Přejít na obsah

statik_08

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    11
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

statik_08's Achievements

0

Popularita

  1. Zdravím, S tímto problémem jsem kontaktoval přímo ŠA. Ta mě odkázala na mého dealera. Tak jsem se obrátil na můj servis a zkoušeli jsme to přímo v autě a po vyzkoušení několika telefonů požadovaná funkce stále nefungovala. Tak servis zase odeslal žádost o technickou podporu ŠA, leč opět bez úspěchu. Nakonec to chtělo nápad a podařilo se mi na to uživatelsky přijít. Snad to někomu pomůže plnohodnotně využívat navigaci, protože je to velmi pohodlné než pořád zadávat úplnou navigační adresu. Jde o to, že při přidávání adresy do kontaktu se přímo v telefonu (značka Samsung) vyplňuje do jednoho řádku. V servisu jsme zkoušeli připojit Nokii, co jede na Windows a tam to šlo. Jenže u této Nokie se adresa na rozdíl od Samsungu s Androidem vkládá do jednotlivých políček (např. ulice, město, PSČ, stát). Napadlo mě tedy po čase synchronizovat mé kontakty s google účtem a pohybovat se pouze ve webovém prostředí. A světe div se, tam se adresa u jednotlivých kontaktů vyplňuje do jednotlivých políček. Takže jsem si upravil všechny adresy, které mi Samsung natlačil pouze do políčka ulice. Synchronizace telefonu s webem a posléze i s Columbusem proběhla automaticky. Takže teď už se stačí navigovat na jméno v kontaktech a není třeba otrocky zadávat celou adresu manuálně. Takhle se vyplní sama z dat v kontaktech telefonu. Pavel
  2. Zdravím ve spolek, rád bych se Vás zeptal, zda někdo vyřešil k plné spokojenosti synchronizaci kontaktů Columbusu s mobilním telefonem s Android. Já mám problém zejména při synchronizaci adres u kontaktů. Navigace mi při náhledu ukáže řádkový výpis adresy u daného kontaktu, ale pokud bych tu adresu chtěl zobrazit na mapě nebo nedej bože se nechat navigovat na adresu kontaktu, tak mi vždy vyskočí zadávací obrazovka adresy. Ta funkcionalita navádění na adresu by měla fungovat. Jedině mě napadá, že mám uloženou špatně adresu v kontaktech v mobilním telefonu. Telefonní seznam se mi synchronizuje správně. Adresy mám zadané v tomto formátu: ulice včetně čísla popisného/orientační, město, PSČ Pokud Vám to někomu funguje bez problému, dej nám sem vědět v jakém formátu máme zadávat adresu do kontaktů androidu. Předem děkuji za postřehy při používání Columbusu.
  3. Zdravím ve spolek, rád bych se zeptal na Vaše zkušenosti se sklápěním zadních sedadel pomocí páčky z prostoru kufru. Jak Vám to chodí (Octavia / Octavia Combi)? Má nějaký vliv, zda jsou sedačky kožené nebo textilní? Co jsem já zkoušel, tak ve verzi Combi s textilními sedačkami se maximálně odjistí pojistka a sedadlo se pohne tak o 1 cm. Je vidět, že o sebe drhne koberec vs. sedadlo a sedadla vzájemně. Budu rád za jakoukoli Vaši zkušenost. Děkuji. Jen pro úplnost uvádím, že zadní sedadla by se asi měla po zatažení pákou z prostoru kufru sama sklopit dolů.
  4. Zdravím, tak od ŠKODA AUTO FB týmu jsem dostal upřesňující odpověď, že to není 54KT (tolik týdnů ani rok nemá), ale 45KT. Takže za pár týdnů bude k mání.
  5. Zdravím ve spolek, přidám oficiální vyjádření od Škoda Auto (Technika servisních služeb, Péče o zákazníka): Vážený pane, tímto bychom rádi reagovali na Váš dotaz týkající se zvukové izolace kapoty motoru u vozidla ŠKODA Octavia Combi III 1.4 TSI. K Vašemu dotazu sdělujeme. U modelu Octavia III 1.4 TSI není s ohledem na hlukový projev motoru nutná instalace hlukové izolace tlumení). Tlumením jsou osazeny pouze vozy s naftovými motory (TDI). Co se týká modelu Rapid a motorizace TSI, zde je kapota motoru opatřena hlukovou izolací s ohledem na odlišný hlukový projev motoru, resp. jiné konstrukční řešení rozvodového mechanismu (rozvodový řetěz namísto rozvodového řemene). Pokud byste si přesto přál dovybavit svůj vůz hlukovou izolací (tlumením) na kapotě motoru, lze ji samozřejmě objednat a instalovat u kteréhokoliv dealera jako ŠKODA Originální díl. Přejeme Vám mnoho spokojenosti s užíváním Vašeho nového vozu značky ŠKODA. dále přidávám oficiální vyjádření od Škoda Auto (facebook Team): Tlumení přední kapoty je ve vozech ŠKODA umístěno z důvodů plnění zákonných předpisů na vnější hluk. Vás vůz Octavia 1,4 TSI tyto předpisy splňuje i bez tlumení, takže není důvod, aby v něm bylo nainstalováno. Protihlukovou izolaci, která je určena pro naftové vozy, lze přesto objednat u autorizovaného partnera ŠKODA i pro benzinový vůz, a to jako náhradní díl pod číslem 5E0 863 371. Třeba bude vyjádření automobilky k izolaci pod kapotou motoru i ostatním k užitku.
  6. Dobrý den, rád bych se zeptal majitelů tohoto motoru, zda mají ze strany motoru tepelnou/zvukovou izolaci na přední kapotě? Pokud ne, má někdo zkušenosti s dokoupením tohoto dílu?
  7. Tak od FB teamu Škoda Auto jsem dostal informaci, že toto zrcátko bude k dispozici jako volitelné příslušenství od 54 KT. Takže nechme se překvapit, jak to vlastně bude.
  8. Zdravím, má někdo nějaké informace, kdy bude možné přiobjednat do konfigurace vozu dětské zrcátko nad vnitřní zpětné zrcátko? V katalogu je uvedeno, že bude možné objednat od června. Doposud však stéle nelze. Předem děkuji za info.
  9. Děkuji za odpověď. Kdybych měl servisní knížku, tak se do ní samozřejmě podívám, ale zatím jsem v pozici zájemce o tuto motorizaci. A na webu Škodovky se mi nepodařilo servisku najít. Pouze manuál k celému vozu, který se na ní odvolává. Docela by mě zajímalo porovnání servisních intervalů 1,4 TSI vs 2.0 TDI.
  10. Zdravím, rád bych se zeptal, zda někdo nezná servisní intervaly údržby pro tento motor. Mám na mysli hlavně výměnu oleje atd.
  11. Zdravím ve spolek, také bych se rád zeptal, jak probíhá u této generace aktualizace map? Jak často vycházejí aktualizace a kolik taková sranda vlastně stojí? U Golf Variant je v ceníku jasně uvedeno, že totožná navigace je včetně aktualizace map na 3 roky zdarma. U Octavie jsem žádné informace nenašel.
×
×
  • Vytvořit...