Ahoj, omlouvám se, jestli se to tu již někde probíralo..
Oct 1,8t, motor AGU, r.v. 2000, najeto skutečných 125 000 km. Čip na 140 kW. Auto prostě netáhne. Jede, startuje, průměrná spotřeba i pod 8l a až na občasné výrazné kolísání otáček (kdy motor umí chcípnout) se projevuje normálně, až na ten výkon. V servisu mi řekli, že to dle hlášky diagnostiky bude Hallům snímač otáček vačky (za 3 500 Kč). Je zajímavé, že po diagnostice se volnoběžné otáčky držely na 1 500 a auto ten den celkem táhlo, druhý den zase ne. Napadá vás, co by to mohlo být? Třeba vadné podtlakové hadice? Škrticí klapku mi v servise "čistili" (bez demontáže - jen hadrem, co šlo), turbo neměřeno, váha vzduchu také ne.
Předem díky za reakci.
Boris