Přejít na obsah

DoomSiK

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    12
  • Registrace

  • Poslední návštěva

DoomSiK's Achievements

0

Popularita

  1. přesně ten, už jsem to asi zjistil musí se vzadu udělat jiné dorazy :)
  2. Zdravím, mám takový dotaz ohledné stavitelného podvozku na octavia ii (sedan). Zakoupil jsem podvozek a přišli mi 4 pružiny, 2x úplně úzká a 2x v prostředku rožšířená a pak zase úzká. Podle podvozku na autě jsem dal tu širokou pružinu na předek a úzkou na zadek. Nastavil jsem snížení uplně na maximum a předek šel tak že guma byla celá v podběhu ale zadní strana se oproti originálu ani nesnížila i když jsem to dal na maximum. Chci se teda zeptat zda nemají být ty široké vzadu a ty úzké na předku. Hodně lidí má na octavii stavitelný podvozek tak doufám že někdo poradí , popřípadě jestli nemáte nějakou fotku jak to máte. Moc všem díky za pomoc
  3. Zdravím, mám škodu octavii ii 2.0 TDI 103 kw BKD (230xxx). Mám problém že auto nechce ráno startovat, vím že se to tady už řešilo ale každý vždy psal něco jiného proto bych se chtěl zeptat zda někdo neví nějakou další příčinu. Auto startuje hůř i když je venku třeba +15 ale vždy jen ráno pak už celý den startuje normálně. Na autě jsem už měnil rozvody,žhavící svíčky, palivový filtr, těsnění na tandemovém čerpadle, nafta nespadává a podávací čerpadlo je v pořádku, baterka nová nic jí nevybíjí, startér po repasy, auto bylo nachipované od někoho bez papíru tak jsem nechal předělat v domění že je špatný soft ani to nepomohlo. Podle brzdy zjistili že vstřikům nic být nemůže (i po roce špatného startování auto při jízdě nijak necuká).Hlava není nikde prasklá a voda vůbec nemizí. Auto vždy nastartuje ale po dost velké době( i když je -20). Ještě jestli by to nemohlo být gumičkama na vstříkách že podfukují na ty jediné jsem nekoukal, byla by to možnost nebo né? Ještě mi říkali že jsou vymačkané vstřiky v hlavě a proto podfukují, ale že ani vyvložkování nepomůže, že to bude jen dočasné takže už nevím :( . Přikládám video startu. Všem moc díky za pomoc :) https://www.youtube.com/watch?v=R1HhPf9A0mI
  4. Zdravím, mám škodu octavii ii 2.0 TDI 103 kw BKD (230xxx). Mám problém že auto nechce ráno startovat, vím že se to tady už řešilo ale každý vždy psal něco jiného proto bych se chtěl zeptat zda někdo neví nějakou další příčinu. Auto startuje hůř i když je venku třeba +15 ale vždy jen ráno pak už celý den startuje normálně. Na autě jsem už měnil rozvody,žhavící svíčky, palivový filtr, těsnění na tandemovém čerpadle, nafta nespadává a podávací čerpadlo je v pořádku, baterka nová nic jí nevybíjí, startér po repasy, auto bylo nachipované od někoho bez papíru tak jsem nechal předělat v domění že je špatný soft ani to nepomohlo. Podle brzdy zjistili že vstřikům nic být nemůže (i po roce špatného startování auto při jízdě nijak necuká).Hlava není nikde prasklá a voda vůbec nemizí. Auto vždy nastartuje ale po dost velké době( i když je -20). Ještě jestli by to nemohlo být gumičkama na vstříkách že podfukují na ty jediné jsem nekoukal, byla by to možnost nebo né? Ještě mi říkali že jsou vymačkané vstřiky v hlavě a proto podfukují, ale že ani vyvložkování nepomůže, že to bude jen dočasné takže už nevím :( . Přikládám video startu. Všem moc díky za pomoc :) https://www.youtube.com/watch?v=R1HhPf9A0mI
  5. DoomSiK

    Studený start

    Palivák je novej a ten starý neměl černé pucky od nafty, nafta nespadává na 100%....
  6. DoomSiK

    Špatné starty

    Diagnostika nehlásí nic no, najetou 214 psal jsem to i nahoře, palivák když jsem měnil tak tam trošku černé pucky byli ale nevím před jakou dobou byl dělaný...je možné že ty čerpadla by byli na pul zničené proto to jde hůř?
  7. Čus lidi zatmavil jsem si zadní světla výsledek je pěknej ale blbě je že nevidím při couvání ve tmě ( na okně tmavé folie + tma). Nevíte někdo o nějakých lepších žárovkách které prosvítí sprej ? Třeba nějaké ledky....
  8. Čus všichni, vím že mi tu každej řekne že nafta se nedá naladit že na to je benzín, ale potřeboval bych poradit jak udělat výfuk na oktávce abych neničil turbo jelikož mi každej říká něco jiného tak se ptám tady. 1. Vyndat katalizátor a oba tlumiče a dát pouze trubku (někdo říká že turbo nemá odpor a rozbije se a někdo že je to blbost že se turbo točí pořád stejně jen že takhle je slyšet) 2.Vyndat 2 tlumiče a nechat katalizátor 3.Vyndat vše a dát doprostřed rezonátor který dá turbu odpor. Všem moc děkuji za nějaké postřehy a rady (pokuď má někdo vlastní zkušenost budu jedině rád) Přikládám video zvuku :https://www.youtube.com/watch?v=FCgBbdft7L8
×
×
  • Vytvořit...