Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

1.4 TSI 103 kW / 110 kW

Vše o motorech 1.4 TSI 103 kW / 110 kW v Octavia 3

24 topics in this forum

  1. Zkušenosti a srovnání 1 2

    • 40 replies
    • 40 194 views
    • 10 replies
    • 16 224 views
  2. koupě O III 1.4 TSI 1 2 3 4

    • 102 replies
    • 25 399 views
    • 0 replies
    • 504 views
  3. 1,4 TSI 110KW

    • 13 replies
    • 5 493 views
  4. MT6 problem

    • 0 replies
    • 463 views
  5. Výměna rozvodů

    • 0 replies
    • 619 views
    • 0 replies
    • 663 views
  6. 1,4 Tsi chod motoru

    • 17 replies
    • 4 115 views
  7. Klapka v sání

    • 0 replies
    • 536 views
  8. Prives/karavan

    • 1 reply
    • 858 views
    • 4 replies
    • 1 953 views
    • 2 replies
    • 1 536 views
  9. O3 1,4Tsi vs 1,6 Tdi

    • 19 replies
    • 5 445 views
  10. Jaký použít olej? 1 2

    • 47 replies
    • 13 056 views
    • 1 reply
    • 1 621 views
    • 28 replies
    • 18 362 views
    • 15 replies
    • 2 710 views
  11. 1,4 Tsi vykon

    • 15 replies
    • 4 416 views
    • 3 replies
    • 2 175 views
  12. Otáčky motoru po nastartování automatikou

    • 3 replies
    • 3 589 views
  13. O III combi 1.4TSI 140k DSG

    • 29 replies
    • 8 080 views
    • 11 replies
    • 5 029 views
  14. Izolace pod kapotou

    • 8 replies
    • 7 152 views
  • Who's Online   0 Members, 0 Anonymous, 63 Guests (See full list)

    There are no registered users currently online

  • Příspěvky

    • ono to drží jak židovská víra i v mrazu, ale aplikační teplota je 20 st Připevnění pomocí samolepicí vrstvy: Povrchy spojovacího systému a podkladu by měly být ponechány minimálně jednu hodinu před aplikací v prostředí s 20°C, aby se vyrovnaly teploty. Tyto spojovací systémy s lepicí nosnou vrstvou se musí aplikovat na povrchy, které jsou hladké, suché a bez oleje, prostředků na odstraňování plísně a dalších povrchových nečistot.  
    • Ne určitě je lepší za tepla. Já nahřívám fénem. Odmastit isopropylalkoholem a nalepit, jak dopředu tak dozadu. Ten sucháč má obrovskou výhodu, když se ti to nebude zdát tak to na zipu odlepsíš a prelepilíš o kousek dál . S oboustrankou máš jen jeden pokus :)
    • Tady vysledek karosare.  Jeste neni nalakovano.  A pricina klepani celeho auta pri akceleraci, ko vnitrni kloub u prevodovky.   
×
×
  • Create New...