Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

Mischo77

Uživatelé
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutrální

Recent Profile Visitors

335 profile views
  1. Auto mi vyhadzuje chybu: Vadne EGR 001027 EGR Valve (N18) P0403 - 000 - MIL ON Prejavuje sa to hadzanim auta do nudzoveho rezimu, na cca 30 sekund, potom samo prestane hlasit auto zaberie (resp. štandardne funguje) a za 30 sekund sa to dookola opakuje. Na diag. som videl ako najprv klapku egr otvara a zatvara (v %) a nasledne pri chybe da 100 % (otvorene) Akcne cleny diagnostikovanie : nepocul som cvakanie egr. Ziadna ina chyba Po vymene za origo Pierburg mi stale hlasi chybu. Kde mam hladat chybu? Auto ma 350.000 km kod BMM s DPF 4x4 2.0 TDi PD Zvlastnostou je ze pred spominanou chybou cca 30 minut jazdy som wapkou oplachol motorovu cast pri nastartovanom motore. Nasledujuci den som pohladom presiel konektory a vodice no problem resp vlhkost ( hnijuce) vodice som nevidel. - vsetko suche a ciste. Moze byt problem turbo ktore uz dosluhuje?
  2. Vie mi niekto dat radu, kde mam hladat problem? - pocas jazdy pocut tupe klepanie od LP kolesa Pri zastaveni na rovnej ploche viem pruzinou LP kolesa hybat k sebe a od seba (nie tocenim) ;) Javi sa to ako keby nebola pruzina zafixovana hore alebo dole (pohyb smerom von cca 0,5mm) Boli menene diely ako ulozenia horne , lozisko horne, a problem sa opakuje... Tlmice origo relativne nove, PRUZINY SU POVODNE : 350 tisic km... Dakujem za radu, a usetrenie casu aby mi v servise opatovne nevymenili cele napravy Octavia 2 scout 2008
  3. Poprosim o riešenie problemu Dlhodobo riešim problem s vybraciami auta ktore je cca od 80km/h a viac (auto vybruje cele) a taktiež na dialnici ked idem rovno pripadne zatačam mierne tak počut pazvuky od akoby zadnej časti auta ( opakovane hučanie akoby od zlej pneumatiky - pniečo ako vadne ložisko). - Dany zvuk je počuť IBA ked je zaradena rychlost a noha na plyne). inokedy NIKDY. - pneumatiky odkontrolovane a vyvažene, vymenena hardy spojka zadna. - v servise kontorlovane loziska bez problemov, ALE pri zdvyhnutom aute a otacani akehokolvekkolesa je pocut rytmicke hucanie od zadnej rozvodovy/haldexu (neviem) Mimo toho vozidlo vibruje od prednej časti pri prudšej akceleracií. - tam mi bolo povedane že už nič ine ako predne vnutorne klby to byt nemozu. Dik za rady a pomoc Octavia 2 scout BMM. 08r 330t km
  4. No je pravda ze urcity cas, boli pneumatiky podhustene... cize to by mohol byt problem... Pneumatiky su od nova, najazdil som na nich cca 75 t. km . Dalsou vecou je ze na urcitych podmienok vydavaju pneumatiky dost zvlastny hluk (zla geometria?) - skusal som aj iny typ pneu... Ono ten profil je celkom pekne vidiet ajked to do vysky pridalo 1,1cm :)
  5. Na octavii scout mam po nastaveni geometrie v skoda servise po kratkej dobe uplne KO pneumatiky. Kompletne sa znicili vnutorne a vonkajsie hrany pneumatik ale len na prednej naprave... tlmice a napravove diely su nove ( 1 rok) . Moze byt problem sposobeny pouzitim pneu 225/55R17 ( profil 55 namiesto predpisanych 50 pre scout). Ako urobit korekciu ( nemyslim teraz vymenu za spravne pneu... V niektorej teme sa spomina odlisnost geometrie pri 17” oproti ostatn... vdaka :)
  6. Poprosim o radu. Ako sa dopatram k povodnej hodnote software coding ? (7 cisel) Povodne tam bola nejaka hodnota ktoru som prepisal v domnienke zapnut TPMS. avsak hodnotu nebralo. Hodnoty ktore skusam su out of range. Auto po zapnuti klucom piska stale - chyba abs. Jednotka v teste funguje len neviem parameter. prikladam screenshot . vdaka za pomoc. o2 1.9 tdi bxe mr08. s ASR
  7. Takto, toto auto nieje trhac asfaltu.... mne sa po presadnuti z beznej o2 103kw predokolky tiez zda scout lenivsi a menej agilny :) Inak asi pozriet ci turbo robi spravny tlak... napr.
  8. Poprosím radu, Mri maximálnom vytočení volantu či už vľavo alebo vpravo počuť kovové cvakanie-klepanie pri pohýnaní sa. Taktiež, ale podstatne viac počuť to isté pri cúvaní (priamo vzad) Je možné e to budú homokin. klby ? oboje? Vozidlo O2 SCOUT (4x4) BMM ´08 Ďakujem,
  9. Mam tiez scouta 05/2008 a to iste... ked je plna tak plnu neukaze uplne. Iba obcas Ked mam na dne a dojazd 0km tak sa podari natankovat tak 55l namiesto 60
  10. Mischo77

    cennik mr08

    Nema niekto nahodou cennik o2 platny pre rok 2008 MR08 nie face velka vdaka,
  11. Originaly s paketom pre zle cesty toho vydržia naozaj veľa, ja som menil za origo na 4x4 a po 50.000 km zatial super :) Ine by som asi neriešil, prípadne ešte je tu možnosť zistit kto robil tlmice ktore pouziva skoda a kupit priamo, a mas usetrene, u mna myslim KYB ("kayaby")
  12. Ahojte, môj problém s klimou je takýto : Po nastartovani nechladi, ale akonahle pridam otacky cca na 2.000/min tak po cca minute chladi.... proste na volnobeh nechladi... To iste plti stale aj pocas jazdy.... Pri dazdi ked zastanem na krizovatke, tak ihned zahmli cele celne sklo... Niekedy chladi inokedy nie...zvycajne sa zacne chladit po starte az po par minutach. Akomahle sa zapne tak to mierne smrdi :( , ked prepnem na ECON tak cítiť taký olejový zápach. Na diagnostike neviem ktore cisla mam pozerat... Klimatizaciu som dal plnit a cistit, pri plneni spominali ze je nejaky problem s vysokym a/alebo nizkym tlakom .. nejake rady ? motor BMM/climatronic SANDEN
  13. by som povedal ze iba odfukne..., Sustavne dymenie nastava ked to tocim 3500+
  14. Ahojte, Poprosim radu kde hladat mozny problem: Octavia scout 2.0 tdi bmm s vybratým DPF 2008 mi po vytoceni do vyssich otacok( 3500+) velmi dymí (šedý až čierny dym) Voda je OK,olej nezerie, startovanie bezproblemove, motoricky taktiez bezproblemove,olej vymeneny. atd... vstreky podfukuje? alebo zaneseny EGR? Diagnostika nema v pameti ziadne chyby. Pravdou je ze dlhodobo jazdim v nizzsich otackach ( 1700 - 2350) Spotreba je cca 6,5 PP Je mozne ze dpf bolo vybrane neodbone ? tzn ze motor ma nejake nevhodne parametre?
  15. Mischo77

    Mapy

    Ano ano ke okolie.... ☺
×
×
  • Create New...