Přejít na obsah

kubi1986

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

kubi1986's Achievements

0

Popularita

  1. jinak ten spinac, ktery jsi koupil je do octavie tour, ktera ma regulaci sviceni palubnich ovladacu soucasti ovladace regulace sklonu svetel, proto ve vypinaci svetel chybi kolecko na regulaci intenzity sviceni palubky
  2. uz jsem to asi vyresil, rozebral jsem spodni cast pristrojovky, vsechny relatka jsem prekontroloval, ocistil, prostrikal zdirky kontaktolem, potom jsem zacal kontrolovat prechodky kabelaze do dveri od karoserie, nasel jsem jeden nalomenej drat, ten jsem preklenoval, preizoloval a kdyz jsem s celym svazkem zahybal, slysel jsem jiskreni (probijeni) a z mista pod packou na otevirani predni kapoty se objevil oblacek koure. sundal jsemten plastovy kryt a packu a nasel totalne zapeceny svazek kabelu (ten svazek vedouci do dveri) zkratovalo to tam o karoserii, v tom samem miste je i konektor tohoto svazku, odpojil jsem ho a jel na vrakoviste vyndat svazek z bourane octavie, behem odpoledne jsem ho vymenil a od te doby zatim vse OK jeste ze jsem na to risel, mohl jsem vyhoret. pri projizdeni kabelovych svazku jsem narazil jeste na dva problemy: v aute nekdo zapojoval bud alarm, nebo nejake pseudoAudio, nasel jsem plno nezapojenych kabelu, amatersky namotanych do sebe a do cokolad, tak jsem co slo vytrhat vytrhal, co neslo, tak jsem zastihl a zaizoloval a druhy problem byl v tom, ze konektor zadnich svetel byl mokry, nekudy tam zatejka (mam combi) jo a diagnostika nasla plno chyb tykajicich se komfortni jednotky, proto jsem se zameril na kabelaz do dveri a komfortni jednotku jako takovou kabelaz je uz OK, jen je jeste nejaka zrada ve dverich za ridicem. obcas kdyz zamknu, tak se dvere za ridicem zamknou a hned zase odemknou, az na treti pokus zustanou zamcene, takze jeste musim rozebrat zadni dvere
  3. Oživim starší téma, Mám podobný problém, s tim rozdílem, že když rozsvítim světla, tak vše pohasne (kontrolky, radio, osvetleni vsech tlacitek) a auto chcipne. Startuje bez problemu. Kontakty na baterce jsem radne ocistil, baterku dobil na nabijecce, ukostrovaci body pod baterii jsem vsechny ocistil prostrikal kontaktolem a poutahoval, pojistky na baterce take, v pojistkovce v aute je vse z pohledove strany v pohode. Nekdy se stane i za jizdy,ze pohasnou kontrolky a auto ma tendenci chcipnout, svetla zhasnou atd. jen za jizdy to ukociruju s plynovym pedalem, tak auto uplne nechcipne a po par vterinach zase kontrolky svetla svitej a auto jede dal. Tak a ted co dal? VAG vypsal chyby 00557 a 00668 Multimetr ukazuje na baterce na kontaktech hodnoty jake maji byt. Relatka jsem pohledove zkontroloval, ale nic jsem nevypozoroval, zjevne poskozeni zadne. Co dal panove? Nejak mi dochazeji napady, v elektrice jsem se nijak pred tim nevrtal, protoze ji nerozumim. Jo pred nedavnem jsem vymenil predni zarovky, plno lidi na me blikalo a ja nevedel proc, pak jsem na to prisel. Byly tam 100w zarovky, tak jsem je vyndal a dal tam predpisove 55w. Na konektorech u zarovek ale zadne poskozeni viditelne neni
  4. Tak dnes konecne vyreseno, byl to ten orech pod spinackou, akorat se vyskyt dalsi problem v podobe vadnyho snimace vacky :/
  5. Kouknu na to diky za info. Dnes po jednom dni stani byla totalne vytriskana baterie, pres kabely jsem nastartoval a projel se s autem bez svetel aby se dobyla baterka, pak jsem to jeste nechal asi hodinu vrcet na miste, obcas protocil, aby se zvysily otacky a drzel pedal na cca 2000ot. nevim presne - nejdou mi rucicky. Potom jsem auto chcipnul a odpojil baterku. Dnes slavim, tak se v tom stourat nebudu, ale zitra si musim udelat cas.
  6. Ahoj, mam octavii 1,6 rok 2000 Padaji mi rucicky, coz bych taky rad vyresil, ale zasadnejsi problem mam v tom, ze po vypnuti klicku a vyjmuti ze zapalovani mi stale sviti kotrolky uprostred budiku. ABS, rucni brzda, airbag, immo, dobijeni a je slyset, ze po vypnuti zapalovani mi opet natlakuje cerpadlo v nadrzi. Nevite co s tim? Dekuju Kuba
×
×
  • Vytvořit...