Přejít na obsah

Yellowtommy

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

380 zobrazení profilu

Yellowtommy's Achievements

0

Popularita

  1. Me tedy radi ruzne, podle zateze, kolik mam plynu pri rozjezdu, a nevsiml jsem si zasadnich rozdilu mezi stupnema :)
  2. No ja nevim, me prijde, ze kdyz tam dam rucne jednicku, ze se to pak "trapi" min...
  3. Jo, ja taky casto pri popsanem manevrovani jedu v manual rezimu a necham si to na jednicce - a to i v kolonach (kde ale obcas vyrazuju na N, pac v D rezimu se evidentne cosi deje jnak - o neco zvysi vibrace a spotreba), a taky casto radim rucne. Otazka spise je, proc to to auto dela - pokud mu to budu "kazit" rucnim razenim na jedna, tak rozhodne kazim nejaky zamer - a to je to, oc mi tu bezi :) Neverim, ze je to "ledabyle" naprogramovany model rizeni prevodovky...
  4. Ahoj, diky za odpoved. na "S" to dela bohuzel taky, jen tam tu dvojku dele drzi nez preradi vys, a ma otrejsi plyn. Ale tendenci nepodradit uplne na jedna kdyz nestojim si mrcha porad drzi :) Pujdu ted na 2. garancku, tak to zkusim s chlapci probrat, jestli neni nejaky update SW
  5. Ahoj, mam O3 s 2.0tdi 110kW, DSG 6rych., rv 2013, cca 55tis najeto. Rozciluje me, ze pokud auto nema opravdu rychlost 0 km/h, tak se pokousi rozjizdet porad na dvoujku. A to i do kopcu. Proti jednicce to pochopitelne pak "neprijemne" nechava dele prokluzovat spojku, a celkove se to tak line rozjizdi :) Moc mi neni jasne, proc tohle SW dela, ma-li k tomu nejaky duvod, ci je to kokotina od vyvojaru, a jde-li to nejak upravit zmenou parametru FW v RJ systemu. Nutno rici, ze tohle dela od novoty, je to evidnetne "vlastnost". Diky za vsechny pripominky, Martin
×
×
  • Vytvořit...