Přejít na obsah

Bundas

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Bundas's Achievements

0

Popularita

  1. Díky za obsáhlou odpověď! Tak jsem dal na tvoji radu. Hodil jsem to do servisu a nechal sem preventivně vyměnit PCV ventil a svíčky. Ptal jsem se i na ty cívky a prý už byly vyměněný v rámci té svolávací akce. Auto si přebírám zítra, tak jsem zvědav jestli se to cukání vyřešilo. Ten únik oleje byl prý z turba, resp z nějakých hadic okolo turba. Mechanik říkal, že to není potřeba řešit, že je to spíš jen mastný a ekonomicky nedává smysl to opravovat. Ale horší je, že to turbo nejspíš i nasává olej. Nicméně, zatím nepíská a auto táhne dobře, tak nevím jestli ho měnit. Měřili jsme i tlaky ve válcích a prý jsou všechny stejný a úplně v pořádku. Dál tam prý byla nedocvaknutá nějaká hadice odvětrávání motoru ze které ten olej taky trochu šel. Nacvakli ji zpátky, ale bojím se, že znovu vypadne. Nová hadice prý stojí okolo 4 tisíc Kč. Prý kontrolovali i hadice okolo toho PCV ventilu, ale zdali se jim v pořádku. No a krom těchto výše zmíněných věcí jsem ještě nechal vyřešit vůli v řízení (axiální táhla) + geometrii. Bylo by super kdyby tohle byla moje poslední návštěva servisu aspoň na rok :D
  2. Zdravim, pred 2 tydny jsem si koupil svoje prvni auto - Octavii 1 RS 1.8T AUQ za nejakych 80 tisic Kc Po 2 tydnech jsem se s autem jiz dostatecne seznamil a prisel jsem na par nedostatku 1) Zere olej.. Navic nekde unika. Je "poblitej" blok motoru na strane u ridice nebo nekde okolo turba (nvm presne kde). Prijde mi, ze prumerne zere tak 0.3 litru na 1500 km (pricemz spotreba benzinu prumerne 10 litru na 100 km). A napr dneska jsem si dal 150 km vylet stylem "brzda/plnej plyn az do omezovace". Fakt sem tomu autu slapal na krk, chvilema sem videl na tachometru 230 kmh.. Za tehlech 150 km to sezralo asi 100 ml oleje. Mozna i trosku vic, tezko rict. Aktualne tam je 5W40 od Liqui Moly Pri studenem startu zakouri (ale nedokazu presne rict, jestli je ten dym namodraly, spis mi prijde, ze je sedy) a obcas i vyleti z vyfuku nejake cerne kapky (viz foto), ktere jsou snad jen voda + bordel z vyfuku.. Jakmile je motor zahraty, tak nekouri ani kdyz to vyzenu k omezovaci. Auto ma na tachometru 198 tisic km, ale realne ma najeto cca 250 tisic. 2) Obcas cuka motor.. Je to okolo 3-4k otacek kdyz jedu na pul plynu. Vsimam si, ze kdyz cuka motor, tak se rapidne zvedne spotreba paliva (treba 55 litru na 100 km) a kdyz pridam plyn o neco vic, tak spotreba klesne (na 20-30 litru) a auto vyleti. Zaroven to auto obcas trochu ztrati na sekundu tah ve 4k otackach, kdyz jedu s plynem na podlaze. Nemuze to byt popraskanyma hadicema odvetravani motoru? Nebo nakym tim PCV ventilem? Predem dik za odpovedi, sem trochu vystrasenej z toho, ze budu muset delat GO motoru Jeste dodam, ze VAG nic neukazuje
  3. Ahoj vsichni! Nevite nekdo co presne delat tento spinac?
×
×
  • Vytvořit...