Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

1.4 TSI 103 kW / 110 kW

Vše o motorech 1.4 TSI 103 kW / 110 kW v Octavia 3

24 topics in this forum

  1. Zkušenosti a srovnání 1 2

    • 41 replies
    • 41 862 views
    • 10 replies
    • 16 657 views
  2. koupě O III 1.4 TSI 1 2 3 4

    • 102 replies
    • 26 288 views
    • 0 replies
    • 681 views
  3. 1,4 TSI 110KW

    • 13 replies
    • 5 731 views
  4. MT6 problem

    • 0 replies
    • 618 views
  5. Výměna rozvodů

    • 0 replies
    • 811 views
    • 0 replies
    • 851 views
  6. 1,4 Tsi chod motoru

    • 17 replies
    • 4 486 views
  7. Klapka v sání

    • 0 replies
    • 681 views
  8. Prives/karavan

    • 1 reply
    • 1 013 views
    • 4 replies
    • 2 192 views
    • 2 replies
    • 1 700 views
  9. O3 1,4Tsi vs 1,6 Tdi

    • 19 replies
    • 5 694 views
  10. Jaký použít olej? 1 2

    • 47 replies
    • 13 555 views
    • 1 reply
    • 1 794 views
    • 28 replies
    • 18 770 views
    • 15 replies
    • 2 893 views
  11. 1,4 Tsi vykon

    • 15 replies
    • 4 647 views
    • 3 replies
    • 2 358 views
  12. Otáčky motoru po nastartování automatikou

    • 3 replies
    • 3 725 views
  13. O III combi 1.4TSI 140k DSG

    • 29 replies
    • 8 402 views
    • 11 replies
    • 5 331 views
  14. Izolace pod kapotou

    • 8 replies
    • 7 495 views
  • Příspěvky

    • Ahoj. Mám problém po odstavení vozidla 5+ hod. Chytne až po 20s, menší hluchý místo na plynu, následně 2km jízdy, potom cukání a následně chcípne motor. Staruju zase cca 20s, potom vše ok. Při jízdě a naslednejch startech vše bez problémů. Problém se vrací zase po odstavení vozidla 5+ hod. Počítač nic. Díky za radu.
    • Vím o jednom řešení, říká se mu nezávislé topení 😉 Pak nehrozí, že bys měl studený motor, olej se pak ohřeje taky o dost rychleji 
    • Řekl bych, že to bude chtít u toho hybridu, aby řidič přemýšlel. Když pojede řekněme 20km a nedá mu to na celou trasu, tak v zimě raději jet jen na klasiku a plně rekuperovat. Prostě přemejšlet a nenechat ten klasický motor trpět. Představa, že na úplně studeném motoru, při jízdě na elektriku dáš kick down, motor se spustí a rovnou do plnejch otáček, to nezní hezky. Tohle může bejt pro ten spalovací motor rychlá smrt. Ale kolik uživatelů bude takhle přemýšlet? A o tomhle vůbec nikdo nemluví, jako by tento problém neexistoval. A v zimě, aby se olej vyhřál na provozní teplotu, to je klidně i více jak 25km. Na druhou stranu, když bude uživatel přemýšlet a mít tohle na paměti, tak zase naopak může tomu motoru prospět, když si bude manuálně nastavovat režim, aby minimalizoval studenou jízdu.  Ty to máš 40km, to by jsi mohl dát celou trasu jen elektricky a doma a v práci nabíjet do plnejch. Takže pro motor zase naopak pozitivní.
×
×
  • Create New...