Přejít na obsah

Minelan

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Minelan's Achievements

0

Popularita

  1. Věci se mají následovně, turbo čištěné a nastvené u firmy se tím zabývající. Při druhé regeneraci od výměny turba auto přestalo táhnout a od té doby co se týče tlačení turba ani ťuk. Zkontrolovány následující věci: sání těsné, tlakované kompresorem, podtlakové hadičky 2 x i zkoušené jestli drží podtlak a to včetně baňky na turbu, egr jsem zkoušel zaslepit u sání bez výsledku. Přikládám log z jízdy, kde je vidět že turbo netlačí. Ačkoliv to z toho může vypadat na špatné turbo, tak pokud přes vcds dělám základní nastavení (jak si motor drží zvýšené otáčky a nastavuje si turbo) tak to normálně proběhne i se zvyšuje tlak jak má. Za jízdy nikoliv. Z toho jsem usoudil že turbo i n75 musí být také v pořádku. V autě je od minulého roku origo software od škodovky. Motor 125kw ppd. Diagnostika vyhazuje chybu nětěsnost sání (což je blbost), měřič vzduchu nevěrohodný signál a mez regulace turba nedosaženo. Z toho důvodu jsem ještě měnil váhu vzduchu za funkční origo bosch a bez výsledku. Odkaz na log: https://ulozto.cz/tamhle/Ccjb1fPj0QEj#!ZGV5AGR2ATEvMQyyAGN2ZwZ1LwNmL2cSHGOVnzRgszAJFTEuLD==
  2. Zeptam se asi blbě, ale nebylo to přeci jen rozvodama když to začalo až po nich a při výměně vačky museli znova dolu? Přeci jenom výfuková vačka neni snímaná žádnym snímačem. Nemáte někdo detailnější fotky vačky co má být pro bmn?
×
×
  • Vytvořit...