Zdar, vcera jsem podstoupil opravu rucicek. Nejsem mechanik ani vyuceny elektrikar, ale myslim ze se povedlo. Jak se tu dost diskutuje o nastaveni rucicek, tak muzu smele rici, ze jsem je seridil temer na prvni dobrou a bez VAGu. Respektive jsem si nafotil presne kam ktera rucicka v klidovem rezimu spadne a pak opatrne nasadil trosku dal po smeru hodin. rucic. lehce primacknul a jemnounce se vracel az na urcene misto. Pak jsem chvili jezdil s odklopenym plexi od budiku a testoval. Nebylo potreba nic posunovat, jen jsem si trosku upravil rychlomer, neb uz pred tim premeroval. Seridil jsem si ho dle GPS Waze v kombinaci s GPS antiradaru Genevo One a diagnostiky VagCom s KKL kabelem (lite) programu kde neslo zapnout akcni cleny (muzu jen cist hodnoty, obsah pameti a mazat chyby), ale daly se tam sledovat otacky a rychlost (s otackama jsem se trefil naprosto presne a rychlost jsem posunoval trosku niz, abych v 50 jel presne 50 kmh. Drive jsem jel podle tacho cca 55 kmh a ve skutecnosti podle GPS 50 kmh).
Prikladam svuj fotonavod, kdyby to nekoho zajimalo a pripadne i poradim (idealne pres mail jira.vala@seznam.cz).
Elektrikari at prominou, ale hrot mikropajercky jsem mel k dispozici jen vetsi, tak to neni uplne vzhledne, ale funkcni je to na 100 procent.
Chladic jsem si vyrobil, prilepil jej oboustranou teplovodivou folii a jeste pro jistotu prikurtoval eskapaskama, aby mi neupad. To mi na tom zabralo asi nejvic casu - vymyslet to tak, aby neupadl a zaroven se dalo vse zaklapnout, zacvaknout a utahnout sroubky.
fotodokumentace: http://jura.gzk.cz/okta/padajici_rucicky/