Přejít na obsah

jiroch82

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    10
  • Registrace

  • Poslední návštěva

jiroch82's Achievements

0

Popularita

  1. OK. Ten chladic jsem prave ze stejneho duvodu takto prikurtoval. Mel jsem strach z toho sameho, aby neodpadnul a neco nezkratoval. Jen na tu teplovodivou oboustranku jsem vsadit nechtel. Ale je to bastl, nebo jak rikas opicarna :)
  2. Mne kdyz se stalo prvni padnuti, tak jsem neveril svym ocim. Myslel jsem si, ze mam mzitky, protoze se to uz pak po zbytek dne neopakovalo. Ale dalsi den to prislo znovu a intenzita silila az do stadia, ze to bylo vic padeny, nez to jelo
  3. Tavi: tomuhle ja rikam dobry prispevek. Vecny, k tematu, neresici blbosti a pozitivni ;-) Diky za to.
  4. Upravil jsem fotodokumentaci ke svemu prispevku (http://jura.gzk.cz/okta/padajici_rucicky/). Kontroloval jsem fotky k nemu pripnute a zjistil, ze ty "pajene", ktere jsem zverejnil, nejsou ty finalni. Ty finalni jsem uz bohuzel nenafotil. Pridaval jsem jeste cin a propajoval spoje (zejmena na rezistorech). Finalni verzi uz neukazu, rezebirat se mi to kvuli tomu nechce. Zato jsem ale oznacil mista propajeni. Netusil jsem, ze se tady toho nekdo tak chyti. Myslim si, ze tohle forum neni o tom jak kdo paji, ale jaky zvoli postup a zda mu to nakonec funguje nebo ne, at uz udela bastl jaky chce. Neni to zadny oficialni navod, ani nejsem opravar, ktery by si za opravy nechal platit ! Tak ze uzaviram diskusi s motorpower o tom, jak to je nebo neni dobre spajene ci fusersky provedene.
  5. Chladic je tam spise doplnkovy (nikde jsem nepsal, ze tam musi byt. Videl jsem to tak na jednom videu a cetl o tom, ze se pasivni chladic hodi a ze proto jsou na tuto zavadu jednickove Oktavky tak nachylne - proto ze se TLE chip prehriva). Ale samozrejme tam neni pro tento druh opravy nutny. S tim s tebou souhlasim. Ja ho tam ale dal. Mozna to pajeni vypada z tveho pohledu fusersky, ale ver tomu, ze fuserske to neni a propajene to je dobre = olovnatym cinem. Za to rucim ! Nepajim prvne. To ze je nacakana kalafuna kolem neznaci o nekvalite a ani to nicemu nevadi ;-)
  6. OK, tak ze diky za uprimnost ;-) Nikoho do meho postupu nenutim, ale psal jsem to sem proto, ze nekdo treba zvoli postup stejny jako ja (mimochodem je toho plnej internet a youtube). Ja uz si tim prosel, tak ze treba budu schopen dotycnemu rici na cem jsem se sekl nebo s cim jsem bojoval a jak jsem to vyresil ;-) Dulezity ted pro mne je ze pred tim to nefungovalo a ted to funguje.
  7. Zdar, vcera jsem podstoupil opravu rucicek. Nejsem mechanik ani vyuceny elektrikar, ale myslim ze se povedlo. Jak se tu dost diskutuje o nastaveni rucicek, tak muzu smele rici, ze jsem je seridil temer na prvni dobrou a bez VAGu. Respektive jsem si nafotil presne kam ktera rucicka v klidovem rezimu spadne a pak opatrne nasadil trosku dal po smeru hodin. rucic. lehce primacknul a jemnounce se vracel az na urcene misto. Pak jsem chvili jezdil s odklopenym plexi od budiku a testoval. Nebylo potreba nic posunovat, jen jsem si trosku upravil rychlomer, neb uz pred tim premeroval. Seridil jsem si ho dle GPS Waze v kombinaci s GPS antiradaru Genevo One a diagnostiky VagCom s KKL kabelem (lite) programu kde neslo zapnout akcni cleny (muzu jen cist hodnoty, obsah pameti a mazat chyby), ale daly se tam sledovat otacky a rychlost (s otackama jsem se trefil naprosto presne a rychlost jsem posunoval trosku niz, abych v 50 jel presne 50 kmh. Drive jsem jel podle tacho cca 55 kmh a ve skutecnosti podle GPS 50 kmh). Prikladam svuj fotonavod, kdyby to nekoho zajimalo a pripadne i poradim (idealne pres mail jira.vala@seznam.cz). Elektrikari at prominou, ale hrot mikropajercky jsem mel k dispozici jen vetsi, tak to neni uplne vzhledne, ale funkcni je to na 100 procent. Chladic jsem si vyrobil, prilepil jej oboustranou teplovodivou folii a jeste pro jistotu prikurtoval eskapaskama, aby mi neupad. To mi na tom zabralo asi nejvic casu - vymyslet to tak, aby neupadl a zaroven se dalo vse zaklapnout, zacvaknout a utahnout sroubky. fotodokumentace: http://jura.gzk.cz/okta/padajici_rucicky/
  8. Ahoj, mam O1 rv 2000, prechodova verze 1.9TDi 81kW AHF. Vcera jsem rozdelaval tapec kvuli montazi a demontazi zrcatka u ridice. Pri sundavani jsem utrhl led diodu od alarmu z plastu (ulomili se zobacky drzici ji v plastu), ale je funkcni. Potom jsem jsem si jeste hral s nastavenim vule u zamku pravych zadnich dveri. Nevim presne kdy se to mohlo stat, ale po techto dvou operacich mi okta po zamceni neproblikne a nezatroubi.Pri odemykani 2x zahouka a 2x problikne. Driv fungovalo oboji, mam to povolene. Zadni vuli mezi lankem a tahlem jsem vratil do stejne pozice jak byla, a porad nic. Musi to byt mikrospinac dovirani dveri (zamku dveri - ten co je na kabliku), protoze palubni svetlo sviti i po zavreni vsech dveri (pokud je prepnuto na dvere). Nejspi jeden z nich - ktere mohly byt ovlivneny, ale neverim tomu, ze se to pokazilo pri sundavani tapecu. Diagnostiku zatim nemam, aby mi ukazala ktere dvere to presne jsou. Napada Vas prosim nekoho jak to vyresit ? Predem dekuji..
×
×
  • Vytvořit...