Přejít na obsah

Satyrak

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontakty

  • Website URL
    https://elektro-tom.webnode.cz/

Informace

  • Auto
    Octavia II

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Satyrak's Achievements

0

Popularita

  1. Satyrak

    EGR

    Prosím znalé ještě jednou o radu, nějak to tu vázne !!! Kdo má zkušenosti s výměnou EGRu, poraďte zajímá mě : - je zásadní dát originál nebo mohu druhovýrobu ??? viz . třeba https://autodilos.cz/autodily/skoda/octavia-ii-combi-1z5/2.0-tdi-16v-103kw/priprava-paliva-regulace-slozeni-vyfukovych-plynu-recirkulace-vyfukovych-plynu-egr-ventily-saci-potrubi/agr-ventil-525963590 - musí se po výměně EGRu něco nastavit ????????? - lze nějak vyčistit zbytek, potrubí atd... - na co si dát bacha??? díky za vaše rady
  2. Ahoj, mám zřejmě stejný problém !!! Při studeném motoru při akceleraci lehký propad plynu a takové divné lehké zaškubání, hned se to ale chytne a táhne dál, při teplém motoru vše OK !!!! Diagnostika nic nehlásí . Prosím znalé o radu !!!!!!!!
  3. Satyrak

    EGR

    Tak i mě se poštěstilo a čeká mě výměna Egru. Prosím zkušené o radu !!!!! Je nějaký zásadní rozdíl mezi originálním a druhovýrobou třeba od MAGNETI MARELLI ??? myslím ve funkčnosti a výdrži ???? Nebo se vyplatí dát originál ??? Další otázka je zda po výměně Egru je třeba něco nastavit na řídící jednotce ????? děkuji za rady
  4. OK jinak, sem laik ktery si umi max nacist chyby z ridici jednotky!!! jak se tedy dostanu k mereni tech hodnot???? dik
  5. Nevim kde ve VCDS najdu udaje o zapnění DPF, mužeš mi to trochu približit???
  6. Také bych to potřeboval vědět , zjistil jsi kde to najdu !!!! Dík za odpověd
  7. Ahoj, můžete mi poradit kde ve VAG najdu jak moc mam zanesený DPF ????????? Děkuji
  8. Ahoj , prosím o radu !!! Asi již po 4-té se mi rozsvítila závada motoru, vždy při načtení chyb mám stále stejné závady !!!! Vždy sem smazal a cca po 200km znovu!!! prosím Vás zkušené o radu!!! zda jde o závadu snímače rozdílového tlaku DPF nebo ventil zpetneho vedeni vyfuk.plynu??? neb tam bude něco více ???? Předem dík za vaše názory!!!!!!!!!! ------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Addresa 01: Motor Labely: SVO\03L-906-018-CFF.clb Objednací číslo řídící jednoky: 03L 906 018 C HW: 03L 906 018 BR Systém a/nebo verze: R4 2,0L EDC H22 7100 Kódování: 00190012042400080000 Číslo dílny: WSC 73430 031 00999 ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018C 003005 (SK35) ROD: EV_ECM20TDI01103L906018C.rod VCID: 2A5A3A344DFF281197-807E 4 závad nalezeno. 5253 - Filtr cástic vznet.motoru; snímac rozdílového tlaku P2452 00 [032] - elektrická závada Sporadická - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 6 Kilometry: 175169 km Datum: 2012.14.08 Čas: 05:27:21 Otáčky motoru: 1482.50 /min Normovaná hodnota zátěže: 29.8 % Rychlost vozidla: 39 km/h Teplota chladicí kapaliny: 32 °C Teplota nasávaného vzduchu: 21 °C Okolní tlak vzduchu: 950 mbar Napětí svorky 30: 14.440 V Čítač zapomenutí po OBD: 37 Snímač rozdílu tlaků nad filtrem částic: hrubá hodnota: 1055 hPa Filtr částic: diferenční tlak: 1026 hPa Filtr částic: ofset diferenčního tlaku: 25 hPa Filtr částic: diferenční tlak dynamický ofset: 29 hPa Vnější teplota: 18.0 °C Filtr částic: měřená hmotnost sazí: 17.77 g Filtr částic: vypočtená hmotnost sazí: 7.92 g 5262 - Filtr cástic vznet.motoru; snímac rozdílového tlaku P2454 00 [172] - zkrat na kostru Kontrolka závad ZAP - Sporadická - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 27 Kilometry: 175240 km Datum: 2012.14.12 Čas: 09:41:53 Otáčky motoru: 947.50 /min Normovaná hodnota zátěže: 45.9 % Rychlost vozidla: 0 km/h Teplota chladicí kapaliny: 31 °C Teplota nasávaného vzduchu: 15 °C Okolní tlak vzduchu: 950 mbar Napětí svorky 30: 14.360 V Čítač zapomenutí po OBD: 40 Snímač rozdílu tlaků nad filtrem částic: hrubá hodnota: -218 hPa Filtr částic: diferenční tlak: -278 hPa Filtr částic: ofset diferenčního tlaku: 51 hPa Filtr částic: diferenční tlak dynamický ofset: 62 hPa Vnější teplota: 11.5 °C Filtr částic: měřená hmotnost sazí: 9.40 g Filtr částic: vypočtená hmotnost sazí: 8.69 g 4891 - ventil zpetneho vedeni vyfuk.plynu (N18) - chybna funkce P0403 00 [032] - - Sporadická - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti 4892 - ventil zpetneho vedeni vyfuk.plynu (N18) - chybna funkce P0403 00 [032] - - Sporadická - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Kilometry: 175071 km Datum: 2012.14.07 Čas: 05:27:53 Otáčky motoru: 1839.00 /min Normovaná hodnota zátěže: 9.4 % Rychlost vozidla: 31 km/h Teplota chladicí kapaliny: 39 °C Teplota nasávaného vzduchu: 19 °C Okolní tlak vzduchu: 950 mbar Napětí svorky 30: 14.360 V Čítač zapomenutí po OBD: 34 Hmotnostní množství vzduchu: skutečná hodnota (mg/zdvih): 282.7 mg/stroke Ventil zpětného vedení výfukových plynů: buzení: 42.58 % Ventil zpětného vedení výfukových plynů: skutečná hodnota: 58.64 % Ventil zpětného vedení výfukových plynů: ofset zavřen: 3.04 % Ovladač zpětného vedení výfukových plynů: vysoký tlak: stav-Bit 0: 00000000 Ovladač zpětného vedení výfukových plynů: vysoký tlak: stav-Bit 16: 00000000 Ovladač zpětného vedení výfukových plynů: vysoký tlak: stav-Bit 24: 00110111 Ovladač zpětného vedení výfukových plynů: vysoký tlak: stav-Bit 8: 00000111 Ovladač zp.vedení výf.plynů: vysoký tlak: skut.hodn.hr.napětí: 2150.2 mV
×
×
  • Vytvořit...