Jump to content

Reginald Manonfire

Uživatelé
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutrální

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. PŘENÁDHERNÁ OKTÁVA S maxkem 225 dřív než vyjede tak je zpět a se zrychlením do stovky vysírá i prémiovky Častokrát má Oktáva Audinám zleva zamává Podobně ráda taky zdravívá Bavoráky V rámci třídy střední pozici má jasně přední to je zkrátka na bíledni Golfe na prdel si sedni Mezi třídou střední nižší je pak kočkou v chumlu myší celá t
  2. Jenže mě ten pohled skrze okénko nic neřekne. Všichni mechanici plácají, že stejně nic nezjistí. Nebo byste pro mě měl nějakou jednoduchou poučku, jak vizuálně rozeznat stav OK od hraničního?
  3. Upřímně, já to za chybu nevidím. Nekupoval jsem zajíce v pytli a o úskalích 1,8osmiček jsem věděl dopředu. (napínák, tenké písty, olej) Bral jsem to od kamaráda, od kterého mám vybaveno půl bytu a je na něj spolehnutí. O všech problémech mě férově sám informoval a u mě rozhodlo, že tomu byl měněn nový motor i datum, kdy k oné výměně došlo(konec roku 2014) a fakt, že má od té doby auto skoro 100 tis bez jediného problému. Takže to mělo naopak spíše výhody. Měl jsem detailní historii vozu, jistotu, že není bourané a stočené. A k ceně vozu. Nižší cena? Tu jsem měl z kamarádství, nikoliv dle stavu
  4. Honzo, myslíte to dobře, ale nerozumíme si. Já samozřejmě motor měnit nechci, ale jsem v motorismu obecně nováček, mám první auto s určitým nájezdem a jelikož někdo doporučuje preventivně měnit rozvody pro klid, aby se mu nepotkal motor, (a další mě od toho naopak odrazují - hlavně mechanici), tak zvažuji případné dopady mého rozhodnutí. Rozumíme si? Mapuju terén, jaká je situace pro případ, že by řetěz přeskočil a já přišel o motor. Zjišťuji, jaká je poté možnost sehnat motor náhradní. Jestli je reálná, nebo v mezích sci-fi a já přijdu o auto, které mám rád. Je to hypotetická situace. Pokud b
  5. Spíš jde o situaci, kdy to auto máte zkrátka rád a vzhledem ke stotisícovým cenám nového motoru není jiná možnost. Onen stav pak snad posoudí technik, přičemž je jasné, že s top stavem se počítat nedá. Nic ve zlém.
  6. Váš kocour možná, ale Vy zřejmě ne. 25tisíc stojí výměna rozvodů, nikoliv motoru, takže porovnávat to s cenou výměny celého motoru je mimo. Navíc mě nezajímá cena výměny motoru v autorizáku, tu jsem jaksi zjistil, ale jediná věc, na kterou jste mi neodpověděl a sice, kolik stojí taková výměna motoru u normální mechanika v neautorizované dílně. Takže mi chcete říct, že výměna motoru stojí zkrátka 200 litrů u repase a 280 v případě nového a jiná možnost není?U ojeté Oktávky druhé generace? Co to je za nesmysl? Chtěl jsem se jen zeptat, jestli existuje možnost za normální cenu kolem 50
  7. Dobrý den, pánové. Měl jsem tu komentář ohledně problematičnosti motoru 1,8 TSi. Potkaný motor byl mojí Oktávce (z roku 2010) vyměněn naštěstí docela pozdě a to v listopadu 2014, takž se dá předpokládat, že dostal již podstatně méně poruchovou verzi s "pokročilejším" napínákem. Nicméně od té doby má motor bez problému najeto 95 tisíc km, a já se dnes informoval u Louda auto, zda by bylo záhodno (a za kolik) měnit rozvody. Cena kolem 25 tisíc se mi samozřejmě nelíbí, navíc prakticky nikdo výměnu nedoporučuje, že prý by (vzhledem k výměně v roce 2014) měl vydržet min 150 tis km, spíš 200. P
  8. Ale kdepak. Netušil jsem, že je podmínkou podání několika dotazů, zasvěcení celou historií od roku 2007. To mám pánové jiné věci na práci. Když už jste si dali práci se svými důtkami, mohli jste mi raději v podobné zkratce odpovědět na to, na co se bylo ptáno. Děkuju za odpovědi, Marku. Takhle nějak jsem si to představoval.
  9. 90 stránek, z nichž je půlka zaplácána deb*lními půtkami na téma diesel vs benzíňák. Pročítat se neshodami postavenými na čistě subjektivní dojmech a hlavně faktu, kdo má co v garáži? Zvláště pak od lidí, co ty romány opravdu psát nemohou? Nevím, no, ale raději bych pár jednoduchých a obecných odpovědí, než tuhle "mazáckou" radičku.
  10. Dobrý den Koupil jsem si čerstvě svoje první ojeté auto, pochopitelně Škodovku, které je věnováno toto vlákno, tedy dvojkovou Oktávku 1,8 TSI s výkonem 118KW. Nebudu popisovat, že jsem jako začátečník z podoby auta a dynamiky motoru nadšený. Měl bych však dotaz na zdejší zkušené borce. Kromě starých recenzí, které se předháněly v adoraci jízdních vlastností téhle motorizace, mě zajímají i názory na negativa motoru. Po třech -čtyřech letech se tyhle motory začaly leckterým majitelům potkávat a neminulo to ani tu mou -(Vyrobena 2010, po třech letech a 65tisících km jí byl vyměn
  11. Dobrý den Koupil jsem si čerstvě svoje první ojeté auto, pochopitelně Škodovku, které je věnováno toto vlákno, tedy dvojkovou Oktávku 1,8 TSI s výkonem 118KW. Nebudu popisovat, že jsem jako začátečník z podoby auta a dynamiky motoru nadšený. Měl bych však dotaz na zdejší zkušené borce. Kromě starých recenzí, které se předháněly v adoraci jízdních vlastností téhle motorizace, mě zajímají i názory na negativa motoru. Po třech -čtyřech letech se tyhle motory začaly leckterým majitelům potkávat a neminulo to ani tu mou -(Vyrobena 2010, po třech letech a 65tisících km jí byl vyměněn v továrně
×
×
  • Create New...