Přejít na obsah

WAR10K

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

WAR10K's Achievements

0

Popularita

  1. Ahoj tak komplet spojková sada ( lamela, přítlačák, dvouhmota a ložisko) mě vyšla na 9990,- na cc-autodily + práce a ta se bude zase lišit no. Jinak musím říct že jsem měl i lamelu už docela nahraně a ovládání spojky se po výměně příjemně zlepšilo jen vibrace od motoru jdou stále hlavně, když je auto nakloněný čumákem dopředu tak si myslím jestli to nedělá nějaký silentblok. Jinak to cuknutí při rozjezdu na zpátečku jak jsem popisoval zmizelo.
  2. No nejlépe celá spojka + setrvák. Taky mě to čeká. Auto sebou po zahřátí škube při volnoběhu a nově se začlo trochu klepat i při jízdě. Kovový zvuk jak říkáš se mi neozývá, ale nejspíš je ten setrvák po smrti nebo těsně před ní. Odesláno z mého MI 4W pomocí Tapatalk
  3. 165 000. Auto se klepalo lehce i cca 15 000 km zpět, ale momentálně jsou znatelně silnější.
  4. Ahoj, ač jsem hledal jak hledal pořádně jsem odpovědi nenašel. Mám OII 2.0 tdi typ BKD a v posledních měsících se začali zhoršovat vibrace motoru a chrčivý zvuk od spojky a to takto: -Studený motor - téměř nulové vibrace, ale při sešlápnutí spojky se ozve takový zvuk jako od špatného ložiska takové chrr a vždy jen při sešlápnutí spojky. Vibrace jsou cítit velmi lehké při akceleraci. V zimě to bylo horší teď za tepla méně citelné. -Teplý motor - na volnoběh sebou auto začne poškubávat a to citelně, že to cítím v sedačce. Po přidání plynu bez rychlosti cca 1500 ot. trošku motor zklidní a pri 2000 ot. se motor začne znatelně chvět. Při akceleraci vibrace necítím a motor jede velice dobře. Ještě jeden problém a to že když je motor tak po cca 15 km jízdy skoro zahřátý tak při zařazení zpátečky a pouštění auto cukne a poté plynule jede to samé dopředu. Při pořádně zahřátém motoru to již nedělá. Po přečtení všech témat mam tedy tip buď na netěsné vstřiky a nebo dvouhmota. Budu rád za vaše rady. Díky moc. ;)
  5. Ahoj hele to mám dobře ono by to tam snad ani jinak nešlo, ale je možný že by bylo přehozený napájení na motorku? Protože jsem slyšel že u motorku na normální ostřikovače se to dá přehodit a jednou to tlačí menším tlakem a pak naopak. Nemáte s tutím někdo zkušenost?
  6. Přehodit jsem je zkusil když mi prodejce poslal druhý levý. Takže byly oba dva na levou stranu a jeden stříkal a druhý ne. Tak už vážně nevím, hadička skřípnutá není bylo to zkoušený i se sundaným nárazníkem a stejný problém. Jinak hadice byla kupovaná nová stejně jako zbytek dílů. Kdyby ten levý ostřikoval aspoň trochu normálně tak to neřeším, on stejně asi nebude mít takový tlak jako ten pravý z důvodu té dlouhé hadice, ale když z něj kapalina jen vytéká tak to je na nic.
  7. Ahoj všem, převážně je toto téma směřované na lidi co na svých OII dělali dodatečnou montáž ostřikovačů světel. Nakoupil jsem origo díly ( ostřikovače, motorek, hadice) a mám tento problém. Po namontování a zapnutí ostřikovačů se oba vysunou a ostřikují pravý parádně a levý viditelně slabším proudem, voda se ani nerozpráší prostě jen dva slabé proudíky ). Ostřikování bylo zkoušeno nespočetněkrát a bylo při tom vypotřebováno cca 10L kapaliny a stále beze změny. Ostřikovač jsem už vyměnil u prodejce a problém pořád přetrvává. Čím to může být? Už jsem to dvakrát komplet rozebíral a začínám z toho být zoufalej. Děkuju za rady. Budu rád za všechno.
×
×
  • Vytvořit...