Přejít na obsah

Bandita

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    14
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

517 zobrazení profilu

Bandita's Achievements

0

Popularita

  1. Ja by som to tipoval na zotrvačník.
  2. Po výmene vstrekovaču si nadstavil novú identifikáciu ? Je tam taký kód.
  3. Presne tak. Malo by tam byť vidieť hadzavost horizontalnu aj vertikalnu. Skúsil by som ešte iný servis a uvidíš. Lebo to co opisujes vyzerá na kolesá.
  4. A keď ti to vyvazovali viac krát bol si v rovnakom servise na vyváženie alebo v inom?
  5. Je tam priestor tie koncovky posúvať cca 2cm nakoľko to nie je privarené. Pozriem sa na to. Ale mne sa práve že moc nepáčia keď trčia. Je to vec vkusu.
  6. Ja som sa akurát do toho pustil. Objednal som koncovky na YETI tie majú priemer 70mm a iba sa nasúvajú. A na druhú časť výfuku som objednal koleno s priemerom 65mm . Uvidíme ako sa mi to podarí dať do kopy :-D
  7. Tak možno to opotrebovanie súvisí aj s prevádzkou. Keď ma niekto časté štarty a krátke trasy a naopak niekto lieta iba diaľnice to vydrží dlhšie. Môj názor. :-)
  8. Určite to nie je normálne. Mne skočí aj na 0,3l . Tých 0,8 mám s klimou a svetlami.
  9. Mne sa dnes podarilo zavadu odstrániť. Šikovný mechanik ktorý pred tým robil auto nasadil opacne hadicky podtlaku na ventil ktorí ovláda EGR . Podľa vašich zavad to tipujem na vadne EGR. Po výmene treba aktualizovať SW motora a potom spraviť adaptáciu minimálnej dávky vstrekovania. Robil som to na svojom aute. Držím palce dajte vedieť.
  10. Mne zatiaľ žiadnu chybu nevihodilo. Auto mám asi 3mesiace. EGR ste už menili? Skúšal som vymeniť ventily čo sa zapájajú podtlakom na turbo nič to isté. Meral som váhu cez diagnostiku aj koľko dáva turbo a všetko vyzeralo v pohode. Skúšam prísť na to no zatiaľ sa nedarí. Minule som išiel bolo vonku 17c išiel som o nijaký čas bolo už 13c a úplne inak to išlo skôr zaberal motor. Zlomova teplota je 15c . Mám to odskusane keď to sledujem. To musí byť nijaké cidlo ktoré reaguje nesprávne . A keď vám to padlo do nudzoveho režimu akú máte zavadu? Nemyslím si že to bude turbo ale niečo co ho riadi.
  11. Zdravím Vás. Mám taký mali problém zo svojou octaviou 1.6 TDi 2010. Keď je vonku tak pod 10C tak motor krásne zaberá od 1500 ot/min ale keď je teplejšie tak cítim že ten záber motora je až nad 2000ot/min. A to ešte nebolo moc teplo max 20C . Neviete mi dať nijakú radu na čo sa zamerať či váha vzduchu alebo niečo podobné? Auto je bez zavád a ma 100 tisíc. Ďakujeme za každý postreh.
  12. Mne to nastavovali v práci na VAS a ide to pekne nastaviť od 0 po 200 . Ja som nastavil každých 100 streknuti idú aj svetlá. Ale počíta sa to od každého nastartovania.
×
×
  • Vytvořit...