Přejít na obsah

StearX

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    10
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

366 zobrazení profilu

StearX's Achievements

0

Popularita

  1. Dobrý den odešlo mě radio na Octavií 2 tak jsem sehnal jiné starší z vrakoviste ale bohužel k němu nebyl pin a díky tomu jsem teď v koncích nedokáže někdo dekódovat ? Četl jsem ze to jde ale bohužel to neumím prikladam foto s info rádia Děkuji
  2. StearX

    Nouzák

    Turbo je nový a je pravda že je silnější a mělo by víc tlačit cca o 0.5bar původ tlačil nějak 1.0-1.2bar tohle tlačí cca 1.6 bar... plus teda když to tomu vadí tak jak to udělat aby to tomu nevadilo ? A mohlo to takhle tlačit ?
  3. Zdravím padá mi ofce do nouzáku je zajímavý že 1-4 tomu můžu dát totální kudlu klidně do červenejch a nic ale dám 5tku 3tis otáček a nastane pád do nouze ... píše to chybu na obrázku, na autě je upraveno chip někde v minulosti co dělal bývalí majitel,vstřiky bosch sprint 764 a turbo ze 110arl jen vnitřek obal je z 81kw aby to pasovalo tak díky za rady .. :)
  4. Zdravím mám takový dotaz zajímalo by mě jak se instaluje do téhle motorizace Blow Off chtěl bych si ho pořídit libí se mi jeho zvuk :D přikládám fotografii o jaký blow off by šlo popřípadě jestli má někdo na autě tak by se mohl podělit někdo i o zkušenosti děkuji.
  5. však ano ale mě jde o to aby to bylo stejný to nastavení jinak si to udělám žejo.
  6. Kamarád má základního golfa prakticky 66kw natočll na turbu 2 bary cca letí mu to jak zbesilí a už na to má najeto tak 30 000km a furt v oohodě blbý řeči mi moc neporadí mě zajímá jestli to je stejný jako u tý 66kw to štelování né jestli odejde turbo nebo neodejde mám podložený že když nepřesáhnu 2 barů tak to turbo bude normálně držet samozřejmě pokud tomu nebudu dávat kudlu pokaždý když do toho auta sednu ale to i kdybych to měl v základu jde tu o to když už tam mám to hybrydní turbo tak ho chci naplno využít.
  7. Zdravím mám octavii 1.9tdi 81kw s chipem na 105kw plus vstřikovací trysky sprint 764 turbo hybridní obal je z 81kw a vnitřek z 110kw arl jde mi tu o to že vlastně teď to turbo tlaci nějakých 1.2bar přitom jakoby máš co zkousne je 2.0bar chtěl bych ho zvednout aspoň na 1.8bar u starších turb jako třeba na golf 3 66kw má turbo na sobě takovou dlouho šroubovici a když vlastně se to trochu utáhlo tak to pak tlačilo víc tak mě zajímá jestli to u tohohle funguje stejně protože tady to táhlo od ovládání vlastně co vede do turba je podstatně kratší oproti tomu třeba na g3 :) Díky za rady :)
×
×
  • Vytvořit...