Přejít na obsah

Silvie

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Informace

  • Auto
    Octavia II

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Silvie's Achievements

0

Popularita

  1. Tak kdyby to někoho zajímalo, příčinou bylo u starého turba špatná regulace a u nového bylo to turbo po repase blbě poskladané takže když mělo dávat tlak tak nic a když nemělo tak to valí. Takže momentálně jezdím s odpojenou regulací a auto fičí jak nikdy a v dohledné době se bude opět měnit turbo.
  2. Číslo druhé chyby bohužel nemám 😕 a na palubovce nesvítí nic, ani když to spadne do toho nouzáku. Je to celý nějaký divný, a hlavně už se to vleče delší dobu a pořád se neví co s tím. Proto se obracím sem a doufám, že měl někdo stejnou záhadu. 😄
  3. Zdravím, čím to nakonec bylo? Mám úplně stejný problém akorát se mi to nestává nahodile ale vždy při vyšších otáčkách. Na diagnostice chyba P0234 - regulace tlaku přeplňování a nějakou chybu kolem čidla tlaku. Mám nové: turbo, podtlakové hadičky, váhu vzduchu, čidlo, jednotku podtlaku, vyčištěnou škrtící klapku a nic nepomohlo... Divné je, že po udělání rozvodů to měsíc jezdilo bez problémů a bylo to o dost živější, pak to ale začalo zase. Chyba někde v kabeláži se kterou se nějak pohnulo při dělání rozvodů?
  4. Dobrý den, potřebovala bych poradit. Už přes rok mi auto při vyšších otáčkách padá do nouzáku. Čím vyšší rychlostní stupeň, tím v menších otáčkách to spadne a víc jak 110 km/h z toho člověk nevytáhne. Projeto dvěma diagnostikami: jedna hlásí chybu P0234 - regulace tlaku přeplňování, druhá nějakou chybu kolem čidla tlaku... tohle to auto dělá už rok. Zjistilo se, že je přidřené turbo, vyměněno, dále: nové podtlakové hadičky, nová váha vzduchu, nová jednotka co řídí podtlak, nové čidlo tlaku, vyčištěná škrticí klapka, zkontrolovány kabely kolem motoru a nic. Prosím setkal se s tím někdo? Co pomohlo? Už jsem zoufalá. Moc děkuji za případné rady a nápady.
×
×
  • Vytvořit...