Přejít na obsah

Octa81

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    27
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Octa81's Achievements

0

Popularita

  1. Předně tohle sháním, ale ideálně celou příručku, poradíš mi, kde to najdu?
  2. Budu si měnit těsněni pod blokem olejoveho filtru a jde mi o momenty na tyto šrouby konkrétně.
  3. Ahoj, neměl by nekdo zde na foru dilenskou příručku s utahovacími momenty na ASV 81kw Zde na foru jsem našel přímo na octavii 1 všeobecně na všechny motory ale na 81kw jsem nenašel.
  4. Octa81

    Vyber brzd

    Že by ty náboje byli až takle náchylné? Ale je to možné neříkám že ne.. Každopádně to by byla asi ještě ta lepší varianta, měl bych nová ložiska i s náboji. Ale levý náboj mám rok starý. (SKF)
  5. Octa81

    Vyber brzd

    Jo to už si taky říkám.. Nejhorší je že se musi překopat pulka předku. Jako těhlice, třmeny, držáky třmenu, brzdiče.. teď jsem si koupil ještě 2. Auto a finančně nehodí.. ale časem to určitě udělám..
  6. Octa81

    Vyber brzd

    Jak to tady tak čtu tak zjišťují že Zimmermany stojí za pí*u. Koupil jsem záměrně black sporty. Bohužel se potvrdilo vše co píšete,ale nedávno jsem je dodělal. V Polsku na dálnici jsem za ně vzal ve 190 na 120, jelikož mi tam vjelo auto.. Kotouče šli srát, vibrujou i v 60. Teď nevím co tam dat, čtu názory ty i ty, někdo má 280 a má klid, někdo musel dát 288. jsem Z těch řidičů co za vesnicí na to šlápnou a před vesnicí brzdí klidně že 120. rád bych to viřešil protože je to celkem na ho*no, dojizdim z kopce a chci přibrzdit do vesnice a volant mi pomalu skáče z ruky.🤔
  7. Octa81

    Vyber brzd

    Dobře díky Jen se zeptám 288 na to už netrpí?
  8. Zdravím vás,😁 Měl bych na vás takový dotaz nebo spíše prosbu, mám Octavii 1, 81kw ASV a před cca rokem jsem si na ni dal brzdy značky zimmerman BlackZ Ejhle po cirka 30tis.km a nějakém tom trošku razantnejsim zabrzdeni se ukázalo že kotouče jsou zkroucené. nevím si už rady, všichni tvrdí že jedničkové ovce na to byli náhle. Mám tam komplet nový podvozek od lemfëder spolu s tlumiči sachs a pružinami lesfjörs. Nechci aby mi to vymlátilo čepy a dělal jsem vše znovu.. Koupil jsem je tady v Plzni na škoda dílech a když jsem tam byl s tím že mám tenhle problém jak je to možné, když jsem to kupoval s tím že jsou na ostřejší jizdu tak mi bylo řečeno že to je podvozkem, že není možné zkroutit tyto kotouče. Následně že to mám sundat, pošlou to distributorovi který to vyhodnotí a možná mi to uznají ale spíš ne.. Do té doby mám koupit jiné kotouče a čekat. No prostě strašná šaškárna. 1 kotouč stal 1800 skoro.. nechápu jak si to můžou dovolit ale dobrý, už tam nejdu. Chci se tedy zeptat, jaké kotouče mám zvolit abych nemusel řešit tyto problémy, případně má s tím někdo zkušenosti? díky.
  9. Zdravim, Měl bych takový dotaz, při nastartovaným motoru a otevřeným vičku od oleje mi dost fouká. Když vytáhnu měrku je to o něco lepší ale fouká také. Je to tak správně nebo mám něco špatně? Odvetravaní klikovky měněno, nedávno měněn EGR společně s průvodní tlakovou hadicí co vede od sání. Motor ASV Díky za rady.
  10. Super, aspoň mám další typy, omrknu to hned zítra. Mám v kufru 2.váhu vzduchu, týpek který mi chipoval ovci říkal, že už neukazuje správné hodnoty, tak jsem ji vyměnil, je tam bosch. Ta v kufru by měla být Pierburg. Přemýšlím že ji vyměnim a zkusím to, zda by to nemohlo dělat taky.
  11. Vypojil jsem čidlo teploty, nastartoval a chytla hned krásně. Procáknul jsem ho kontaktolem a snad to pomůže, uvidím zítra. Jinak když to chytne bez zapojeného čidla je to vadné čidlo? Auto zhavilo možná 15s. Naftu tam mám, normálně od filtru je vidět, ale pro jistotu kouknu ráno znovu. Díky za typ.
  12. Tak mám nový poznatek. Auto stalo 2 dny a dnes jsem ho měl problém nahodit. Točila točila jako kdyby tam nešla žádná nafta. Napadlo mě, jestli někde nemůže "padat" nafta. Napadlo mě těsnění u filtru na tom ventilu (o kroužek) ale jinak mě nenapadá kde by se to mohlo dít. Rotačka to ma vše jinak než PD🤕
  13. Aha, dobrý vědět, tak zítra na to mrknu a dám vědět. Díky za typ
  14. Starter je v pořádku.. točí dobře, problém je v tom že ať chci nebo ne tak prostě nežhaví. Kdyz bude 20°C tak chytne na brnk. Ale kdyz je zima Kontrolka jen problikne. Zkusím to s tím čidlem teploty a pak se uvidi. Kdyz to bude fungovat mam vymenit čidlo?
  15. Zdravím, vím že se to tady uz řeší aspoň po 1000. Řešil jsem to tady i ja na jaře, tak se chci zeptat případně požádat o nějaké nové rady. Mám ovci 81kw ASV, Mám takový problém, vyměnil jsem už co se dalo, zhavičky, zhavici lištu, relé č.103,č.109, palivovy filtr, kontroloval jsem všechny čidla, předvstřik a stále mi octavie startuje za studena špatně. Všiml jsem si že mi od jisté doby KRÁTCE svítí kontrolka žhaveni, od té doby mi delaji studené starty problemy. když bylo -7 kontrolka se rosvitila na 3s a zhasla. Když jsou 2°C kontrolka jen problikne a zhasne. Vag žádná chyba. Točim dlouho než chytne a když už chytne tak se ji moc nechce, občas chytne jen na 2 válce. Když chytne na všechny je za mnou velký oblak dýmu a smrad nespalené nafty.. v létě když bylo 25°C chytla na brnk. Za tepla chytne na 2.otočení starteru. Zhavičky jsou NGK.. vložim sem ještě fotku předvstřiku.
×
×
  • Vytvořit...