Jump to content

mechy

Uživatelé
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutrální
  1. Při dvou kontrolách bych vizuálně vždy ok, až teď jsem dojel dom a auto opět začalo dělat zmíněný problém a potom už nešlo ani nastartovat skrz to že ovládací čep zůstal úplně zamáčkli.. Ale díky za rady, zítra by měli být díly tak snad už bude vše ok.
  2. Tak zřejmě jsem našel problém (Viz. foto), čep není opřený o pružinku ale je stále zatlačený. Koukal jsem na různé fotky a vždy byl opřený o pružinku.. Takže tam by mohl být asi kámen úrazu?
  3. Řídící ventil soudím že je v pořádku dle toho že není jeho čep vně přes pero. Fyzicky venku jsem ho neměl..
  4. Tak jsem tedy provedl kontrolu kanálu 93 (Viz. Obrázek.) Ventil 06H 109 257 C taky je v pořádku, tak už zbývá jen kontrola ložiskové stěny vaček..
  5. Jasný kouknu, ale jen mi je divný že to dělá nepravidelně. Dneska jsem to zkoušel vyvolat a nepovedlo se, motor běžel jako "hodinky"😏. Napadá mě ještě zkusit vyměnit ovládací ventil (06H 109 257 C).
  6. Zdravím. Mám problém u motoru 1.8 tsi, občas na volnoběh začne vibrovat motor a vyskočí P0011 a na druhý den jakoby nic a kontrolka motoru zhasne a auto jede v pořádku. Vyměnil jsem Magnet N 205 a stále problém přetrvává, nejlépe jde vyvolat když je motor zahřáty (olej přes 80 stupňů) a přidá se plyn na volnoběh do 1500ot. a pustí a auto už nezvládne zpátky udržet volnoběh a začne se třást a vyskočí chyba P0011. Auto má najeto 140t., Rozvody byli dělaní ve 120t. cca dva roky zpět.
  7. Zdar borci.. Mám octu 1.9 tdi 81 kw sedan. Rok výroby 98 před faceliftem. A mám takový problém, samovolně se mi spouštějí stěrače když mám páčku na vypnuto ikdyž dám cyklovač tak jdou pořád v kuse. Vypnou to jde pomocí jen pojistky. Jinak běží neustále. Po vrácení pojistky se zastaví ale jak mile dám jedno setření nebo zapnu cyklovač tak opět jdou stále. Ví te čím by to mohlo být? Předem díky za pomoc :)
×
×
  • Create New...