Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

Devil...

Uživatelé
  • Content Count

    30
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutrální

Recent Profile Visitors

401 profile views
  1. Do chipu, kde nemáš v ruce žádný graf z brzdy před a po chipu bych osobně nešel. Takto kupuješ zajíce v pytli a bez brzdy nevíš, jaký potenciál má tvé auto. Může být v dobré kondici a nebo taky naopak ....
  2. nove video asi jeste nemas vid? Docela by me zajimalo jaky to ma zvuk :-)
  3. Vyměnit se dá, stačí sundat tapec a z druhé strany roztavené nýty odfrézovat. Dáš novou lištu a nýty buď opět roztavíš a nebo zajistíš jinak ....
  4. @JaneCk není zač, hlavně, aby to pomohlo :-)
  5. @JaneCkzde je návod vytažený z fora: *** Coming/leaving home přes mlhovky místo Xenonů *** Jednotka 09, bezpecny pristup 31347, v adaptaciach zmenit: -Comfort illumination-Coming Home Leuchten nastavit na Fog Light -(x) Leuchte6ABL LC5-Lichtfunktion C 6 nastavit z Coming Home oder Leaving Home aktiv na Not active -(x) Leuchte7ABL RB1-Lichtfunktion C 7 nastavit z Coming Home oder Leaving Home aktiv na Not active Hodnota x sa meni v zavislosti od konfiguracie svetiel - ci su obycajne alebo bixenony a zde máš celý postup kodovaní, v druhém videu je vidět i že se přidala položka do menu infotaimentu :-)
  6. @JH_OK3 a nebo tím, že nemáš funkci vůbec nakodovanou ... z výoby je totiž deaktivovaná
  7. Podmínkou automatického zavření oken je: - páčka stěračů v poloze AUTO, ovladač světel v poloze AUTO - okna musí být stažena uvnitř vozu tlačítkem na dveřích při zapnutém zapalování, nikoli dálkou při podržení tlačítka odemknutí - funkce je aktivní chvíli po opuštění a zamknutí vozu Takto to funguje mě....
  8. Rád bych oživil toto téma. V pravidelných intervalech se mi i po smazání chyby rozsvítí kontrolka motoru, VAG píše následující: 19206 - system zpetneho vedeni vyfuk.plynu - prutok prilis maly P0401 00 [232] - - Kontrolka závad ZAP - Sporadická - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 4 Kilometry: 182959 km Datum: 2018.01.10 Čas: 15:35:00 Otáčky motoru: 1728.00 /min Normovaná hodnota zátěže: 61.6 % Rychlost vozidla: 67 km/h Teplota chladicí kapaliny: 60 °C Teplota nasávaného vzduchu: 47 °C Okolní tlak vzduchu: 990 mbar Napětí svorky 30: 14.640 V Čítač zapomenutí po OBD: 40 Ventil zp. vedení výf. plynů 1: řada 1: pož.hod. hmotn. proudu: 0.0 kg/h Ventil zp. vedení výf.plynů 1: řada 1: zp.množství - skut.hodn.: 0.00 % Ventil zp. vedení výf. plynů 2: řada 1: pož.hod. hmotn. proudu: 55.0 kg/h Ventil zp. vedení výf.plynů 2: řada 1: zp.množství - skut.hodn.: 64.06 % Ovladač klapky spalin 1: řada 1: zpětné množství - skut.hodnota: 87.11 % Množství vzduchu na měřiči hmotnostního množství vzduchu 1: 88.2 kg/h Sonda lambda 1 řady 1 před oxidačním katalyzátorem: hr. hodnota: 2.2590 U dvojkové Octávky s PD stačilo buď vyčistit EGR nebo vyměnit. Chci se zeptat zkušenějších jestli se zde jedná o stejný problém a pokud ano, tak kde bych EGR našel. Pročítal jsem dílenskou příručku a buď špatně čtu a nebo jsem ho tam prostě nenašel. Taky někde uvádí buď EGR nebo AGR. Děkuji
  9. Rád bych oživil toto téma svým dotazem. Váhám nad pořízením OII RS FL 2.0 Tdi 125kW. Odrazovalo mě od koupě přečtení x článků, kde si lidi stěžují na velkou poruchovost, praskání hlav apod.., ale jednalo se vesměs o první generaci CR. Dočetl jsem se, že motory s označením CFGB (2. generace), má tyto "mouchy" již odladěné. Zajímají mě vaše zkušenosti. Pokukuji i po benzínu v RSu, ale ta spotřeba i pořizovací cena je daleko vyšší než u TDi. Děkuji za názory
  10. tuto možnost bohužel nemám, takže to budu muset vyřešit jinak, je mi, ale divné, že by po 30tis zatuhla regulace. Pociťuji, také posledních cca 5tis km, že turbo píská čím dál tím víc. Je to normální? Po výměně nebylo do teď absolutně slyšet. Mám ho stále v záruce, takže při nejhorším ho můžu reklamovat.
  11. Děkuji ti za reakci. Byl by jsi tak hodný a navedl mě, jakým způsobem problém vyřešit? Turbo ven a celé vyčistit?
  12. VAG hlásí chybu viz. víše co jsem psal: Regulace plnícího tlaku/Překročena horní mez
  13. Zdravím všechny, OII mi padá nahodile do nouzáku. Tento jev pozoruji poslední půl rok, ale pokaždé v jiných intervalech. Někdy jednou za měsíc,pak to dva měsíce dalo pokoj a někddy 2x za den a zas dva měsíce pokoj. Předevčírem jsem jel po dálnici a 4x jsem musel stavět na benzínce, auto přestalo mít absolutně tah. Jednou přestalo táhnout při předjíždění, pak ve 120 km/h při konstantní rychlosti, pak zas při zpomalování po předjíždění. Říkám si jestli s tím nemůže mít spojitost velká vlhkost vzduchu a zima, protože celý den lilo jak z konve a doposud, když se mi to stalo, tak byly vždy venku "třicítky". Pokaždé stačí zastavit, znovu nastartovat a auto jede zas normálně, Nikdy se mi nerozsvítíla žádná kontrolka až do teď a to kontrolka motoru a pomohlo smazání chyby VAGem. Ten vždy vyhodí stejnou chybu a to Regulace plnícího tlaku/Překročena horní mez. Aktuálně najeto 330tis, nové turbo a EGR mají najeto cca 30tis. Po pročtení diskuzí všude píší, že může být zatuhlá regulace lopatek, špatná ta plechová baňka pod turbem, špatný EGR, špatné turbo apod... ale píší to u aut, která mají najeto přes 200tis a turbo původní. Dokázali by jste poradit na co se zaměřit, co zkusit otestovat? Děkuji
×
×
  • Create New...