-Autodíly. Baterku jsem nenabíjel. Mám za to, že jsou nabité. Po výměně baterky nesvítí budíky ani stav km - prostě nic. Po otočení klíčkem se rozsvítí jenom baterka. Je slyšet, jak vstřikování funguje. Při pokusu o startování auto chytne na 1 sekundu a zdechne. Kde může být problém? Před výměnou baterky bylo vše OK. Jen po týdnu stání ta stará baterka odešla a nemělo cenu ji nabíjet. Proto ta výměna. Diagnostika nehlásí žádné chyby a s ŘJ motoru se ani nespojí.
  7. V návodech je o tom vlákno na 5 stran. Tam najdeš vše potřebné. Stačí hledat. ?
  8. Když jsem to řešil já, tak různě po fórech jsem se dočetl, že zaručeně na O1 s jednotkou 799AH 2,5 generace pracují pouze tyto 2 klíče: 1J0 959 753 N dvoutlačítko 1J0 959 753 P třítlačítko. Takže to, co jsi dal ti fungovat nebude.
  9. Ahoj. Mám komfortku 799AH. Koupil jsem si vystřelovák Klíč Škoda, VW, Seat, 3tl., 433,9MHz, 1J0 959 753 P. Spároval jsem ho s autem, přendal čip ze starého klíče. Vše funguje. Jen dosah dálky není "dálkový". Někdy je to jen cca1- 2 m., někdy 5 metrů. Ale to může být zapříčiněno nějakou závadou na mém autě. Klíč je třítlačítkový. Je i 2- tlačítko, jen nevím z hlavy poslední index za 753.
  10. Utři si víčko pro nalévání oleje a taky hrdlo od emulze. Když najedeš 50- 100 km najednou svižněji, aby se odpařila všechna vlhkost chceš li voda z oleje, tak pod víčkem nesmí být emulze. Pokud tam bude, tak bude někde prasklé těsnění.
  11. Tak to bude těžší. ? Rele pro automaticke sviceni může a nemusí být vyšší od ostatních relátek. Na vrchní straně může ale i nemusí mít napsáno 484. Montovalo se víc typů. Když je vyšší, na boku po vytažení bude název AEV 0317A. Dej si do vyhledavače automatické svícení octavia 1 a tam uvidíš, co máš hledat.
  12. Zkus kabely v průchodce do pátých dveří. Tam se to často láme. Mám za to, že tam vede kabel ke třetímu brzdovému světlu.
  13. Když jsi psal, že to automaticky svítilo před tím v poloze spínače 0, tak zkus vyměnit relé automatického svícení. Najdeš ho pod volantem.
  14. Ahoj. A co říká diagnostika teď? Je tam stejná závada? Pokud bys byl z okolí MB, mohl bych ti půjčit zapalovací modul na vyzkoušení. Koukal jsi znova na ty svíčky?
×
×
  • Create New...