Přejít na obsah

Boris88

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    10
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Boris88's Achievements

0

Popularita

  1. Ahoj, tak je to tak, spotřeba vyskočila (po výměně čidla) na cca 9 litrů. Nic jiného jsem zatím s autem nedělal..
  2. Ok, zkusím. Zase se omlouvám, jestli píšu nesmysly, ale auto je po chipu, tzn. předpokládám, že byl upraven SW řídící jednotky..(?) Původní nastavení mám na CD.. Raději budu mít "funkčních" 110 kW, než bůhví jak funkčních 140 kW, proto uvažuji o odstranění chipu..
  3. Ahoj, tak radost možná byla trochu předčasná. Auto táhne, ale otáčky kolísají pořád. Resp. jeden den kolísaly a včera se volnoběh držel na cca 1 100 (normálně je na cca 900) a zdá se mi, že vzrostla spotřeba (bude předmětem zkoušky). Tak si myslím, že mě přece jen bude čekat přezkoušet váhu vzduchu a udělat základní nastavení klapky (+ čištění), jak píšeš výše. Ještě mě tak napadlo, jestli se nevykašlu na chip a nechám tam přehrát původní nastavení. Celá diagnostika by asi pak byla jednodušší, ne?
  4. Problém se zdá být vyřešen - během 5 minut vyměněno čidlo - a auto táhne :-) Myslíš, že hadice raději preventivně vyměnit? Od roku 2004 jezdili s autem důchodci, kteří se zřejmě pečlivě starali, ale nepoznám, jestli hadice měnili..
  5. Co se odvětrání týká, netuším. Jsem jen uživatel, technika mi bohužel moc neříká. Budu to muset vyřešit tím, že najdu někoho, kdo se v tom vyzná. V servisu mi řekli, že tenhle motor dlouho nedělali a po zkušenostech bych je na to ani nenechal sáhnout (ačkoli je to 18 let staré auto). Nevíš třeba o někom kdo se specializuje na tyhle motory a opravdu umí?
  6. Ahoj, díky za reakci. Rozvody? To mě ani nenapadlo. Zaráží mě pořád to, že minulý týden v den po diagnostice táhlo. Taky jsem slyšel radu, zmáčknout hadici od intercooleru ke klapce a přidat plyn - hadice se musí roztáhnout. Což se děje, ale nevím, do jaké míry dostatečně. Čidlo vačky jsem objednal..Zkusíme a uvidíme. . Bohužel neznám nikoho, kdo má ten samý motor.. Pak budu zkoušet dál, ale podtlakové hadice bych asi měl vyměnit preventivně - v autě jsou 18 let (pochybuju, že je někdo měnil). Našel jsem tu na stránkách schéma pro jiný motor, já bych potřeboval pro motor AGU. Kde by se to dalo prosím najít? Opět díky.
  7. Ahoj, dle rady výše jsem otáčky vyhnal nad 5 200 a nic se nedělo. Vyndal jsem snímač a ten je úplně čistý. Přijde mi, že nespíná turbo, ale v pátek po opuštění servisu fungovalo. Může na to mít vliv tenhle snímač? Kdyby byly špatné hadice, tak by nefungovalo vůbec, ne?
  8. Ahoj, nevěděl by někdo, jaké 16" alu se dávaly v roce 2000 na Oct SLX (druhý nejvyšší výbavový stupeň před faceliftem, obdoba Elegance po faceliftu)?
  9. Auto jsme napíchli na diagnostiku - výsledek: info o závadě 00515 Popis: Hallů v snímač polohy vačk./klik. hřídele (G40) Možné příčiny: snímač deformovaný nebo volný*kovové střepiny na snímači*vadný snímač*přerušené vedení nebo zkrat info o závadě 00515 Popis: P020300_vstřikovací ventil válce 3-N32; elektrická závada v elektrickém obvodu; Potom ještě zřejmě chyba v zapalování (???) - nalezeno v tabulce hodnot: Ignition (rozmezí 6-12 BTDC), mě to naměřilo -12,6 (ano, mínus 12,6) Snímač jsem neměnil (jestli někdo přede mnou ??), ale soudě podle stavu auta bude původní. Zvenku je zaolejovaný, třeba bude i uvnitř - zkusím ho vyndat a vyčistit. Leoparde, co to (ne)dělalo Tobě, že jsi ho měnil? Váha vzduchu a je naprosto čistá, jak nová, evidentně původní. Díky všem za komentáře. Ještě mě napadá, není tu někdo z Rakovníka nebo okolí? Mohli bychom probrat osobně..
  10. Ahoj, omlouvám se, jestli se to tu již někde probíralo.. Oct 1,8t, motor AGU, r.v. 2000, najeto skutečných 125 000 km. Čip na 140 kW. Auto prostě netáhne. Jede, startuje, průměrná spotřeba i pod 8l a až na občasné výrazné kolísání otáček (kdy motor umí chcípnout) se projevuje normálně, až na ten výkon. V servisu mi řekli, že to dle hlášky diagnostiky bude Hallům snímač otáček vačky (za 3 500 Kč). Je zajímavé, že po diagnostice se volnoběžné otáčky držely na 1 500 a auto ten den celkem táhlo, druhý den zase ne. Napadá vás, co by to mohlo být? Třeba vadné podtlakové hadice? Škrticí klapku mi v servise "čistili" (bez demontáže - jen hadrem, co šlo), turbo neměřeno, váha vzduchu také ne. Předem díky za reakci. Boris
×
×
  • Vytvořit...