Přejít na obsah

Kucaa

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Kucaa's Achievements

0

Popularita

  1. Ahoj, přesně jak píšeš. Nakonec tam dal borec motorky z O1 (jsou totožné). Je to stará škola, ale jinak poctivej chlap. Vyměnil to a teď to šlape jako hodinky. Nakonec jsem rozdělal staré motorky ze zvědavosti a všiml si, že osička je vychýlená z ozubeného kolečka (pravděpodobně tím jak tam ty ručičky ten borec z prvu narval). Celkem mě to stálo cca 1000,- kč včetně přepájení diod 😉
  2. Bídný zvuk ? Mě přijde dostatečný (Honor 10). Bohužel jsem zvukovou aparaturu zrovna nechal doma 😉. Děkuji za odpověď a jsem rád, že šije dobře. Jak jsem psal - celý život jsem jel v dieslu a s motorem tohoto typu nemám žádnou zkušenost.
  3. Zdravím, nedávno jsem koupil auto. Mojí hloupostí jsem si všiml až po koupi, že nesvítí ručičky tachometru a otáčkoměru. Po přečtení fóra jsem zjistil, že by mohlo jít o studený spoj a tak jsem na doporučení hodil auto k jednomu mechanikovi. Ten nakonec původní diody musel odpájet dát tam 4 nové, nicméně mi teď ručičky svíti, ale bohužel se nám nedaří přes VAG pomocí aktivování akčních členů budíky nakalibrovat. Připomínám, že nejsem znalec a možná si pletu pojmy, ale problém je ten, že ručičky prostě nejdou. Tachometr ukazuje do 60 km a ještě špatně a otáčkoměr se nehjebe vůbec (jen v něm za palubní deskou cvaká - možná nějaké rele ? ) Jsem už zoufalej protože problém řeším týden a mechanik si s tím neví rady. Možná to dělá špatně jelikož je to stará škola (pán 60 let) a diagnostiku si půjčuje od bývalého kolegy. Mohl by mi prosím někdo poradit v čem by mohl být problém - nebo popř. stručně popsat jak a pomocí čeho budíky nakódovat, kalibrovat, atp.. Moc děkuji za každou radu. PS: hledal jsem tady po fóru, ale všechny odkazy se týkají pouze výměn celý budíku např. z OI na O2, O2 na O2 FL atp.. tak se omlouvám pokud se tento problém někde řešil a já ho nenašel.
  4. Zdravím, rád bych se zeptal na vaše názory ohledně aditiv do oleje (konkrétně od firmy BG). Všude čtu smíšené pocity. Někdo říká, že ne, že naopak aditiva škodí tím, že dekarbonizují motor a tím se motor stane víc "netěsným". Jinde zase pozitivní recenze na lepší hlučnost motoru atp.. Koupil jsem nedávno O2 2011 1.4 TSi (90kW) a rovnou (i když prodávající tvrdí, že olej vč. filtru dělal) chci měnit olej a všechny filtry a napadlo mě, že bych tam při výměně do starého oleje nalil BG 109 EPR a pak tam nalil čistý olej a vyměnil filtry, ale jde o to abych nezpůsobil víc škody než užitku. Jaké máte zkušenosti s požitím aditiv do TSi motorů ? Díky moc za odpovědi. :)))
  5. Zdravím pánové, nevěděl jsem zda založit nové téma nebo přispět do tohoto již existujícího, ale jako nový člen zakládat téma nebudu. Nedávno jsem koupil Škodu Octavii 2 1.4 TSI (90kW) 2011 FL. Dříve jsem z 90% vlastnil jen diesely a benzínový motor v autě z roku 1996 tzn., že zkušenost jak se škodováckými nebo jinými benzínovými motory nemám. Nedávno jsem identifikoval zvuk motoru, který je slyšet za studena a na volnoběh, ale i po zahřátí. Pokud zařadím rychlost (DSG) vše utichne a během jízdy není žádný problém. Dle informací od kamaráda co dělá v servisu HAVEX, jde o standardní zvuk vysokotlakého čerpadla a zní tak každý motor 1.4 TSi. Někdo mi zase říkal, že to zní jako rozvodový řetěz, ale to se mi nezdá jelikož (dle informací prodávajícího) byl řetěz dělaný stejně tak jako všechny oleje, filtry a náplně, ale mám smíšené pocity a proto píšu sem jelikož už pár měsíců fórum pročítám, ale až nyní jsem se zaregistroval. Auto je z německa po 1. majiteli a servis dělaný do 190tis. pouze ve Škoda auto (aktuálně má auto 201tis.) papíry z Dekry o garanci najetých km a lak měřený a vše OK tak se nebojím, že by to mělo mít půl kostky najeto nebo, že by šlo o nějaký slepený střep. Přikládam odkaz na YT neidentifikovatelného zvuku: + další zvuk, který je také slyšet pouze na volnoběh a přijde mi, že vychází z poza budíků nebo z ventilátoru - jako kdyby se spínalo a rozpínalo relé. Předem děkuji za rady.
×
×
  • Vytvořit...