Jump to content

1.6 TDI CR DPF 77 kW / 81 kW

Vše o motorech 1.6 TDI CR DPF 77 kW / 81 kW v Octavia 3


76 topics in this forum

    • 12 replies
    • 4.4k views
    • 12 replies
    • 478 views
    • 2 replies
    • 1.3k views
    • 1 reply
    • 275 views
    • 4 replies
    • 607 views
    • 0 replies
    • 317 views
    • 1 reply
    • 601 views
    • 3 replies
    • 1.3k views
    • 2 replies
    • 1.5k views
  1. Cvakanie pri akcelerácii

    • 0 replies
    • 559 views
    • 18 replies
    • 8k views
    • 8 replies
    • 4.8k views
    • 9 replies
    • 8.5k views
  2. Palivový filtr

    • 0 replies
    • 412 views
    • 0 replies
    • 846 views
  3. Setrvačník

    • 4 replies
    • 1k views
  4. výměna oleje

    • 6 replies
    • 2.5k views
    • 0 replies
    • 446 views
  5. Adblue

    • 0 replies
    • 886 views
    • 2 replies
    • 753 views
  6. Výměna hydroštelů

    • 1 reply
    • 1k views
  7. Stav MFA

    • 0 replies
    • 2.9k views
    • 7 replies
    • 1.3k views
    • 1 reply
    • 1.8k views
    • 0 replies
    • 963 views
    • 1 reply
    • 1.5k views
  8. Kontrolka motoru

    • 0 replies
    • 1.5k views
    • 5 replies
    • 4.9k views
    • 6 replies
    • 8.8k views
  9. Nájezd-závady

    • 11 replies
    • 7.3k views
    • 42 replies
    • 26.2k views
    • 0 replies
    • 1.8k views
    • 11 replies
    • 22.3k views
    • 0 replies
    • 1.2k views
  10. Kroměříž

    • 1 reply
    • 1.2k views
  11. Dekarbonizace H2

    • 9 replies
    • 1.9k views
  12. Chyba P0672

    • 0 replies
    • 1.8k views
    • 3 replies
    • 2.2k views
  13. 1.6 TDI 77 vs 81 kw

    • 0 replies
    • 1.8k views
    • 1 reply
    • 2.2k views
  • Příspěvky

    • je pravdepodobnejsie, ze sa ti nieco prihodi v zime, ked su posypane cesty. ak jazdis dialnice a dlhe trate, tak je tam tiez vacsia pravdepodobnost, ako ked sa len presuvas po meste na pomalo. ale tak to sklo sa moze poskodit aj v lete. tam su zase castejsie krupobitia, zver ti moze vybehnut, samotne sklo moze byt opotrebene a stare. je tam nespocet faktorov, co to ovplyvnuju. hlavne treba reagovat hned, ako si vsimnes nejake poskodenie, lebo casom sa to len zhorsi.
    • K04-001 za mě moc efekt taky nemá vzhledem k pořizovací ceně. To turbo má, řekl bych, spíše blíže ke K03s než ke K04. Potenciál 250ps s úpravami. Výhoda je, že pasuje kus za kus za K03 - stejná příruba, nic se nemusí měnit. Nicméně v Anglii ale byly kusy s K03s a dalšími úpravami a měly i přes 240ps. Klasická K04 je K04-023 a tam se dá snad dostat na 280ps. Ale to už neměníš kus za kus a pak je otázkou, proč nedat rovnou Garett. Na druhou stranu člověk musí vzít v potaz i to, že je to pořád FWD s ne zrovna dobrou koncepcí (po RS jsem pořídil jiné auto a v základu mě pustilo v určitých zatáčkách +20 km/h). S podvozkem se hrát dá, ale je to už dost o penězích.     Jinak určitě v poměru cena/výkon je vždy nejlepší chip. Pokud ale víš, že chceš jít dál, tak myslím, že je zbytečné utápět peníze v chipu. Pokud ti bude stačit, dává mi to největší smysl.    Ohledně sací hadice, tak osobně vyzkoušena sériová, Forge i SFS Large bore a víceméně se nic nezměnilo. FMIC na sériové nebo K03s je zbytečnost. Možná K04-001 ale tam bych si taky tak úplně jistý nebyl. FMIC má smysl s velkým turbem. Tyhle šnečky po chipu uchladí i série.   Ještě k té STK. Co myslíš upravený motorový prostor? Dnes už může být problém i sportovní filtr (to že je k ničemu je věc druhá), o trubkách k FMIC přes motor ani nemluvě. Vstřiky, jiné turbo, jiný Maf, jiné svody nejsou do očí bijící, to by projít mohlo. Ale záleží taky, na koho natrefíš a co platí dnes, nemusí platit za pár měsíců. Každopádně věřím, že se dá motor poladit slušně a zároveň může vypadat celkem normálně. 
    • No 03 v autě je v dobrým stavu, 03S žádný vyhlídnutý nemám, spíš jsem myslel obecně že jsou levný a sedí kus za kus. Ale je fakt že je to loterie a po drbání s výměnou můžu zjistit že má nějakej problém... Jinak prej slušně pasuje K04-001 ale to už je cenově zas trochu jinde a chce to vyměnit i další díly (downpipe+výfuk, intercooler, sací potrubí, MAF, spojka?)... To jsme tak na 10násobné ceně minimálně. :-) Spíš jsem to myslel jako diskuzi, konkrétní představu jsem úplně neměl, spíš nejlepší poměr cena/výkon... což se teda jeví původní k03 + slušnej chip... Ještě jedna blbá otázka, protože s tím nemám žádný zkušenosti, když na STK jasně uvidí že motorovej prostor je upravenej, ale emisema to projde a jednotka bude komunikovat normálně, budou to řešit?
×
×
  • Create New...