Přejít na obsah

Taby I.

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Taby I.'s Achievements

0

Popularita

  1. Jj, pojistka je v pořádku. Alternátor se už objednává, tak se svou ovečkou zase budu moci brázdit naše silnice... 🙂
  2. Tak musím potvrdit, že jsi měl pravdu. Než jsem zapojil baterku, tak dávala 11,97 V; po zapojení dala 11,57 V; po nastartování + rozsvícená světla dala 11,37 V. Jsem rád, že je závada pojmenována, ale příště bych radši nějakou závadu, která vyjde v řádech korun... 😂 Děkuji Ti za radu 😉
  3. Zdravím Vás, mám vcelku zapeklitý problém s moji Octavii 1,8T 20V (AGU, r.v. 2000) Při poslední jízdě cca 200 km se mi stalo toto: Ráno jsem při cca 0 – 3 st.C jsem nenastartoval. Až za pomoci kabelů jsem nastartoval bez problémů. Při jízdě jsem do prvních 100 km dojížděl nádrž a několikrát se mi stalo, že jako by přestal jít benzin ke spalování a auto pouze dojíždělo. Po chvilce se auto zase vzpamatovalo a jelo normálně bez problémů. Po cca 80 km jsem zastavil v samoobsluze a po nákupu už jen stěží nastartoval. Na polovině cesty cca 100 km jsem po vypnutí motoru už nenastartoval. Stávající baterie byla stará 3 – 4 roky a proto jsem si řekl, že asi dosloužila. Proto jsem zakoupil novou a dotankoval i plnou nádrž. Cesta zpět probíhala naprosto bez problémů. Při posledních cca 8 km však začala svítit žlutá kontrolka ABS a za chvilku se přidala také žlutá kontolka AIRBAGU a do toho začal motor cukat až zhasl úplně. Baterie následně motorem neotočila. Po cca 15 min. se baterie vzpamatovala a podařilo se nastartovat. Vše se ale po cca 3 – 4 km opakovalo. Bude někdo vědět, kde může být hlavní závada? Děkuji moc za pomoc či radu.
×
×
  • Vytvořit...