Ďakujem, no ono to robí aj pri motore ktorý je už zahriaty ale je to menej výrazné, keď zleziem z dialnice na okresku a vojdem do obce zaradim trojku a som zase na tom istom. Nahrávka je urobená so zahriatym motorom. Spotreba je tak ako píšeš na ten motor relatívne vysoká, čo som si robil priemery podľa natankovaného množstva a odjazdených km vychádza mi to na 5,5-5,6 dlhodobo, a to mesto nejazdím skoro vôbec, auto používam na dlhšie trasy.
Dá sa tomu nejakým spôsobom aspoň trochu pomôcť? Aditíva? čističe? alebo toto je už nezvratný stav? Kedy by som mal začať riešiť stav vstrekovačov? Až keď mi to vyhodí nejakú chybu?
Máš pravdu, samozrejme na ten vek auta sú tie km dosť podozrivé, interier je ale veľmi pekne zachovalý, ale veľmi tomu neverím. Bolo by dobre zvážiť aj výmenu rozvodov? Aj keď od intervalu 210 000 km mám podľa stavu odometra ešte ďaleko, ale auto už má 7 rokov a nájazd nemusí byť skutočný.