Přejít na obsah

jira-0007

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    10
  • Registrace

  • Poslední návštěva

jira-0007's Achievements

0

Popularita

  1. Dostalsto tam nak,taky nad nečim uvažuji. Měl pučeneho Golfa gabrio po startu hned topilo.
  2. Co ti nato napsat - auta si asi naké zvedl ale ani nevíš co děláš (vidět že to máš akorát nečtené). Kdybys věděl co je výška vozidla tak bys tu napsal naké hodnoty a ne pořád nake podložky. O své tlumiče nemám strach. Budu se zas opakovat - podložka nemá vliv na tlumič ale výška vozu co tu nikdo nenapsal. Takže kdybych chtěl standartní podvozek zvednout o 20mm to znamená standartni podvozek 1.9TDI je 390mm + 20mm ¸= 410mm . Takže 410mm - muj unaveny podvoze 360mm = 50mm podložka a tak vysoko co doporučujete ani nešel. Jinak u standartního podvozku jsou u octavek tlumiče a pružiny stejné ve předu. To je výška standart co elit uvádí.
  3. Mě pravě zajímala ta výška a ne věci okolo. Někdo tady učí češtinu a ani neumí změřit výšku. Já to auto mám zvýšeni o par milimetru asi. Ptal jsem se ve škodovce na podložky,není problém obědnát ale neví na co jsou(jestli přizvednout auto a nebo dohnat výšku u unavených pružin). Takže tabulky Elitu u 1.9TDI P 390 / Z 400 a já mám P 400 / Z 390 ale ten není přesný (basa a vercajk tak 80kg)
  4. Co bysí chtěl vidět ? Ten hardox pod motorem.
  5. Mě živí ruce a ne čeština. Jinak když tobě nepovedlo tak proč tady nedal rozměry výšky vzadu ať ostatní neopakuji tu chybu !!!
  6. Tak předek zvíšen o 40mm tak výška lemu 700mm, zadek o 30mm lem je 690mm. Auto je tuhči a nehopese tolik a na polních cestách prozatím neškrtám - takže pohoda.
  7. Pořad tady hažete nake čisla,ale mě zajima vyška auta na kolik jse da zvednout na seriovych tlumičich..Pružiny kupoval normalni,kdyby věděl že jsou tehdy nake tvrdči a vyši tak by asi nebyl tet ten problém. Autem jezdím po polnačkach k vodě na na ruzné akce. Jinak dva známi mají 4x4 a pry jsou o 20- 25mm vyší,jeden ma napravnici 140mm a druhy 145mm, tak tady podle vašich parametru mame všeci auta vhaji.
  8. podložky maj možna vliv na tlumiče ale podstata věci je perovaní(pružina délka tuhost a typ děla víšku). Rad by bych věděl kolik podložit auto at co nejvíš,co už nikdo nikde neudava. Zjistil že měl praskle pružiny přední,tak před vyměnou ze srandy změřil vyšku napravnice 100m po vyměně 120mm. Od te doby už za dva roky rozbyl 3x vanu,asi nake měke. Tak co tak asi tady pochopil tak asi zakládni vyška je 380mm co se tu omyla plus 30 je 410!!!!!! Takže má vyška blatniku je 660 a od středu je 360 tak vypočet děla podložku 50mm. Takže nake maximum co uvadite 30mm je blbost. Jeden zvedal předek o 60 a 50 zadek a bez problému ale vyšku vozu neuvaděl, jestly měl nake snižovane pružiny tak moc nezvedl,jak někteří uvaděly že to je nesmysl. Rad bych radu o vyšce vozu, od lidi co mate přehled a ne sečteli co neví že vyšku a tuhost vozu dělaj pružiny.
  9. Už rozbíl par van a chtěl bych co nejvíce zvednout auto. Jak vysoké dat podložky - napravnici mám 120mm od zemně a blatník přední 660mm ???
  10. Mám problém ze studeným startovaním.Svičky OK - tak prolez kabelaž a skončil u rele žhaveni a toje taky OK.Nak nepochopil ovladaci proud ,po zapnuti kličku mam na jednom 11.5V a druhém 6.5V - tim se ale nemuže sepnout rele.
×
×
  • Vytvořit...