Přejít na obsah

ruffryder81

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

ruffryder81's Achievements

0

Popularita

  1. Ahoj všichni, před nedávnem mi běhěm jízdy (O1, 1.9tdi 4x4, 74kW) z ničeho nic přestala foukat klima panel climatronicu byl úplně mrtvý. Při vymontování climatronicu jsem zjistil, že pokud zezadu z climatronicu vytáhnu 2 černé kabelové svazky a červený a žlutý zůstane zapojený, klima začne opět foukat, nicméně climatronic zůstává mrtvý. Po opětovném připojení kteréhokoliv z černých svazků opět přestane foukat. Tak mě napadlo, že by se mohlo jednat o pojistku a skutečně, pojistka č. 5 byla vyhořelá. Nicméně, po výměně a otoční klíčku v zapalování hned znovu vyhoří. Někde na netu jsem se dočetl, že podobný problém způsobuje spínač brzdových světel, tak jsem ho odpojil, ale pojistka hoří dál. Nenapadá Vás někoho, co by tohle opakované hoření pojistky mohlo dělat? Ještě mě napadá, že nefunguje ani výhřev sedaček. Díky moc.
  2. Zdravím všechny. Tak auto mám zpět a podle původního majitele byly zatuhlé lopatky. Čili nechal turbo vyčistit a rozpohybovat a zatím jezdí OK.
  3. No zítra, nebo po víkendu bych měl mít auto zpět, tak to nechám připojit na VAG, zkusím natankovat kvalitnější naftu a pak vám dám vědět. Každopádně všem díky za rady
  4. Na Vagu to připojené nebylo. Jde o to, že jsem to auto koupil a po dvou dnech začalo tohle dělat, tak jsem ho po dohodě s původním majitelem odvezl zpět a ten to nechá opravit na vlastní náklady. Ale až mi auto vrátí, tak si tu opravu chci nechat prověřit. Asi zajedu na někam na vag.
  5. Zdravím, našel by se někdo, kdo by mi poradil s přepínáním auta do nouzového režimu? Jde o to, že vyšších otáčkách auto ztratí výkon (váha vzduchu měněna) a přitom se auto stále přepíná do nouzáku. Po vypnutí a novém startu motoru auto běží normálně do doby, než se vytočí do vyšších otáček (3,5-4tis.). Za každou radu předem děkuji.
×
×
  • Vytvořit...