Přejít na obsah

Ondřej

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Informace

  • Auto
    Octavia I Combi

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Ondřej's Achievements

0

Popularita

  1. Ondřej

    Voda ve voze

    Vyřešeno! Tak přece jen hadička od šíbru... Ale ne dole ve dveřích, ale nahoře pod stropnicí. Nebyla dostatečně nasazená. Ještě že to voda brala nejkratší cestou k pirele a po ní dolů a nerozmáčela celou stropnici. Třeba to někomu pomůže 😉
  2. Ondřej

    Voda ve voze

    Zdravím pánové, už pár dní bojuju s vodou pod nohama u řidiče. Nejsou to ucpané kanálky od šíbru ani pod stěrači. Když jdu po stopě loužičky (viz foto), ztrácí se to vždycky někde okolo pirely, resp. zpoza pirely cca mezi panty dveří. Je možné, že prostě netěsní dveře?? Může být špatné těsnění co vede po celé délce střechy? Nebo přímo pirela? Předem díky všem za ochotu.
  3. Zdravím všechny a prosím o radu. Můj problém se nejvíce podobá tomu, co je tady popsáno na začátku jako problém č. 2. Když např. na dálnici vyřadím (nevím, jestli to souvisí, ale je pak v autě větší klid a slyším to) se někde ze středového panelu ozývá nepravidelné chrastění... Taky se to ozývá při přejetí nerovností. Ale taky pokaždé když dojedu a vypnu motor... potom je to slyšet ještě cca minutu než to odezní. Něco s klimatizací??.... Mockrát díky
  4. Paráda. Zítra volám. A náhodou něco bližšího k "Martin RS"? RS napovídá, že by mohl znát 1.8t skrz naskrz...
  5. Super, díky. Takže by jste upřednostnili Kranát oproti CarDiagnostik?
  6. Tohle vypadá nadějně. Hned zítra alespoň do jednoho zavolám. Díky! A Garny? Zadal jsem to do vyhledávání tady i do Googlu, ale nic... Můžu poprosit nějaké bližší info?
  7. GT 193hp by byla určitě fajn a celkem sběratelský kousek, ale těžko se shání a jsou jen liftback. Ještě se zeptám jinak - je tady někdo z Prahy, kdo má možnost a byl by ochoten tu moji prohlédnout, přeměřit tlaky, projet... Prostě někdo, kdo se v 1.8t opravdu vyzná a za úplatek je ochotný ji zkouknout? Víte na koho se tady na fóru obrátit?? Díky!
  8. Občas se objevují OI 1.8t 110kw z let 2005-2009 (podle toho, co říkali v Boleslavi, tak musely být na zakázku, protože jak víme, tak TOURky tuto motorizaci neměli) s nájezdem do 200 tis km a cenou mezi 80 a 100 tisíci. Bohužel, ještě jsem ji nikdy neviděl v provedení combi. Pak by zbývali jen jednorožci RS combi z 2005 nebo alespoň 2004.... Samozřejmě s cedulkou RS roste cena. Prostě na jednu stranu "Bylo by hodně fajn pořídit auto, co má o 200 tis méně najeto" a na druhou stranu "Už jí znam atd. a pokud jde o nájezd, vždycky se dá udělat GO..." Pánové já fakt nevím... Spouštěč teď bylo, když jsem si říkal, že by bylo fajn si občas o víkendu přivydělat a jezdit pro Bolt (jako Uber, ale to asi víte) protože jsem teď sám v Praze a miluju řízení, ale tam je podmínkou, že auto nesmí být starší 20ti let... Jojo 5550 občas vidím, ale skoro vždycky v dost šíleném stavu. Na kolik tě vyšly prahy? A dal jsi prvovýrobu nebo Polsko?
  9. Dobrý den všem, právě jsem si tu založil profil s nadějí, že se pár zkušených lidí vyjádří k mému dilema. Čtvrtým rokem vlastním Octavii I 1.8T 110 kw, r.v. 1998, najeto 330 tisíc. Kupní cena 40 000 kč. Jak napovídají fotky už jsem zainvestoval deseti tisíce a deseti tisíce korun a spoustu času do proměny. Tak jako asi mnoho z vás... Je to srdcovka. Ale... začalo zatékat, prahy jsou na prach, na pátých dveřích nefunguje vůbec nic a vesele reznou nevídaným tempem, střecha je spálená, chlazení motoru se spustí jen přes klimu, ve světlech nejsou motorky atd atd. A teď, když jsou na cestě z Anglie komplet silikonové hadice za 20 000 kč, abych na zvýšení výkonu šel opravdu poctivou cestou..... Zarazil jsem se, jestli přece jen raději nekoupit jinou, mladší, s polovičním nájezdem, přehodit interiér, kola, brzdy.... Vždycky se ujišťuju, že to dělám správně, protože už jsem do ní nasypal tolik, dal jí do pucu a 330 tisíc km u tohoto motoru neznamená nic hrozného.... Ale ale ale..... Víc už to asi rozepisovat nemusím. Budu strašně rád za vaše názory, postřehy, zkušenosti.... A pokud jsem to napsal do nevhodného tématu, tak se moc omlouvám. Díky moc a hezkou neděli.
×
×
  • Vytvořit...