Přejít na obsah

44Peter

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

588 zobrazení profilu

44Peter's Achievements

0

Popularita

  1. Ahojte, Na mojej Octavii 1 (2001) mám problém so zvukom - osadené sú v nej ešte originálne repro a polovica z nich je už v háji - sú zničené , majú popraskané membrány , chrčia a preto by som ich rád vymenil. Nepotrebujem nič svetoborné iba potrebujem nahradiť tie originály za niečo čo bude proste hrať, ideálne keby som sa vedel vmestiť do 100€. Čo sa týka audia, v aute je takáto "zostava" : Autorádio - Kenwood KMM-123Y Reproduktory orig. - 4x výškové repro ( predné a zadné dvere ) , 2x 16,5cm COMPO predné dvere , 2x 13cm COMPO v zadu po bokoch. Zaujímalo by ma, či má niekto skúsenosti s nejakými konkrétnymi repro v tejto cenovej kategórii, alebo je vzhľadom k cene viac menej jedno aká to bude značka a podobne ? A ešte jedna otázka - je možná montáž repro do predných dverí bez použitia MDF podložiek ? Týmto veciam sa moc nerozumiem, preto sa pýtam :) Za každú radu ďakujem.
  2. Aha , díki moc :) A to si len vymenil tesnenie ?
  3. Za prvé - nikde som nenapísal , že fakt , že nieje voda v oleji znamená že to tesnenie pod hlavou nebude . Len som napísal ako sa veci majú , pretože predpokladám , že by to jedna z prvých otázok , ktorú by mi tu niekto položil. Za druhé - je mi jasné že problémy naznačujú že to môže byť práve tesnenie , ale myslím si , že neexistuje nikto kto by vedel hneď na 100% povedať čo to je . Prelúskal som fóra a zaujímajú ma názory niekoho kto s tým skúsenosti má . Niekto totižto povie že 7 z 10 hláv sa rozoberá zbytočne , druhý povie že to môže byť vodná pumpa , tretí že to môže byť uzáver expanzky atď atď ... nehovorím , že možno nemáš pravdu a viac menej počítam s tým , že to to tesnenie bude , ale rád by som sa najskorej stotožnil s názorom ostatných na základe problému , ktorý som tu popísal . Za tretie - predpokladám , že sám dobre vieš že to nieje len o samotnom tesnení a nebavíme sa tu o oprave za 20€ .
  4. Ahoj chlapi. Ako skončila tohtoročná zima ,tak sa pasujem s únikom vody na Octavii ( 1U2 ) 1,9TDi 81kW r.v. 2001 . Voda netečie do oleja , vždy je pod autom kaluža a časť motora v oblasti expanzky je vždy zaprasená od chladiacej kvapaliny. Išli sme s autom ku mechanikovi , ten vylúčil prasknutú hadicu , poškodený chladič alebo čokoľvek iné, ale zdalo sa , že je poškodená expanzná nádoba , tak sme ju vymenili , spolu s ňou sa nahodil aj nový uzáver . Taktiež sme si všimli , že sa auto nezohrieva na správnu teplotu ( myslím , že termostat otváral skoro ) , tak sme vymenili termostat a pre istotu aj senzor teploty chladiacej kvapaliny . Teplota sa dostala do normálu , problém s vodou akoby na pár dní ustál a potom to opäť začalo. Nejaký čas sme na tom jazdili ( a dolievali vodu ) , vždy sa pod autom na spolujazdcovej strane spravila kaluža vody v oblasti "kanálika" kadiaľ vedú myslím palivové hadice ( tento kanálik ústí vedľa expanzky v takom plastovom púzdre ) . Začiatkom leta sa problém zhoršil do takej miery , že pokiaľ som auto viacej zaťažoval ( medzimesto , diaľnica ) , tak som musel vodu dolievať aj počas jazdy . Opäť som bol s tým u mechanika a ten zistil , že vodu vyhadzuje von cez prepad na expanzke a vôbec nezopína vetráky - cez diagnostiku vykazovalo auto teplotu cca 110°C oproti 90°C na budíkoch . Dali sme auto ku auto-elektrikárovi , ten diagnostikoval chybu a vymenil vetráky. Vetráky pekne zopínajú a pri vysokej záťaži sa voda prestala strácať. Opäť sa zdalo , že je všetko v poriadku ale voda stále uniká , stále vyteká v tom istom mieste , tak už som zo zúfalstva skúsil 6.8.2016 od PROTECu Radiator Stop Leak prípravok . Hneď ako som to tam dal som poriadne pojazdil a zdalo sa že to opäť prestalo , ale troška vody stále kvapkala z pod auta ( samozrejme červená/ružová chladiaca kvapalina ) . Včera som šiel z roboty , keď sa zohrial motor prešiel som na diaľnicu , prešiel som cca 20km , zastavil som , otvoril kapotu , skontroloval koľko je v expanzke vody a či náhodou netečie , všetko sa zdalo OK a následne na to som prešiel na takú rovinku mimo dediny cca 1km , kde som auto poriadne prehnal na 3,4 prevodovom stupni vo vysokých otáčkach , prišiel som domov , odstavil auto no a ... voda z neho doslova chcala . Okolo expanzky všade kvapky vody , pod autom voda dokonca blatník na PP kolese bol skoro celý mokrý a voda tadiaľ doslova stekala . Vždy keď otváram expanzku po tom čo som jazdil , tak sa dá uzáver pekne povoliť a odšróbovať , ale mám pocit že je tam strašný tlak , zasyčí to a veľké množstvo vody sa mi vráti naspäť do expanzky , takže ani "nemá" zmysel vodu dolievať . Dnes ráno sadnem do auta , naštartujem , hneď kontrolka vody , otvorím kapotu - v expanzke sucho ako na saharskej púšti , ale čo teda fakt nechápem , že nemôžem ani za pána odšróbovať ten uzáver na expanzke . Ako som písal - keď pojazdím , tak pri zohriatom motore pekne uzáver odšróbujem jednou rukou , ale takto po noci keď auto stálo ho nemôžem odšróbovať ... proste musím vziať niečo , čo dokážem strčiť do tej drážky na tom uzávere a pákou to povoliť. Čítal som , že uzáver na expanzke by nemal moc prepúšťať tlak , ale ani by ho nemal úplne zadržiavať , môže byť problém práve tu ? Určite skúsim nahodiť naspäť starý uzáver a uvidím čo to spraví . Každopádne na väčšie diskusných fór to pripisovali tesneniu pod hlavou , alebo samotnej hlave , takže neviem či mám myslieť na najhoršie . Prikladám aj pár fotiek . Díki.
×
×
  • Vytvořit...