Přejít na obsah

Zdenek Klima

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    10
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Zdenek Klima's Achievements

0

Popularita

  1. Ještě si chci dodělávat denní svícení bez automatického modulu spínání a to taky bude potřebovat spínané plus jak zapojit to relátko když mám jen jeden kabel na tu zásuvku a je na něm jen pojistka 20A kabel je označen spínané plus jinak celá zásuvka je už hotová uzeměný kabel spínaného plus je přímo u baterky od zásuvky vede 5x2,5mm kabel který je napojený následovně jedna žíla + od světel na zpátečku další žíla je trvalé + přes 20A pojistku přímo na baterii pak další žíla je spínané + protažené k té první pojistce k baterce aby byly dvě pojisky u sebe zase přes 20A pojistku vtaženou zpět a trčí u té mřížky kabel který potřebuji vyřešit a další žíla - pro trvalé napájení a další žíla je - pro spínané napětí a tyto dva kabely jsou u baterie na mínusovém polu.
  2. Nevím jestli to spínaný plus budu využívat nebo ne ale je to jen na dobíjení baterie na moover a to zase tolik dobíjet za jízdy nebudu když to budu mít nabitý ze sítě buď z domu nebo v kempu a navíc to můžu ještě vypnout v karavanu vypínačem aby se to za jízdy nedobíjelo no ale chtěl sem to připojit aby to bylo komplet jako nic by se nestalo kdyby to bylo hluchý jestli na to teda jede jen nabíjení baterky v tom karavanu a nic jiného. Jako klidně bych to napojil na tu 15 napřímo ale nechtěl bych aby to něco udělalo ale zase když by tam teklo víc tak to upálí tu 20A pojistku co na tom kabelu mám ne? doufám že bude stačit 2,5mm kabel vím že tam asi nepoteče ve finále hodně ale je to přeci jen dobíjecí a mohlo by to stačit
  3. Pořád nechápu proč je tam to relé když je to spínaný kontakt tak k čemu tam je ?
  4. Myslíš ty maticový kontakty jak jdou do motoru z těch relátek ? kabel mám protáhnutý do motoru u baterky mám pojistku aby byly dvě u sebe protože mám ještě stálé + přes pojistku a pak se vrací zpět a vychází právě u těch šroubových spojů to by bylo přes očko úplně ideální napojení nemůže tam ale pak téct třeba 30A do 2,5mm kabelu má to na něco vliv ? Jako přes elektriku si umím něco změřit zjistit přes multimetr ale moc tomu zase neholduju tak se ptám chtěl sem to napojit u rádia ale tam je jen plus 2x a když sem měl ještě felicii tak sem našel spínaný plus skoro všude no takže to nebyl problém
  5. spínací relé např. 12v 40A nad tím sem přemýšlel akorát nevím odkud bych vzal napájení pro relé a jaký průžez drátu zvolit stačil by třeba 2,5mm před relé bych dal ještě 15A pojistku potom relé a z toho bych měl kabel už spínaný přes pojistku 20A k zásuvce šlo by to takhle udělat ?
  6. Zdravím zapojuji 13 polovou zásuvku a potřebuji najít spínané plus někde v oblasti řidiče co je přístupné potřebuji napojit 2,5mm kabel který je jištěný 20A pojistkou. Vím že v pojistkách jsou nějaké volné sloty pro pojistky ale do toho se mi nechce protože tam není opravdu dobrý přístup neví někdo jak by se to dalo vyřešit ? Děkuji za případné odpovědi
  7. Zdravím mám rok výroby 2008 Tour děkuji moc za odpověď mikrospínač mám už objednaný kouknu na to
  8. Mám problém že když chci otevřít zadní kufr tak když mačkám na kliku nic se neděje jen někdy se motorek rozjede a otevře někdy ne. Neví někdo čím by to mohlo být popřípadě kde sehnat ten motorek díky
  9. Ten mě dělali v servisu takže určitě je tam jen přehozený za nový. Ještě mě napadá jestli to nemůže být zavzdušněný ale to nevím zda může být.
  10. Zdravím mám problém s teplotou vyrazím na cestu po 25km mám zahřáto na 90 zastavím nechám motor běžet a teplota spadne na 75-80 stupňů. Nebo když odněkud přijedu mám vodo na 90 stupních a za 15 minut chci někam zase jet a voda má 60 stupňů a znovu se to pak ohřívá a to nemrzne Termostat a čidlo mám aktuálně nově vyměněno je to staré 3 dny najeto přes 200km Neví někdo čím by to ještě mohlo být ?
×
×
  • Vytvořit...