Jump to content

breta

Uživatelé
  • Content Count

    274
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutrální

Recent Profile Visitors

1 115 profile views
  1. To všechno chápu, ale přejímací technik to strikně odmítl, že za žádných podmínek mi auto nepřevezme, žádnou domluvu nepřipustil. Bude-li potřeba, možná ten značkový autoservis prásknu.....
  2. Včerejší zkušenost s jedním brněnským značkovým škoda servisem.Na svoji Octavia1/2010 jsem si tam vždy nechával měnit olej vlastní, vždy odpovídající správné specifikaci. Včera mi řekli, že mi vlastní olej nevymění, prý z nařízení vedení.Auto už samozřejmě v záruce dávno není, byl jsem tím vyjádřením ale zaskočen.Je zde prosím někdo, kdo po právní stránce ví, že to značkový servis může udělat, a když nemůže, jak bych měl postupovat?
  3. Přesně to se mi stalo, ale na levé straně (u řidiče). Původně jsem uvažoval o samoopravě, zlistil jsem si ceny pružin, uložení atd. No nakonec jsem to dal do značkového servisu a doufal jsem, že se vlezu du 5 000 .-Kč. No hádejte kolik to stálo - 16 000 .- Kč
  4. Když jsi opravdu vytáhl všechny pojistky a nepomohlo, zkus odpojit alternátor
  5. Co to je, jak se to používá? Dej odkaz na tuto stránku v ALI
  6. Nejlepší je to měřit klešťovým DC měřákem, není třeba nic rozpojovat, vodič se jen obepne - dobrý měřák měří s přesností jednotek mA
  7. Už tady ten dotaz byl -jestli to není tajné, jaká byla pořizovací cena v prosinci 2009? Já ji kupoval novou v 9/2010 ve výprodeji jako ukončení výroby tohoto motoru 1,9TDI PD/74kW. Lepší auto neznám.
  8. Pozor - ve stropním světle není nikde stálé plus 12V (kontakt T3e/2, ro/sw nemá stálé plus, přestože je ve výkresech označen jako 30).
  9. Dekuju mockrat za vysvetleni. Bohuzel vice jak 50W nemohu ted sehnat... Myslite ze alespon 50W bude stacit? Nebo tech 5W je veliky rozdil? Dival jsem se a ted tam mam LED 35W coz bude tem problem. Dekuji predcasne za Vasi odpoved :)

  10. Je potřeba zjistit, jaký má příkon tvoje LED H7. Klasická halogenka H7 má 55W, některé LED H7 mají podstatně méně. No a právě ten příkon ve W je rozhodující, jak to bude ohřívat vnitřek paraboly.
  11. ruzipa Pořádně si přečti návod, protože slova "odebirat 0,42 A za hodinu. Za den je to cca 10A" jsou úplný nesmysl
  12. breta

    Ztráta napětí

    Když můžeš takto občas závadu nasimulovat, máš vyhráno. Kdybys nenapsal, že jsi měnil baterku, řekl bych, že je vadná (občas se v ní přerušuje můstek). Postupuj při závadě (když mžourají kontrolky) takto: mínusový konec multimetru připoj přímo na mínus baterky a pro obě následující měření je tam nechej a pak: 1, změřit napětí přímo na plus baterky -musíš naměřit více než 12V, jinak je baterka KO 2. změřit napětí na kostře - a to jak někde na karosérii, tak na bloku motoru. To napětí musí být blízké nule, ale možná se dočkáš překvapení. Pak napiš, cos naměřil,
  13. Podívej se, co máš na PIN4. Tam má být pouze jeden drát, žlutý-červený, nic jiného.
  14. Když použiješ typ modulu s tzv. SOS tlačítkem, nabízí se ti spousta možností komunikace s tímto modulem, musíš si přečíst návod. Jen stručně: Vypnutí alarmu se děje zasláním SMS "0000", opětovná aktivace zase SMS 1111. V obou případech odešle modul zprávu o stavu, do kterého přešel. Pomocí dalších SMS lze nastavit mnoho dalších funkcí - může se nastavit několik čísel, kam bude modul volat/posílat SMS, může se na modulu aktivovat tlačítko SOS, zablokovat možnost spojení s jiným než zvoleným telefonem, zjišťovat přibližnou polohu atd. atd. Já jsem si modul hardverově upravil - vyř
×
×
  • Create New...