Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

1.6 TDI CR DPF 77 kW / 81 kW

Vše o motorech 1.6 TDI CR DPF 77 kW / 81 kW v Octavia 3

37 topics in this forum

    • 10 replies
    • 6 652 views
  1. Kontrolka motoru

    • 1 reply
    • 1 060 views
  2. výměna oleje

    • 3 replies
    • 350 views
  3. Otáčky motoru

    • 22 replies
    • 4 956 views
    • 2 replies
    • 620 views
    • 15 replies
    • 3 670 views
  4. Čudné zvuky z motora?

    • 4 replies
    • 2 006 views
    • 39 replies
    • 12 171 views
  5. Plynovy pedal nereaguje

    • 0 replies
    • 280 views
  6. Murphy01

    • 0 replies
    • 100 views
    • 1 reply
    • 275 views
    • 0 replies
    • 142 views
  7. Nájezd-závady

    • 10 replies
    • 4 106 views
    • 5 replies
    • 1 267 views
    • 2 replies
    • 1 065 views
    • 8 replies
    • 3 551 views
    • 46 replies
    • 19 212 views
    • 5 replies
    • 916 views
  8. Závady

    • 14 replies
    • 6 592 views
    • 9 replies
    • 2 172 views
    • 4 replies
    • 1 384 views
    • 3 replies
    • 1 138 views
    • 12 replies
    • 2 514 views
    • 6 replies
    • 2 345 views
    • 4 replies
    • 2 114 views
  9. Rada s výběrem povozu

    • 0 replies
    • 1 029 views
    • 3 replies
    • 2 858 views
    • 6 replies
    • 2 316 views
    • 1 reply
    • 1 633 views
    • 10 replies
    • 5 656 views
    • 4 replies
    • 2 127 views
  10. Koupe 1,6 Tdi

    • 14 replies
    • 3 843 views
  11. DSG s tímto motorem

    • 6 replies
    • 3 112 views
    • 2 replies
    • 3 342 views
  12. vymena oleja

    • 1 reply
    • 4 258 views
  13. Kour z vyfuku

    • 9 replies
    • 3 263 views
  14. Vyrobne cislo motora vravi 66kw, COC 77kw

    • 6 replies
    • 3 397 views
  • Příspěvky

    • Ahoj. Mám problém po odstavení vozidla 5+ hod. Chytne až po 20s, menší hluchý místo na plynu, následně 2km jízdy, potom cukání a následně chcípne motor. Staruju zase cca 20s, potom vše ok. Při jízdě a naslednejch startech vše bez problémů. Problém se vrací zase po odstavení vozidla 5+ hod. Počítač nic. Díky za radu.
    • Vím o jednom řešení, říká se mu nezávislé topení 😉 Pak nehrozí, že bys měl studený motor, olej se pak ohřeje taky o dost rychleji 
    • Řekl bych, že to bude chtít u toho hybridu, aby řidič přemýšlel. Když pojede řekněme 20km a nedá mu to na celou trasu, tak v zimě raději jet jen na klasiku a plně rekuperovat. Prostě přemejšlet a nenechat ten klasický motor trpět. Představa, že na úplně studeném motoru, při jízdě na elektriku dáš kick down, motor se spustí a rovnou do plnejch otáček, to nezní hezky. Tohle může bejt pro ten spalovací motor rychlá smrt. Ale kolik uživatelů bude takhle přemýšlet? A o tomhle vůbec nikdo nemluví, jako by tento problém neexistoval. A v zimě, aby se olej vyhřál na provozní teplotu, to je klidně i více jak 25km. Na druhou stranu, když bude uživatel přemýšlet a mít tohle na paměti, tak zase naopak může tomu motoru prospět, když si bude manuálně nastavovat režim, aby minimalizoval studenou jízdu.  Ty to máš 40km, to by jsi mohl dát celou trasu jen elektricky a doma a v práci nabíjet do plnejch. Takže pro motor zase naopak pozitivní.
×
×
  • Create New...