Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

veigy

Uživatelé
  • Content Count

    39
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutrální

Recent Profile Visitors

349 profile views
  1. Ano, akorát to chce udělat průměr z více tankování a než trefíš správné číslo, tak to asi ještě párkrát spočítáš... je to třeba otázka tak 10 tankování, abys fakt měl jistotu...
  2. Ukazatel spotřeby se musí kalibrovat. Občas ukazuje více/méně, než je skutečnost... a abys srovnal rozdíl mezi skutečnosti a tím, co ukazuje PP právě slouží ty korekční procenta...
  3. Standardně je ukazatel na 100%... A pokud ti ukazuje velkou spotřebu, tak to snizis třeba na 90%, pokud malou, tak třeba na 110%... Prostě si uděláš korekci ukazatele spotřeby tak, aby odpovídal skutečnosti...
  4. chce to udělat korekci... já mám momentálně nastaveno 93% a měří fakt přesně...
  5. Není to tak že BAP jsou bílé budíky (FL) a DDP jsou červené/zelené budíky před FL?
  6. Na rSAP se úplně vyprdni, umí ho už jen minorita telefonu a celkově ten koncept je přežitý. Musíš koukat hlavně po jednotkách s DDP protokolem kvůli maxidotu.
  7. Myslím, že když tam hodíš origo jednotku s BAP protokolem, tak by měla jít přes Columbuse ovládat... ale bez toho Maxíku je to ale asi horší z hlediska komfortu... a nebo tam můžeš hodit jednotku, která nepočítá s displeji a používat jí vyloženě jen jako přenos hovoru do repro...
  8. Mikrofon bývá součástí kabeláže, nebo se dokupuje za pár KČ. Dává se do stropní lampičky.
  9. Potřebuješ jednotku a kabeláž popř. i držák jednotky. Jednotka by měla umět protokol BAP, pokud máš maxidot. Pak určitě by měla umět HFP a pokud chceš i hudbu, tak A2DP a ideálně i AVRCP... A vlastně možná ještě bude u takhle starého auta potřeba aktualizace budíku, aby se správně zobrazovaly ikony. Ale není to úplně nutné...
  10. Nikdy jsem nic násobit nemusel. Zanesení je u DPF vidět dvojího druhu. Spot mass (saze) se resetují při každé regeneraci, která začíná při cca 19g, nebo po ujetí určitých km... Druhé hodnoty jsou Oil Ash a to je právě nespalitelný olejový popílek, který udává celkové zanesení filtru... V mém případě je to kolem 35g po 100k km. Kamarád má 2.0 TDI a má po 100k km sotva polovinu. Ale tam si myslím, že je to dané tím, že 2.0 TDI má přesnější měření zanesení...
  11. Připadá mi, že se rSAP propadá do historie a osobně bych ho už vůbec neřešil...
  12. na 100% ti v pohodě pojede jen první jmenovaná (5P0862335A).... druhá je pro FL auta, takže by nešel maxidot a u třetí si nejsem jistý, ale pravděpodobně neumí maxidot vůbec... dál potřebuješ jen kabeláž, popřípadě držák jednotky pod sedačku.... a v případě nutnosti dokodovat... v tabulce v příloze máš pravděpodobně funkční jednotky pro tvé auto... ale radši ať se k tomu vyjádří někdo erudovanější :)
  13. Zhruba tyhle. Ale za nic neručím :D hlavně to AVCRP...
  14. Potřebuješ jednotku co komunikuje přes DDP a umí HFP, A2DP a ideálně i AVCRP. A k tomu odpovídající kabeláž s mikrofonem.
×
×
  • Create New...