Ahoj, mám podobný problém s O2 2008, 2,0TDI. Okna se začali šíleně potit. Po zapnutí ohřevu předního okna sem si i po 10min připadal jako v tanku. V servisu mi vyměnili kompresor klimatizace. Nyní je stav takový, že třeba po ujetí 50 km se okna zapotí a musím zapnout ohřev. Po jeho zapnutí je citit cca. 2-3min lehký zápach. Toto je třeba po cca 10min nutné opakovat, protože po vypnutí ohřevu se okno začne pomalu znovu potit. Kabinový filt je nový.......
Nech si poradit na ahifi.cz. Vždy mi bez problémů a hlavně rychle odpověděli. Jinak v předchozím autě jsem měl značku Hertz a hráli super.....mají i velký výběr redukcí. Co se týče audia, tak nakupuji jen tady, ale protu gustu.....)))
Zdravím, mám motor BKD. Auto je po výměně turba. Po prvních 30km me to opet hodilo do nouzáku s chybou vysoký plnící tlak turba. V servisu pak ještě čistili škrtící klapku a něco co se údajně jmenuje Regulátor přetlaku/podtlaku okruhu přeplňování. Víte o co jde?? Má se jednat o krabičku do které jde nekolik hadiček. Bylo mi řečeno, že ji bude potřebovat vyměnit a cena je 6800kc. Pokousel jsem se dil najit na netu, ale neúspěšně. Nějaké rady, než budu věřit servisu??? Diky....
Ahoj lidi, tak moje perepetie ještě neskončila. Turbo tahá parádně, ale po 500km to začalo pískat. Za studema víc, po zahřátí to není tak výrazný, ale stejně dost hlasitý. V servisu mi řekli, že to asi budou hadice, 3ks za 6t....(((
Ahoj lidi,
mám 2,0Tdi BKD....během jízdy se mi úplně ztratil výkon a auto vůbec netáhlo. Po vypnutí motoru a nastartování auto zase jelo, ale už ne tak jak by mělo a turbo mi přijde, že víc píská..... Asi bude turbo na výměnu že?? Nebo někoho napadá i něco jiného??? Díky za rady...