Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

breta

Uživatelé
  • Content Count

    269
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

691 profile views
  1. Když jsi opravdu vytáhl všechny pojistky a nepomohlo, zkus odpojit alternor
  2. Co to je, jak se to používá? Dej odkaz na tuto stránku v ALI
  3. Nejlepší je to měřit klešťovým DC měřákem, není třeba nic rozpojovat, vodič se jen obepne - dobrý měřák měří s přesností jednotek mA
  4. Jenom malá připomínečka: Takto se mi zobrazuje stránka, některý text je téměř nečitelný (máte to tak všichni?) Dále- na konci stránky je "načíst další aktivity", ale na konci dalších stránek už tam skočí angličtina "load more aktivity (sice o nic nejde, ale...)
  5. Už tady ten dotaz byl -jestli to není tajné, jaká byla pořizovací cena v prosinci 2009? Já ji kupoval novou v 9/2010 ve výprodeji jako ukončení výroby tohoto motoru 1,9TDI PD/74kW. Lepší auto neznám.
  6. breta

    Moje Agáta

    Pozor - ve stropním světle není nikde stálé plus 12V (kontakt T3e/2, ro/sw nemá stálé plus, přestože je ve výkresech označen jako 30).
  7. Dekuju mockrat za vysvetleni. Bohuzel vice jak 50W nemohu ted sehnat... Myslite ze alespon 50W bude stacit? Nebo tech 5W je veliky rozdil? Dival jsem se a ted tam mam LED 35W coz bude tem problem. Dekuji predcasne za Vasi odpoved :)

  8. Je potřeba zjistit, jaký má příkon tvoje LED H7. Klasická halogenka H7 má 55W, některé LED H7 mají podstatně méně. No a právě ten příkon ve W je rozhodující, jak to bude ohřívat vnitřek paraboly.
  9. ruzipa Pořádně si přečti návod, protože slova "odebirat 0,42 A za hodinu. Za den je to cca 10A" jsou úplný nesmysl
  10. breta

    Ztráta napětí

    Když můžeš takto občas závadu nasimulovat, máš vyhráno. Kdybys nenapsal, že jsi měnil baterku, řekl bych, že je vadná (občas se v ní přerušuje můstek). Postupuj při závadě (když mžourají kontrolky) takto: mínusový konec multimetru připoj přímo na mínus baterky a pro obě následující měření je tam nechej a pak: 1, změřit napětí přímo na plus baterky -musíš naměřit více než 12V, jinak je baterka KO 2. změřit napětí na kostře - a to jak někde na karosérii, tak na bloku motoru. To napětí musí být blízké nule, ale možná se dočkáš překvapení. Pak napiš, cos naměřil,
  11. Podívej se, co máš na PIN4. Tam má být pouze jeden drát, žlutý-červený, nic jiného.
  12. Když použiješ typ modulu s tzv. SOS tlačítkem, nabízí se ti spousta možností komunikace s tímto modulem, musíš si přečíst návod. Jen stručně: Vypnutí alarmu se děje zasláním SMS "0000", opětovná aktivace zase SMS 1111. V obou případech odešle modul zprávu o stavu, do kterého přešel. Pomocí dalších SMS lze nastavit mnoho dalších funkcí - může se nastavit několik čísel, kam bude modul volat/posílat SMS, může se na modulu aktivovat tlačítko SOS, zablokovat možnost spojení s jiným než zvoleným telefonem, zjišťovat přibližnou polohu atd. atd. Já jsem si modul hardverově upravil - vyřadil jsem jeho čidlo PIR a spouštění modulu dělám libovolným externím signálem - konkrétně u auta aktivací osvětlení při otevření dveří, u hlídaných objektů externím čidlem PIR nebo dveřními kontakty.
  13. aktivní SIM: -ano, kdysi na tyto poplachové věci byla vhodná služba O2ZERO, tu mi zrušili. Dnes je vhodná služba u VODAFONE , provede se jednorázová platba 200.- za SIM a o nic se netřeba starat. Protože se z ní při použití funkce prozvonění nic neodebírá, je tam prakticky kredit navěky. Dokonce ty vložené 200 stovky se mohou použít na zasílání kontrolní SMS nebo zapnutí odposlouchávacího hovoru. stálé napájení: ano, modul má vnitřní baterku, která se nabíjí přes USB kabel. Kabel může být připojený stále, nabíjení trvá asi 2 hodiny, týden se nenabíjí (nulový odběr), pak se zase 2 hodiny nabíjí atd. Z hlediska odběru pro auto zcela zanedbatelné.
  14. Ne každý zloděj nosí sebou GSM rušičku, flexu na páku či zpátečku a náhradní řídící jednotku. A stejně jednou tu rušičku vypnout musí a pak ten modul stejně pošle SMS. A lze pak poslat dotazovací SMS pro lokalizaci, kde auto přibližně je. Nic není 100%. Ale já to mám více než rok, hlídám chatu, auto, byt. Nikomu toto řešení nenutím........
×
×
  • Create New...