Přejít na obsah

Roxor

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

408 zobrazení profilu

Roxor's Achievements

0

Popularita

  1. Tak dva roky to startování celkem šlo, občas problém s teplým startem, ale vždy stačilo nechat motor schládnout, nedávno auto nechytlo za studena vůbec, v servisu nic nezjistili, vstřiky, svíčky, tlak paliva, snímač na klice, teplotní čidlo, vše o.k., borec nakonec zkusil do sání stříknout hořlavinu (nějaký čistič na brzdy) a motor krásně naskočil, dál už běžel jako hodinky. Nenapadá vás čím to sakra může být ?
  2. Chlapi, jak rychle se vám ohřeje motor (chladící kapalina) na 90st. ? Dnes jsem vyjel z garáže kde je 22st, venku 31st a po cca 0,5km byl teploměr na 90st, není to nějaký fofr ?
  3. Zdravím chlapi, na O II se mi rozsvítila kontrolka se symbolem žárovky, mrkl jsem do brožury, má to signalizovat závadu na hlavních světlometech, mlhovkách, nebo brzdových světlech. Samoz. jsem to vyzkoušel - všechno svítí, napadlo mě, jestli to není napojené ještě na něco o čem se chytrá kniha nezmiňuje, nemáte tip ? Předem děkuju :-)
  4. Chlapi díky. Jsem z Jižní Moravy - Břeclav.
  5. Zdravím chlapi, prosím o radu - za studena motor (najeto 109t) chytá krásně, jakmile je ale zahřátý, je to jako sázka do loterie, někdy ano, někdy ne. Chytne tak na 5-6 pokus a to musím startér nechat chvíli točit, jakoby to bylo přechlastané, nebo co. Stalo se, že mi to chcíplo na křižovatce (moje chyba) a problém, nebo zastavím, po cca 15-20min chci nastartovat a zase problém :-( Z toho to zkouším u baráku několikrát po sobě hned po příjezdu i po chvíli a startuje jako nové. Opravdu nevím na čem to záleží, nevíte čím ta "náladovost" při startování může být ? Předem díky za případné rady či tipy.
×
×
  • Vytvořit...