Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

1.6 TDI CR DPF 77 kW / 81 kW

Vše o motorech 1.6 TDI CR DPF 77 kW / 81 kW v Octavia 3

37 topics in this forum

  1. výměna oleje

    • 0 replies
    • 53 views
    • 15 replies
    • 3 509 views
  2. Čudné zvuky z motora?

    • 4 replies
    • 1 899 views
  3. Otáčky motoru

    • 15 replies
    • 4 133 views
    • 39 replies
    • 11 602 views
    • 0 replies
    • 255 views
  4. Murphy01

    • 0 replies
    • 82 views
    • 1 reply
    • 219 views
    • 0 replies
    • 117 views
    • 0 replies
    • 875 views
  5. Nájezd-závady

    • 10 replies
    • 3 975 views
    • 5 replies
    • 1 156 views
    • 2 replies
    • 955 views
    • 8 replies
    • 3 433 views
    • 46 replies
    • 19 044 views
    • 5 replies
    • 798 views
    • 1 reply
    • 514 views
  6. Závady

    • 14 replies
    • 6 517 views
    • 9 replies
    • 2 008 views
    • 4 replies
    • 1 270 views
    • 3 replies
    • 1 049 views
    • 12 replies
    • 2 369 views
    • 9 replies
    • 6 212 views
    • 6 replies
    • 2 290 views
    • 4 replies
    • 2 069 views
  7. Rada s výběrem povozu

    • 0 replies
    • 1 010 views
    • 3 replies
    • 2 738 views
    • 6 replies
    • 2 261 views
    • 1 reply
    • 1 591 views
    • 10 replies
    • 5 487 views
    • 4 replies
    • 2 084 views
  8. Koupe 1,6 Tdi

    • 14 replies
    • 3 757 views
  9. DSG s tímto motorem

    • 6 replies
    • 3 087 views
    • 2 replies
    • 3 288 views
  10. vymena oleja

    • 1 reply
    • 4 198 views
  11. Kour z vyfuku

    • 9 replies
    • 3 210 views
  12. Vyrobne cislo motora vravi 66kw, COC 77kw

    • 6 replies
    • 3 342 views
  • Příspěvky

    • ono to drží jak židovská víra i v mrazu, ale aplikační teplota je 20 st Připevnění pomocí samolepicí vrstvy: Povrchy spojovacího systému a podkladu by měly být ponechány minimálně jednu hodinu před aplikací v prostředí s 20°C, aby se vyrovnaly teploty. Tyto spojovací systémy s lepicí nosnou vrstvou se musí aplikovat na povrchy, které jsou hladké, suché a bez oleje, prostředků na odstraňování plísně a dalších povrchových nečistot.  
    • Ne určitě je lepší za tepla. Já nahřívám fénem. Odmastit isopropylalkoholem a nalepit, jak dopředu tak dozadu. Ten sucháč má obrovskou výhodu, když se ti to nebude zdát tak to na zipu odlepsíš a prelepilíš o kousek dál . S oboustrankou máš jen jeden pokus :)
    • Tady vysledek karosare.  Jeste neni nalakovano.  A pricina klepani celeho auta pri akceleraci, ko vnitrni kloub u prevodovky.   
×
×
  • Create New...