Přejít na obsah

Jurysek

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

471 zobrazení profilu

Jurysek's Achievements

0

Popularita

  1. To není snímač ale řekl bych ,že je to spíš regulace tlaku turba .. taky se mě vysrala .. OE díl cca 3500,- kč + práce.
  2. Zdar, mam problém , ráno když je těch -12 (+-) tak auto nastartuje v pohodě ale např po dobu 10min cca nebo několike kilometrů (nepočítal jsem to) prostě jakoby neexistovalo turbo v mojem autě. Na budíku táhne max 0,3baru (normalně tak 1,7 (max)).Nesetkal se s tímto někdo? jestli je to pouze zimou nebo turbo v háji. ? Kdyžtak mam hybridní turbo od rrauto s větším kompresorem do 1,7baru, Děkuji za odpovědi auto je rok výroby 2001 1,9TDI 81kW
  3. Dobrý den. Koupil jsem si nedávno octavii 1 2001 81kW. V autě jsou nad rádiem nainstalované přídavné budíky na tlak turba (ten funguje) a také na tlak a teplotu oleje (tyto dva budíky nejsou zapojené) . Také jsem k tomu dostal oil press sender (viz. foto) , kabely (dvoujlinka) je vyveden od budíků do motoru. Tak se ptám jestli toto někdo už neřešil , potřeboval bych nějaký přesný postup kam tento sender zapojit a jak to zprovoznit. Budu vděčný za každou radu.
  4. Dobrá děkuji. Ještě vymyslet kam to dát
  5. Ahoj, potřebuji radu. Mám v autě budíky na tlak turba, teplotu oleje a tlak oleje. Budík na turbo je zapojeny ale na olej není, dostal jsem při koupi "oil Press sender" a potřeboval bych radu kam to dát aby to fungovalo, kabel od budíků je do motoru vytahly ale není to namontovane, díky za rady.
  6. Ahoj, To samé se mi děje taky. Hlavně když se auto prožene , taky jsme měli podezření na věci jako chladič a pumpa a i přes to ,že nebyla žádná saze v v expanzce ani olej ve vodě tak to ve škodovce natlakovali a řekli mi ,že je to těšnění .
  7. Ahoj , mam octavii 1,9TDI 81kW. Nedávno když jsem šel projet auto na vedlejšky rychlou jízdou tak mi vytekla voda z expanzky . Momentálně s tím jezdím každý den normálně do práce , voda nemizí a prostě když jezdím jako člověk tak auto šlape uplně normalně , (mám podezření na prasklé těsnění) Není ani olej na víčku nic takového ale když auto 10-15 minut honím tak ručička teploty stoupne nad 90 stupňů , potřeboval bych radu jestli nevíte co by s tím mohlo být .
×
×
  • Vytvořit...