Přejít na obsah

Jarys

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    20
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Jarys's Achievements

0

Popularita

  1. Jarys

    Spínací skříňka

    Ahoj, tak problém vyřešen.Omlouvám se všem,že až teď,ale dříve jsem se tady nedostal. Takže - spínací skříňku jsem vyměnil a klíček se vrací krásně sám zpět. Byl tam nalomený hned z kraje takový okroužek,do kterého se strká klíč,je to ta bílá část ten náhradní díl,o kterém jste tady psali. Co se týče dobíjení, tak alternátor v pořádku už dává těch 14,5 nebo tak nějak (oprava v servise - v dobrém servise,moc šikovný pán :D ) a nebylo to ani diodama,ani diodovým můstkem (altík v pořádku), ale byl špatný drát, co vede do alternátoru - někde v tom svazku,takže vyměněno a vše šlape jak má. tak děkuju všem za rady a snahu mi pomoci. Mějte se moc hezky a POZOR klouže to ;)
  2. Jarys

    Spínací skříňka

    :) tak to jsem si ani nevšiml,že je to v podvozkách OMG. Nějak jsem to přehlídl
  3. Ahoj kluci.Nemůžu nikde najít vlákno s tímto tématem,tak jej zakládám jako nové - snad jsem se nepřehlédnul .Chtěl bych se zeptat (mám Octavii 1,6 - 55KW r.v.1997), jestli se tu už někdo setkal s podobným problémem jako mám já. Jedná se o to - přijdu do auta a když nastartuju (ještě musím říct,že po nastartování,musím vrátit o kousek klíč zpět,protože mi jinak nejdou blinkry a ani např. stahování oken),tak se mi tak asi po 10min (když stojím a např.ometám auto a tak asi po 5min když se rozjedu) a mám puštěné vyhřívání zadního okna,světla,rádio a ventilátor topení na 3, rozsvítí kontrolka airbegu a rapídně klesá osvícení palubovky,přestává jít motor až to úplně chcípne to celé asi tak za 15min.Po zastavení se auto nedá opět nastartovat (úplně vybitá baterka).Po asi 1hodině, když jsem tímhle způsobem doskákal domů jsem zkoušel nastartovat,tak to chytlo okamžitě (baterka se naštěstí rychle oživila), ale za nějakou dobu cca 15min, zase ta kontrolka a konec.Doba byla delší, protože jsem měl puštěné jen vyhřívání zadního okna (doba se asi prodlužuje podle toho,kolik je spuštěných spotřebičů). Teď jistě většinu z vás napadne - to je jasné, je to tím, že nedobíjí alternátor a všechny spotřebiče to tahají z baterky. Byl jsem to i změřit, kolik mi dává alternátor a bylo to 12,4V - prý je to málo, údajně by měl dávat tak 13 - 13,5V. Jedná se mi o to, jestli by mi někdo mohl poradit v tom, jestli je to opravdu málo a tím pádem je alternátor špatný (třeba dioda a nebo něco jiného v něm) a nebo je to v pořádku a chtějí ze mě jen tahat peníze - prý repas a oprava od 3000 - 8000Kč ;).Navíc nikdo se nezmínil o tom (v autorizovaném servise!),že by třeba mohl být jen špatný regulátor napětí hmm. A druhý dotaz - mohla by toto způsobovat ta spínací skříňka ve které musím jak jsem psal, klíček vrátit zpět aby šlo vše, tak jak má? Nemůžou tam třeba ty kontakty jednou "zapadnou" správně a po druhé ne? Včera se mi to stalo poprvé - odpoledne jsem jel do obchodu,přijdu k autu a vše OK a jak jsem přišel zpět a nastartoval a rozjel,tak za těch 5min se mi rozsvítila ta kontrolka a od té doby je zle.Budu moc rád za každou radu a nebo zkušenost.Ještě jsem zapoměl napsat,že kromě té kontrolky airbagu se nerozsvítila kontrolka DOBÍJENÍ, což si myslím,že kdyby byl špatný alternátor,tak by snad měla,ale nejsem si jistý :) . Zatím děkuju Jarys.
  4. Houmiku, máš pravdu, je to jen teorie a polemika. Počkám, až se počasí umoudří a určitě dám vědět, jak to dopadlo. Nicméně děkuju za radu .
  5. Myslíš,že ten ucpaný filtr má vliv i na tu intenzitu foukání ? Když nad tím tak uvažuju, tak přece filtr je venku a motorek na ventilátor v kabině a nebo to jde nějak přes ten filtr a tím to tlumí . Je to moje první Okťula, skončil jsem před sedmi lety na Žigulu, potom jezdil se služebním Superbem a toto auto mám 3 měsíce, tak jsem z toho trošku vydivočelý . Asi je to stejně jedno, jen vždycky potřebuju nějaké vysvětlení .
  6. Ahoj, protože pořád prší a já bohužel namám garáž .
  7. Ahoj kluci :help: . Prosím všechny o radu - mám Okťulu 1.6 - 55KW r.v. 1997 a mám celkem velký problém s ofoukáním předního skla a vlastně i celého vnitřku.Teď jak jsou ty deště,tak se mi stalo,že když jsem přišel do auta,tak byl přední kobereček u spolujezdce suchý,ale po rozjetí se na něm objevila voda.Kape to někde z pod palubovky.Už jsem četl tady na fóru,že by to mohlo být tím,že je a nebo jsou ucpané kanálky jak je torpédo pod předním sklem - je to ucpané a neodtéká to spodem kolem prahu.Tomu bych rozuměl, ale je možné,aby toto " neodtékání " mělo vliv i na to, že když zapnu topení a dám foukání na přední sklo, které je zamlžené,tak se mi neodmlžuje, ale naopak ještě více zamlžuje. Jízda potom vypadá asi tak, že jednou rukou řídím a ve druhé mám hadru a neustále musím utírat sklo i boční,abych aspoň něco viděl ve špíglu . Zdá se mi, že i z mřížek, kterými má proudit vzduch, ať už na přední sklo, tak i do kabiny je na stupni 4 velice slabý, řekl bych tak na úrovni 1. Tak se chci zeptat - je toto všechno možná zapříčiněné tím, že se drží ta voda v tom " korýtku ", tím pádem je úplně napitý pylový filtr, přes který nejde vzduch v té intenzitě v jaké by měl jít a navíc je vlastně " mokrý " a nebo je chyba úplně někde jinde? Ještě jeden poznatek, když byly zase horka, tak ten vzduch z těch ofuků šel o 100% intenzivněji, tak opravdu nevím. Děkuju za každou radu. Zatím díky moc všem za pomoc.
  8. Jarys

    Chod motoru

    Tak to slyším poprvé o něčem takovém ;) . Máš s tím nějaké zkušenosti, Ty už jsi to měnil?
  9. Jarys

    Chod motoru

    Moc tomu nerozumím Napsal jsi " v pondělí jdu měnit spojku, nahoře mi zabírá už 30 tisíc km" a teď nemám problém se rozjet na 2ku - má to za sebou údajně přítlačák ... Tak už ji máš vyměněnou? A předtím jsi na ni najezdil 30 000km když zabírala nahoře? ;)
  10. Jarys

    Chod motoru

    Fakt si myslíš HanyZ, že by to mohlo být to čidlo tepoloty? U toho asi začnu,už jsi se s tím někdy setkal? Jinak spojka mi zabírá už hodně vysoko ;)
  11. Ahoj chlapi,tak jsem tady s další prosbou o radu a pomoc. Dneska jsem zjistil,když jsem přijel domů - už na parkovišti,že při 2000 otáčkách se mi roztřepe motor,takové vibrace. Vím,že od auta,které má najeté 155OOO nemůžu čekat nějaký úplně plynulý chod, ale toto mi připadá nějaké divné. Můžete mi někdo říct,co to a čím to může být? Pod 2000 a nad 2000 v pohodě. Snad už se to tady neprobíralo, jestli ano, tak se omlouvám,ale nikde jsem nic k tomuto nenašel. Čidlo teploty vody na to asi nemá vliv? Mám vyměněné kabely,svíčky i vzduchový filtr. Jen mi nepište, že to může být setrvačník :P je to drahé jak čert ;) .
  12. Chlapi,díky moc za rady a pomoc . Až se k tomu dostanu a udělám,tak dám určo vědět, jak to vše dopadlo. :)
  13. A ty kanálky jsou pod tím plastem, jak končí sklo :P . A jak oddělám ten plast ? Mám Ocťu teprve asi měsíc, tak o ní zatím moc nevím :) . A ten kabinový filtr, kde ho najdu :) to je mazec ;) . Měnili mi to v servise, ale opravdu byl měněný :D .
  14. Filtry jsou měněné asi tak 3týdny zpátky - kabinový i pylový. Je možné,když bych měl ucpané ty odtokové kanálky na vodu, že by se mohl nějakým způsobem zničit některý z těch filtrů (nasát vodu). Četl jsem tady taky někde, že když jsou ty kanálky ucpané, tak se to prvotně projeví tak, že začne tést do auta. Já zatím v autě sucho. V autě nekouřím. A chlapi, za jak dlouho vám to sklo ten vzduch vyfouká? :P
  15. Zdravím všechny,chtěl bych se zeptat,jaké máte zkušenosti s vyfoukáním předního skla (teď v létě - v zimě už se to tady řešilo).Párkrát se mi stalo,že jsem přišel ráno do auta (Okta 1.6 55KW) a bylo zarosené přední sklo.Pustil jsem větrák jen na sklo na 4 a trvalo dost dlouho,než jsem začal vidět cca tak 5-7min.Fouká to docela pěkně,ale zdá se mi,že je to dost dlouho :) .Nemáte s tím někdo nějaké zkušenosti,rady a nebo je to normální?Mám auto jen krátce,tak s tím nemám žádné zkušenosti.Když jsem s tím jel poprvé,tak jsem musel po pár metrech zastavit a počkat,teď už čekám (na volnoběh) a až vidím, jedu :D . Díky za pomoc :P
×
×
  • Vytvořit...