Jump to content

1.4 TSI 103 kW / 110 kW

Vše o motorech 1.4 TSI 103 kW / 110 kW v Octavia 3


40 topics in this forum

    • 12 replies
    • 31.2k views
  1. Zkušenosti a srovnání 1 2

    • 41 replies
    • 68.8k views
    • 6 replies
    • 4.1k views
    • 0 replies
    • 158 views
  2. Vytaceni otacek

    • 4 replies
    • 683 views
  3. 103 nebo 110kw

    • 1 reply
    • 537 views
    • 0 replies
    • 403 views
  4. Klepavý zvuk od motoru

    • 0 replies
    • 440 views
  5. Lambda řízení

    • 0 replies
    • 669 views
  6. Katalyzátor?

    • 0 replies
    • 975 views
  7. Měřené hodnoty

    • 0 replies
    • 786 views
  8. Měřené hodnoty

    • 1 reply
    • 1.1k views
  9. Horní kryt motoru

    • 3 replies
    • 1.3k views
  10. Škoda Octavie 1,4 TSI

    • 1 reply
    • 2.9k views
    • 0 replies
    • 2.8k views
  11. spojka - výměna

    • 1 reply
    • 4.2k views
  12. Palivový filtr - měnit?

    • 2 replies
    • 3.5k views
  13. O3 1,4Tsi vs 1,6 Tdi

    • 21 replies
    • 12.5k views
  14. koupě O III 1.4 TSI 1 2 3 4

    • 107 replies
    • 47.8k views
  15. Izolace pod kapotou

    • 9 replies
    • 13.5k views
  16. chyba P0301

    • 2 replies
    • 6.4k views
  17. Jaký použít olej? 1 2

    • 53 replies
    • 38k views
    • 6 replies
    • 10k views
    • 0 replies
    • 5.3k views
  18. 1,4 TSI 110KW

    • 13 replies
    • 13.2k views
  19. MT6 problem

    • 0 replies
    • 4.7k views
  20. Výměna rozvodů

    • 0 replies
    • 7.6k views
    • 0 replies
    • 7.2k views
  21. 1,4 Tsi chod motoru

    • 17 replies
    • 13.8k views
  22. Klapka v sání

    • 0 replies
    • 5.2k views
  23. Prives/karavan

    • 1 reply
    • 6.6k views
    • 2 replies
    • 7.7k views
    • 1 reply
    • 7.5k views
    • 28 replies
    • 42.6k views
    • 15 replies
    • 10.1k views
  24. 1,4 Tsi vykon

    • 15 replies
    • 12.1k views
    • 3 replies
    • 8.8k views
  25. Otáčky motoru po nastartování automatikou

    • 3 replies
    • 9.1k views
  26. O III combi 1.4TSI 140k DSG

    • 29 replies
    • 14.6k views
    • 11 replies
    • 13.6k views
  • Příspěvky

    • Ahoj. šťastný to chlapec.   Vyměněno: - rozvody, upevňovací šroub kliky, těsnění, olejový filtr, motorový olej, vodící rolka, drážkový řemen, elektromagnet N205, držák pro uložení vačkových hřídelí (původní už neměl sítko a byl vydřený kolem ventilů), elektromagnetický ventil časování vačkové hřídele.   Chrastivý hlasitý zvuk v nízkých otáčkách (hlavně při přidávání plynu) při zahřátém motoru stále přetrvává. Mechanik zjistil vůli mezi vačkovou hřídelí sání a jejím "ozubeným kolem" (omluvte můj neodborný popis dílu).
    • Ahoj já měl podobný problém a u mě se to vyřešilo výměnou rozvodů + poškozených dílů.
×
×
  • Create New...