Přejít na obsah

michal55

OctaviaClub
  • Počet příspěvků

    245
  • Registrace

  • Poslední návštěva

1 Sledující

Informace

  • Auto
    Octavia II Combi

Návštěvy profilu

2 730 zobrazení profilu

michal55's Achievements

4

Popularita

  1. Ano, je to správně. Benzínové RS měli predni pružiny 3x červená, 1x šedá. 1K0 411 105 DA.
  2. Taky by mělo být auto u měření resp nastavování geometrie předpisově zatíženo. Když jsem byl naposledy na geometrii, nic do auta nedávali. Já tomu jdu naproti alespoň plnou nádrží. 😁 Otázkou je, jestli se ty limitní rozměry dalším zatížením "posunou" víc dovnitř tolerance, nebo mimo ní. 🤔
  3. michal55

    Limity emisí CO

    Dílenská příručka je vydána přímo výrobcem, tedy Škoda Auto a.s Ten katalyzator bych neměnil. Já vždy před EK auto pořádně projedu, klidně 30-50 km svižným tempem, ať se prohřeje kazalyzátor. A zatím ok. Mám TK v lednu, a o to je to složitější zachovat provozní teplotu.
  4. michal55

    Limity emisí CO

    Ještě fotka z dílenské příručky. Ale je možné že se předpis později upravoval.
  5. michal55

    Limity emisí CO

    Mám taky motor CAXA r.v 2011 a v protokolu z roku 2022 mám taky zapsanou hranici 0,3 pro CO. Tak uvidím v lednu .🤔 Ve velkém TP máš napsanou euronormu, kterou máš plnit.
  6. @Rolbař psal jsem SZ. Podívejte se do schránky prosím. Děkuji.
  7. Když použiju převod BIN na HEX, a použiju návod z předchozí stránky, tak teď mám: byte 2 nyní 00100000 = 20 tj front disc 280( back 253 nesedí - mám a měl jsem 272) ten musím změnit na C0/0C = 00001100 = front 312, back 272 byte 10 nyní 00000100 = 04 tj front disc 280( back 253 nesedí - mám a měl jsem 272), ten musim změnit na 03= 00000011= front 312, back 272 Je má úvaha správná?
  8. Zdravim. Mam O2 1,4 TSI a systém brzd ESP MK60EC1 H31 0121 rok výroby 2011. Vyměnil jsem komplet přední brzdy z 280mm na 312mm. Zadní zůstaly 272 z výroby. Měl bych mít konfiguraci RS. Jezdil jsem s tím v létě bez kódování, ale před zimou bych to rád ještě poladil, aby to bylo tak jak má. Platí kódování viz výše? Koukal jsem na to kódování jednotky ale v bitu 2 mám binární 00100000 a v bitu 10 je 00000100. Jak tedy postupovat? A jak přesně mám přepinovat tu propojku ABS. A ještě blbý dotaz, kde ji najdu? Sorry za takéto laické dotazy, ale raději se zeptám, než byc měl něco domrvit. Děkuji za rady.
  9. michal55

    Podvozek

    Pošli mi VIN klidně do SZ. Ale origo je origo. Každá druhovýroba bude vždy kompromis. Já dával v létě taky RS podvozek, a kupoval jsem originální díly 1T0 413 031 HP. Třeba Jelda umí přední tlumič za 3775 kč, Bilstein 22-139191 za 1366 kč. Plati to pro benzínovu variantu.
  10. michal55

    Podvozek

    Ano. Nebo na štítku v kufru jsou PR kódy. 2UA standardní podvozek, 2UB zvýšený, 2UC je RS podvozek.
  11. Čau, posílám slíbené fotky. Na povolení potřebuješ 16 golu a 10 "tisícihran" 😉
  12. Nic nehuci a ani nevibruje. 😁 Můžu ti nafotit ten starý originál, když bys chtěl.
  13. Před tydnem jsem kupoval zadní SWAG. Na nerozeznání od originálu a tuším tam bylo ještě něco vybroušené. Jestli logo, netuším. https://www.autodilybenet.cz/nabidka/swag-kloub-podelny-hridel-zadni-strana-30-94-0931_14261899/
  14. Tady bude problém spíš v tom, že kdyby měl mechanik ten třmen rozebírat, celý vyčistit, rozhýbat, složit zpátky, tak za jeho hodinovku (nebrát prosím doslova) máš nový třmen, který jen vymění. Domácí "repas" má částečně smysl, když si to zrepasuješ sám, tzn nepočítáš čas, který nad tím strávíš. Otázka je, jak dlouho ten třmen bude fungovat.
  15. Ahoj. Popíšu to stručně. 2UA standardní podvozek, 2UB zvýšený podvozek, 2UC RS podvozek. L01-L68- označují okruh pérování - kombinace tlumičů a pružin. Tlumiče průměr 50 nebo 55mm a pak ještě různé indexy k pružinám, pružiny se dělí dle zatížení přední nápravy tj různá výbava, motor TSI vs TDI atd. Komplexita kombinací tlumičů a pružin u koncernu je vysoká.
×
×
  • Vytvořit...