Přejít na obsah

494949

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    1
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

494949's Achievements

0

Popularita

  1. Motor 1,6 - 77 kW - CLHA. Také občas blikalo "žhavení" . Po vypnutí motoru blikat přestalo. Za čas zase to samé. Intervaly se zkracovaly. Pak se ještě přidala kontrolka "Závady systému kontroly výfukových plynů". Ta ale svítila i po opětovném nastartování motoru. Připojil jsem diagnostiku a ta hlásila poruchu "Nízké otáčky palivového čerpadla v naftové nádrži". Když jsem čerpadlo za klidu motoru aktivoval přes diagnostiku, bylo hlučnější. Vyměnil jsem ho - uvidím. Nové čerpadlo po aktivaci diagnostikou za klidu motoru hezky vrnělo - uvidím, jak to bude, ale původní čerpadlo bylo nezdravé podle zvuku určitě. Neprováděl jsem proto žádnou další kontrolu palivového okruhu. Upozorňuji, že je nutné odvzdušnit palivový systém diagnostikou a je dobré nové palivové čerpadlo při výměně zalít naftou, aby neběželo na sucho. Po vymazání závad zatím diagnostika novou závadu nehlásí. Uvidím časem. Pokud se závada do ujetí 1000 km nevrátí, budu jí mít za odstraněnou. ------------------------------------------------------------------------------------------- Ujel jsem cca 2.000 km od opravy a kontrolka nebliká. Diagnostika také nevypisuje žádná chybová hlášení. Mám za to, že porucha byla odstraněna. Myslím, že bez diagnostiky se poruchy obtížně vyhledávají a rozsvícení samotné kontrolky znamenají pouze to, že je něco špatně. Před tím, kdysi dávno, ta samá kontrolka již jednou svítila a diagnostika identifikovala vadnou svíčku 3. válce. Proměření potvrdilo, že naměřené hodnoty svíčky byly mimo běžné hodnoty.
×
×
  • Vytvořit...