Jump to content

1.4 TSI 103 kW / 110 kW

Vše o motorech 1.4 TSI 103 kW / 110 kW v Octavia 3


40 topics in this forum

    • 12 replies
    • 30.4k views
  1. Zkušenosti a srovnání 1 2

    • 41 replies
    • 67.8k views
    • 6 replies
    • 3.3k views
    • 0 replies
    • 62 views
  2. Vytaceni otacek

    • 4 replies
    • 533 views
  3. 103 nebo 110kw

    • 1 reply
    • 317 views
    • 0 replies
    • 294 views
  4. Klepavý zvuk od motoru

    • 0 replies
    • 285 views
  5. Lambda řízení

    • 0 replies
    • 603 views
  6. Katalyzátor?

    • 0 replies
    • 735 views
  7. Měřené hodnoty

    • 0 replies
    • 702 views
  8. Měřené hodnoty

    • 1 reply
    • 927 views
  9. Horní kryt motoru

    • 3 replies
    • 1.1k views
  10. Škoda Octavie 1,4 TSI

    • 1 reply
    • 2.8k views
    • 0 replies
    • 2.7k views
  11. spojka - výměna

    • 1 reply
    • 3.8k views
  12. Palivový filtr - měnit?

    • 2 replies
    • 3.2k views
  13. O3 1,4Tsi vs 1,6 Tdi

    • 21 replies
    • 12.3k views
  14. koupě O III 1.4 TSI 1 2 3 4

    • 107 replies
    • 46.9k views
  15. Izolace pod kapotou

    • 9 replies
    • 13.1k views
  16. chyba P0301

    • 2 replies
    • 6k views
  17. Jaký použít olej? 1 2

    • 53 replies
    • 36.7k views
    • 6 replies
    • 9.5k views
    • 0 replies
    • 5.2k views
  18. 1,4 TSI 110KW

    • 13 replies
    • 12.9k views
  19. MT6 problem

    • 0 replies
    • 4.7k views
  20. Výměna rozvodů

    • 0 replies
    • 7.4k views
    • 0 replies
    • 7k views
  21. 1,4 Tsi chod motoru

    • 17 replies
    • 13.3k views
  22. Klapka v sání

    • 0 replies
    • 5.2k views
  23. Prives/karavan

    • 1 reply
    • 6.5k views
    • 2 replies
    • 7.5k views
    • 1 reply
    • 7.3k views
    • 28 replies
    • 41.1k views
    • 15 replies
    • 9.9k views
  24. 1,4 Tsi vykon

    • 15 replies
    • 11.8k views
    • 3 replies
    • 8.6k views
  25. Otáčky motoru po nastartování automatikou

    • 3 replies
    • 9.1k views
  26. O III combi 1.4TSI 140k DSG

    • 29 replies
    • 14.5k views
    • 11 replies
    • 13.4k views
  • Příspěvky

    • Hezký den Klubáci, Sám tuto octávii vlastím zakoupil jsem jí od kamaráda, když měla najeto nějakých 173 tisíc. V současné chvíli mám natočeno nějakých 266. Za tu dobu jsem už pár věcí dělal, avšak se ve velké míře jednalo o spotřebku tzm. Koplet brzdy přede a zadek, všechna ložiska, brzdové štíty, přední stabilizátory, čepy kulové i řízení, axiální táhla, přední tlumiče, pružiny a uložení, rozvody,... Auto mě baví a vyhovuje mi ve všech směrech. Jediné dvě neduhy, které mě zatím postihly byla vadná podtlaková regulace na turbu a doraz výřivých klapek. Nicméně auto mi slouží každý den a rád bych si ho nechal jak jen dlouho to bude možné. Nicméně tenkrát při demontáži sání jsem postřehl, že mám v sání a EGRU a Klapce olej. Vlivem podle mě bude už TUrbo, které propouští. Rád bych se zeptal zda je někdo schopný mi říct, jak moc náročné je doma vyměnit turbo. Koukal jsem na stránky a dle VIN by mělo být v autě turbo BORGWAGNER cena cc 16k + těsnící materiál. Byla by zde hodná duše, která by mi třeba poradila jak na to a jak postupovat u tohoto motoru. Případně co vše při jednom vyměnit? 
    • Bohužel nefunguje, je tam problém s přepisem po zapnutí klíčku
    • nejspíše v servise, určitě bych to řešil s nima
×
×
  • Create New...